Keväällä reissuun
Reissu suunnitteilla toukokuulle; kohde vielä auki. Mihin menisit?
matkaan lähdössä yksi naisihminen, all-Inc ei tarpeellinen, ei bilepaikka, suht lämmintä saisi olla.
Turkki ei ole vaihtoehto.
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Rinkeby
Onko takuuvarmasti lämmintä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä lähden Pariisiin. Ei sulle vinkiksi, mutta muille tiedoksi
Kiitos tiedosta! Minä lähden Roomaan sukuloimaan.
Roomaan haluaisin minäkin 🤩
Vierailija kirjoitti:
Mene hevonv+ttuun idiootti.
Lääkkeet on sinulra taas päässyt unohtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Helmikuussa käyn Italiassa ja huhtikuussa Englannissa.
Oletpa onnekas.
Dubrovnikissa oli jo aikalailla turisteja toukokuussa mutta ei vielä kauheeta ryysistä, lämpö n.23 astetta. Dubrovnik on muutakin kuin vanha kaupunki muurien sisällä. Sen ulkopuolella ruokailukin on halvempaa. Ja sieltä on lyhyt matka Montenegroon. Minun sielunmaisema on siellä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee reissu Espanja-Andorra-Ranska. Lämmintä ja kaunista. Viikossa näet nuo kaikki.
"viikossa näet nuo kaikki". Heheh...
Samaa naureskelin. Oon ollut pelkästään Espanjassa vuoden, ja vielä on näkemättä puolet niistä paikoista, jotka haluan nähdä.
Madeira, tosin siellä on kuulemma melkomoinen ryysis turisteja nykyään vuoden ympäri.
Vierailija kirjoitti:
Dubrovnikissa oli jo aikalailla turisteja toukokuussa mutta ei vielä kauheeta ryysistä, lämpö n.23 astetta. Dubrovnik on muutakin kuin vanha kaupunki muurien sisällä. Sen ulkopuolella ruokailukin on halvempaa. Ja sieltä on lyhyt matka Montenegroon. Minun sielunmaisema on siellä :)
Hienoa seutua 💜
Miten menet Dubrovnikista Montenegroon?
Kun me menimme n. 15 vuotta sitten sieltä Kotorin lahdelle, ei ollut suoraa bussia, ja liftasimme muutamia välejä.
Vierailija kirjoitti:
Madeira, tosin siellä on kuulemma melkomoinen ryysis turisteja nykyään vuoden ympäri.
Kurjaa. Ei ollut kun me siellä kävimme n. 5 vuotta sitten.
Bussilla pääsee Dubrovnikista Montenegroon, bussilla myös Kotoriin.
Taksi oli kätevä ja edullinen menopeli Montenegrossa, Kroatiassa melko kallista.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut silloin suoraa bussia. Hyvä, jos nyt on.
(Toki biäussilla pääsi Kotoriin, muttei suoraan D.sta.)
Itse lähtisin Sisiliaan tai Madeiralle. Parasta aikaa toukokuu.
Me mentiin Herzeq Novista bussilla Kotoriin, en tiedä onko Dubrovnikistä suoraa yhteyttä. Siinä kyllä meni aikaa, vaikka matka on kilometreissä vähän.
Vierailija kirjoitti:
Adriatic highway, melko mukavat maisemat!
Mene saunaan niin tulee lämmin. On paljon halvempaakin.
Touokuussa on kaikkialla euroopassa hienoa. Toisaalta toukokuu on myös Suomessa vuoden hienoin kuukausi. Itse ajoitan reissut jotka on itse ajoitettavissa, kuukausiin jolloin suomessa on märkää kylmää tai pimeää
Lontoo on aina hyvä paikka matkustaa yksin tai yhdessä.
Tein päiväreissun Albaniaan naapurimaasta. En pitänyt, jotenkin takapajuinen, muslimimiehet kukkoina, teiden varsilla roskakasoja.
Todella kova helle tuolloin.