Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pitkäaikaistyöttömyys lopetti elämästäni pitkäaikaisen harrastuksen

Vierailija
30.12.2025 |

Enkä palaa siihen harrastukseen enää ollenkaan pitkän poissaolon jälkeen, kiinnostukseni lähti viimeiset 6kk aikana totaallisesti kun ei ollut varaa ylläpitää kun en ole vieläkään töissä ja seuraavaksi kunnes joskus työllistyn niin seuraavat palkat ei mene tähän enää koska tarvitsen kaikkea muuta hankintoja. Suomessa saa kyllä elämästä kaiken lopettaa mitään ei saa olla eikä tehdä!

onneksi sentään tässä maassa ei vielä tarvitse maksaa luonnossa kävelystä.

onko kohtalo tovereita? 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi kun työllistyt, pitää verotustasi korottaa sen verran, että niillä rahoilla saa maksettua pitkäaikaistyöttömien harrastukset. Kaiken voi tehdä reilummin. 

Vierailija
2/8 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään kiinnosta. Elämä ei ole staattinen tila, vaan kaikki muuttuu jatkuvasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan "sinä" ongelmalta. 

Vierailija
4/8 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi että on elämä vaikeata. Keksi itsellesi halvempi harrastus.

Vierailija
5/8 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me työllistytä enää koskaan :(

Vierailija
6/8 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei siihen enää ole edes kiinnostusta, niin eihän siinä sitten mitään. Jokin uusi harrastus vaan. 

Vierailija
7/8 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse jäin työttömäksi, vaihdoin harrastusta sellaiseen, joka ei juuri mitään maksa. Ihmisen on välillä hyvä tehdä muutakin, kuin aina sitä yhtä ja samaa.

Vierailija
8/8 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi päinvastoin. Olin lopettamassa 20v jatkunutta harrastusta mutta jouduin aloittamaan uudelleen juuri kun sain kaikki välineet myytyä pois. Sillä nimittäin tienaa muutaman satasen vuodessa.  Ei enää paljon jaksa kiinnostaa mutta rahaa on pakko saada.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi