Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset ei enää käy yökerhoissa!

Vierailija
30.12.2025 |

Kuka haluaa maksaa kympin tuopista?

Kommentit (145)

Vierailija
121/145 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua odottaa 23.30 asti että joku kiinnostava artisti ehtii aloittamaan settinsä

Vierailija
122/145 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yökerhoissa käyvät enää mmamut ja niille pilua jakavat ho rot. Kummatkaan ei juo mitään joten raflat ei kannata.

Kannattaisi ottaa mallia niistä mmamuista. He lähestyvät aktiivisesti ja tanssivat kun taas kantis miehet vaan jurottaa pöydässä kaljatuoppinsa kanssa. 

Ei naiset selaisista innostu.

Helppohan se on naisena tai mamuna niin sanoa kun nöiden aiheuttama kustannus kaatuu suomalaisen miesten maksettavaksi joko suoraan tai verojen muodossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/145 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole niin itsetuhoinen  että vapaaehtoisesti meneis samaan tilaan missä on kieroja humalaisia naisia. Halvemmallakin keinolla saa naisen tekemään perättömän ahdistelu syytöksen tai raiskaus syytökset kun jöö omalle miehelleen kiinni pettämisestä

Vierailija
124/145 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miskiköhän ihmiset ei käy... ensin maksat 20-30€ että pääset sisälle, siihen päälle 5€ narikkamaksu ja kun pääset tiskille asti maksat 10€ 0,4l lokerotuopista ja välittömästi tulee joku nainen vinkumaan että kun minä olen mies niin minun pitää tarjota naisellekin juomia

Vierailija
125/145 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorten sosialisoituminen on siirtynyt digitaaliseen maailmaan. Alkoholin käytön väheneminen selittyy myös osittain tällä. 

Vierailija
126/145 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miskiköhän ihmiset ei käy... ensin maksat 20-30€ että pääset sisälle, siihen päälle 5€ narikkamaksu ja kun pääset tiskille asti maksat 10€ 0,4l lokerotuopista ja välittömästi tulee joku nainen vinkumaan että kun minä olen mies niin minun pitää tarjota naisellekin juomia

Lisäyksenä

Sitten kun olet illan tarjonnut naiselle juomia niin valomerkin tienoolla nainen toteaa että käytin sinua vain juomien maksajana ja nainen lähtee jokunen toisen miehen mukaan

Vierailija
127/145 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku vois perustaa kasariyökerhon, jossa kerätään kännykät pois sisäänkäynnillä.

Soisi Wham,  ja muu kasarimusa, ja pukeutumisteemakin vois olla kasari. Juomina kasaridrinkkejä tai niiden niminä voisi olla kasariin liittyviä ilmaisuja "mummonmarkka" tai "pekkaslaki". Oih. Sinne mä menisin. Itse täysi-ikäistyin vasta ysärillä.

Tällaiseen olisi jonoa pihalle asti! Tulisin itsekin. Ja niin, että se sulkeutuu viimeistään klo 3 (mieluummin jo aiemmin), jotta sinne ei mennä pelti kiinni vasta klo 24 jälkeen vaan ihan oikeasti tanssimaan jo klo 22.

Mieluiten jo klo 19-20.

Vierailija
128/145 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yökerhoista en tiedä, mutta seurakunnan päiväkerhoihin ei ole pääsymaksua ja niissä tarjotaan joskus limpparia

Musa on vaan paskaa seurakunnan tilaisuuksissa. 

Niin se on yökerhoissakin.

Huutaa niinisolla, että pöydissä yäytyy keskustella huutaen.

Jos nyt vaimon kanssa lähdettäisiin yökerhoon ja nautittaisiin vaikka minä 5 ja hän 3 drinkkiä...

Kaupunki on 35km päässä. bussit eivät kulje iltamyöhään, yöllä.

Taksi n.  80€/suunta eli 160€

Juomat 8 x 10 eli 80€

sisäänpääsy/narikka vaikka 20€/nuppi eli 40€

280€ sileäksi siitä ilosta, että saa juoda muutaman drinkin keskustelun estävässä musiikinjumputuksessa ahtaassa ja hikisessä kellarissa.

Mieluummin ajamme omalla autolla sinne kaupunkiin elokuviin tai ruokaravintolaan.

t: nimim. Assburger

Vierailija
129/145 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kysyykö naisetki aina mieheltä ennen suudelmaa saako suudella? Tai mies naiselta? Siis avioliitossa? Vähän epäilen. Miehelle tuo on kohta kuin venäläistä rulettia."

Tuossa esimerkissäsi ei oltu aviossa. Hiljattain tavattu mies juoksi naisen perässä, kävi käsiksi ja suuteli väkisin. Se on laitonta, ja niin kuuluukin olla.

En itse ole kyllä aviomiestänikään ikinä suudellut ilman suostumusta. Hassu ajatuskin.

Vierailija
130/145 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yökerhoissa käyvät enää mmamut ja niille pilua jakavat ho rot. Kummatkaan ei juo mitään joten raflat ei kannata.

Kannattaisi ottaa mallia niistä mmamuista. He lähestyvät aktiivisesti ja tanssivat kun taas kantis miehet vaan jurottaa pöydässä kaljatuoppinsa kanssa. 

Ei naiset selaisista innostu.

Helppohan se on naisena tai mamuna niin sanoa kun nöiden aiheuttama kustannus kaatuu suomalaisen miesten maksettavaksi joko suoraan tai verojen muodossa

:D:D

Tiesitkö, että Suomessa valtaosa sossupummeista on miehiä?

