Onko teillä kihlasormuksessa timantteja?
Itse haluan timanttisormuksen ja kysynkin vinkkejä, millainen olisi arkikäytössä hyvä? Jääkö ulkonevat timantit helposti kiinni vaatteisiin ym.? Entäs 18k kulta verrattuna 14k kultaan, naarmuuntuuko helposti?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diana sormus tyylinen on itselläni,timantteja ja safiiri. On niin laadukkaasti valmistettu ettei tartu mihinkään vaatteisin eikä ole teräviä kulmia.
Mistähän ylipäätään tulee käsitys että timantti tarttuu kiinni johonkin? En ole kuullut ikinä keltään että tarttuisi tai olisi hankala perus arkielämässä. Haiskahtaa vähän että jos ei ole varaa hankkia timanttisormusta se selitetään epäkäytännöllisyydellä yms tarttumisilla.
Varmaan se sormuksen kruuni tarttuu vaatteisiin eikä itse timantti.
Vierailija kirjoitti:
On ihan helvetisti ja muutenkin paljon timantti koruja ym.
Sama täällä,... tännehän nimettömänä voi valehdella mitä sielu sietää. 🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Kihlasormuksen kuuluu olla sileä. Vihkisormuksessa sitten kiviä
Niikö ???? 🤭🤭🤭🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diana sormus tyylinen on itselläni,timantteja ja safiiri. On niin laadukkaasti valmistettu ettei tartu mihinkään vaatteisin eikä ole teräviä kulmia.
Mistähän ylipäätään tulee käsitys että timantti tarttuu kiinni johonkin? En ole kuullut ikinä keltään että tarttuisi tai olisi hankala perus arkielämässä. Haiskahtaa vähän että jos ei ole varaa hankkia timanttisormusta se selitetään epäkäytännöllisyydellä yms tarttumisilla.
Varmaan se sormuksen kruuni tarttuu vaatteisiin eikä itse timantti.
Voin kertoa että ei tartu. Kivi on niin napakasti kiinni siinä kruunussa, ettei sinne kruunun ja kiven väliin mahdu yhtäkään langan säiettä tai mitään muutakaan.
Kihlasormukseni on sileä, kuten miehellänikin, mutta vihkisormuksessani on 5 timanttia
Hiton hyvä kun kerroit. Kiitosss.