Mies: kiihottaako ajatus, että pääset lisääntymään?
On kirjoitettu paljon lehdistössä, miten syntyvyys laskenut ja vain harva mies pääsee jatkamaan sukuaan. Jos olet päässyt lisääntymään, niin koitko kiihottavaksi ajatuksen siitä, että siitit naisen raskaaksi itsellesi? Tai ajatuksen, että nainen kantaa lastasi? Avatkaa vähän tätä asiaa, kun naisena vaikea ymmärtää mikä siinä kiihottaa ajatuksena.
Kommentit (9)
Mä käyn salaa panemassa yhtä kolmekymppistä naimisissa olevaan perheenäitiä. Minun pyynnöstäni panemme paljaalla. Tuntuu tosi tuhmalta ajatus että hän tulisi raskaaksi...
T. Ukkomies ja perheenisä 44
Sinä et oo naista nähnytkään. Et peilissä etkä muualla.
Kyllähän se näin insinöörismiestä kiinnostaa ja nostaa tietynlaista ammattiylpeyttä omasta teknisestä osaamisestaan kun pystyy rakentamaan naisen sisälle elävän ihmisen. M43
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn salaa panemassa yhtä kolmekymppistä naimisissa olevaan perheenäitiä. Minun pyynnöstäni panemme paljaalla. Tuntuu tosi tuhmalta ajatus että hän tulisi raskaaksi...
Hyi olkoot. Häpeä petturi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi olkoot. Häpeä petturi
Käyn joka sunnuntai kirkossa aneen saamassa, älä huoli, syntini on sovitettu.
En halua lisääntyä. Viimeiset 10 vuotta olen harrastanut seksiä vain maksullisten naisten kanssa.
Pääsin ja pääsen monet kerrat ruiskuttelemaan suuhun. Se riittää minulle.