Vierailija
131/145 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä maassa tuollaista tapahtuu?

Suomessa naiset maksavat itse juomansa.

Vierailija
132/145 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävimme kyllä alkukuusta erän harvoin keikkailevan  bändin keikalla rock-klubilla. Tytär sattui olemaan maisemissa ja kuskasi, joten pystyimme molemnat pari juomaa nauttimaan.

Eli kyllä joskus käymme yökerho-statuksen omaavassa paikassa, mutta perin harvoin, emme edes kerran vuodessa.

Nuoriso ei enää käy paljoa yökerhoissa(meillä on 2 täysikäistä lasta), koska: 

Nuoriso ei juo yhtä paljon kuin ennen. Moni on jopa täysraitis.

Nuoriso pyörii enemmän somessa kuin tapaa fyysisesti toisiaan.

Raha on opiskelijoilla tiukemmassa kuin vaikkapa 10 vuotta sitten.

Opiskelijaelämä ei ole samaa kuin ennen. Vanhempi lapseni opiskelee monimuotona AMK:ssa, ryhmäytymistä ei juuri tapahdu.

Nuorempi lapseni opiskelee muös oppilaitoksessa, jossa opiskelija-aines on heterogeenista ja ryhmäytyminen siksi heikkoa.  Opiskelijat siis rivät biletä banhaan malliin, kun bileporukoita ei synny.

t:nimim. Assburger

Vierailija
133/145 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ensin säädetään metoo lait jossa jo moin sanominen tuo miehelle syytteen ja sitten ihmetellään kun kantismies ei tee aloitetta?"

Tuollaiset tarinat on vain tekosyitä sille ettei tarvitse edes yrittää mitään ja voi keskittyä naisten syyttelyyn. Todellisuus on ettet arvosta naisia ja ole valmis panostamaan itseesi naisten silmissä. Oman ainoan elämänne vain tuhlaatte tuolla asenteella.

https://www.ksml.fi/paikalliset/5379781

Vai tarinat? Tässäkin syyte tuli suukosta. Kannattaisi naisten tehdä aloite niin ei miehet joudu syytteeseen koska naisesta ei voi tietää etukäteen jos haluaakin syyttää miestä.

Oletteko te miehet oikeasti noin idiootteja vai esitättekö vain ettette muka erota väkisin suutelua juttelusta? 

Vierailija
134/145 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 39 v. enkä ole ikinä käynyt yökerhossa.

Vierailija
135/145 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitukset ovat tehneet kaikkensa että ravintola kulttuuri loppuu Suomesta, myös alkon myynti laskee vuosi vuodelta, alkoholi korotuksien ja ulkomaisen tuonnin vuoksi. Salakapakat eivät veroja maksa valtiolle.

Vierailija
136/145 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallitukset ovat tehneet kaikkensa että ravintola kulttuuri loppuu Suomesta, myös alkon myynti laskee vuosi vuodelta, alkoholi korotuksien ja ulkomaisen tuonnin vuoksi. Salakapakat eivät veroja maksa valtiolle.

Höpöhöpö.

Alkoholi ei vaan maistu ihmisille entiseen tapaan ja seksit haetaan/parisuhteet muodostetaan netissä.

Mikä syy yökerhoon olisi mennä?

Vierailija
137/145 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä on monia. Tässä yleisimmät:

- yleinen hintataso

- terveelliset elintavat trendi

- älypuhelimet

- deittisovellukset

- metoo

- ulkomaalaiset

- koronapandemia

- kotiviihde

- tupakkalaki

- GEN-Z

- kulttuurin muutos

Vierailija
138/145 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö.

Alkoholi ei vaan maistu ihmisille entiseen tapaan ja seksit haetaan/parisuhteet muodostetaan netissä.

Mikä syy yökerhoon olisi mennä?

Jos valtio haluaa lisä tuloja veroja ei ainakaan kannata korottaa, nythän  kansalaiset ostavat tuotteensa temusta ja Tallinnasta (alkoholit)

Vierailija
139/145 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen aasian reissu ei paljon maksa ja siellä saa oluen eurolla.

Euron olut on harvinaisuus Aasiassakin. Siihen hintaan saa oluen halvimmillaan edullisessa paikallisten kuppilassa. Jos menet johonkin upscale pubiin, jossa on ilmastointi ja ehkä esiintyjiäkin, joudut maksamaan oluesta 2-3 kertaisen hinnan. Jos haluat muuta kuin paikallista lageria, vielä enemmän.

Tässä ketjussa oli sitä paitsi puhe yökerhoista, eikä kaljakuppiloista. Yökerhohinnat ovat Aasiassa samaa luokkaa kuin täällä. Siellä suunnalla yökerhoihin ei yleensä kannata edes mennä ottamatta ns. table serviceä, koska juomien ostaminen yksittäin tiskiltä on hidasta ja vaikeaa -jos edes mahdollista. Eli kalliiksi tulee.

Hyvä puoli on se, että Aasiasta ainakin vielä löytyy aitoa yökerhokulttuuria, vaikka on se sielläkin hiipunut kultavuosista.

Vierailija
140/145 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole niin itsetuhoinen  että vapaaehtoisesti meneis samaan tilaan missä on kieroja humalaisia naisia. Halvemmallakin keinolla saa naisen tekemään perättömän ahdistelu syytöksen tai raiskaus syytökset kun jöö omalle miehelleen kiinni pettämisestä

En minäkään halua mennä kun viimeksi joku äijä kavereineen tuli ahdistelemaan. Portsaritkaan tehnyt mitään, turvattomaksi käynyt naisille käydä missään, haluavat vain rahat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme