Keväällä reissuun
Reissu suunnitteilla toukokuulle; kohde vielä auki. Mihin menisit?
matkaan lähdössä yksi naisihminen, all-Inc ei tarpeellinen, ei bilepaikka, suht lämmintä saisi olla.
Turkki ei ole vaihtoehto.
Kommentit (135)
Aasiaan. Meikäläinen lähtee tosin vaan Ahvenanmaalle...
Mieli tekee Turku-Tukholma risteilylle keväällä, mutta kun pelkään että eurot hupenee tililtä. Pitääkö vaan pyöriä kotikulmilla.
Minä lähden Pariisiin. Ei sulle vinkiksi, mutta muille tiedoksi
Olen käynyt turustina n. 30 eri maassa. Upein turistikokemus oli Jordanian Petra. Aivan mahtava paikka! Hyviä matkoja sinne tarjolla Suomesta. Et taatusti pety!
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään käydä Kreikan saarilla. Rodokselle nyt menossa huhtikuussa yksin ja toukokuussa puolison kanssa. Rodoksen kaupungissa ja vaikka Kreetalla Haniassa kaupunki- ja rantaloma yhdessä, tosin meri on vielä kylmä jos rannalle haikailee.
Toukokuun loppupuolella jo täys helle, toukokuun alkupuoli on kivaa aikaa siinä mielessä että jaksaa paremmin liikkua ja luonto on vehreämpää. Toki ei nyt tiedetä haluatko liikkua luonnossa vai shoppailla vai mitä?
Aloittaja halusi rauhaa ja sinä ehdotat yhtä pahimmista turistirysistä. Provo?
Ehdotan Albaniaa tai Kroatiaa.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkeistä; suuntaan katseeni kohti Kroatiaa ja Montenegroa
AP
Toivottavasti kulttuuri on siellä muuttunut siitä kun viimeksi kävin n.12v sitten. Tarjoilijat olivat pääsääntöisesti miehiä ja minua ei noteerattu ollenkaan vaan kaikki meni mieheni kautta. Myös taksit ja ylipäätään jokainen tilanne missä toinen osapuoli oli paikallinen mies. Hyvin outoa,kunnon äijätoimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään käydä Kreikan saarilla. Rodokselle nyt menossa huhtikuussa yksin ja toukokuussa puolison kanssa. Rodoksen kaupungissa ja vaikka Kreetalla Haniassa kaupunki- ja rantaloma yhdessä, tosin meri on vielä kylmä jos rannalle haikailee.
Toukokuun loppupuolella jo täys helle, toukokuun alkupuoli on kivaa aikaa siinä mielessä että jaksaa paremmin liikkua ja luonto on vehreämpää. Toki ei nyt tiedetä haluatko liikkua luonnossa vai shoppailla vai mitä?
Albania yksin matkustavalle naisturistille??
Me lähetään Thaimaahan ensi viikolla loppiaisen jälkeen. Suomessa on liian kylmä nyt, vaimo haluaa lämpimään. Thaimaassa näyttää olevan +30 joka päivä ja aurinkoista.
Dubrovnik on tosiaan kaunis kaupunki, jotenkin inhimillisen kokoinen, helposti haltuun otettavissa, siisti ja turvallinen yksinäiselle naisihmiselle. Hintava kyllä ja en tiedä onko viikoksi siellä tarpeeksi tekemistä ja nähtävää, mutta sieltä pääsee helposti Montenegroon, josta löytyy monenlaista ja on edullisempaakin. Myös Bosnian puolella oli mielenkiintoista piipahtaa, hintataso puolet siitä mitä Kroatiassa, tosin en itse siellä viihtyisi pikapyrähdystä enempää.
Vierailija kirjoitti:
Mene Portugaliin.
Se on vain masentava versio espanjasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti viittaat Rodokseen pahimpana turistirysänä? Siellä on myös vaikka mitä pikkukyliä jos niin rauhallista kaipaa. Rodoksen kaupunkikaan ei mikään biletyspaikka ole.
Vierailija kirjoitti:
Dubrovnik on tosiaan kaunis kaupunki, jotenkin inhimillisen kokoinen, helposti haltuun otettavissa, siisti ja turvallinen yksinäiselle naisihmiselle. Hintava kyllä ja en tiedä onko viikoksi siellä tarpeeksi tekemistä ja nähtävää, mutta sieltä pääsee helposti Montenegroon, josta löytyy monenlaista ja on edullisempaakin. Myös Bosnian puolella oli mielenkiintoista piipahtaa, hintataso puolet siitä mitä Kroatiassa, tosin en itse siellä viihtyisi pikapyrähdystä enempää.
Dubrovnik on hirveä turistirysä, kävin ja petyin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dubrovnik on hirveä turistirysä, kävin ja petyin...
Tällainen käsitys minullakin, en tiedä onko koko vuoden, aapee on lähdössä toukokuussa. Oon ajatellut että olis mukava vielä käydä kun edellisistä käynneistä on jo melkein 40v, silloin oli rauhallinen kiva kaupunki.
Vierailija kirjoitti:
Minä lähden Pariisiin. Ei sulle vinkiksi, mutta muille tiedoksi
Kiitos tiedosta! Minä lähden Roomaan sukuloimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene Portugaliin.
Se on vain masentava versio espanjasta.
Eikä ole. Se ei ole Välimeren vaan valtameren maa. Pienehkö maa ja mahdollisimman kaukana Putinista.
Portugalin kielikin on ihan erilainen kuin espanja, vaikka onkin samaa kieliperhettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkeistä; suuntaan katseeni kohti Kroatiaa ja Montenegroa
APToivottavasti kulttuuri on siellä muuttunut siitä kun viimeksi kävin n.12v sitten. Tarjoilijat olivat pääsääntöisesti miehiä ja minua ei noteerattu ollenkaan vaan kaikki meni mieheni kautta. Myös taksit ja ylipäätään jokainen tilanne missä toinen osapuoli oli paikallinen mies. Hyvin outoa,kunnon äijätoimintaa.
Balkanilaismiehet ovat kyllä machoja.
Wroclow Puolassa kiva kaupunkikohde pidennetylle viikonloppumatkalle .