Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nyt saisit työpaikan, olisitko ääritilanteessa jopa valmis vastaamaan työnantajan tärkeään puheluun työajan jälkeen?

Vierailija
29.12.2025 |

Vai onko linja edelleen sama että vapaa-ajalla ei saa perään soitella!!

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu palkasta ja tehtävästä, nykyisellä palkalla en todellakaan vastaa.

Ja sitten tämänkaltaiset tyypit istuu siellä toimistolla kuukausipalkattuna. Ei ihme, että kasvua ei näy missään. Kyllä, olen vähän katkera. Olisi paljon enemmän annettavaa työelämään kuin tällainen asenne. 

Vierailija
42/51 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu palkasta ja tehtävästä, nykyisellä palkalla en todellakaan vastaa.

Ja sitten tämänkaltaiset tyypit istuu siellä toimistolla kuukausipalkattuna. Ei ihme, että kasvua ei näy missään. Kyllä, olen vähän katkera. Olisi paljon enemmän annettavaa työelämään kuin tällainen asenne. 

En istu toimistolla, työni on liikkuvaa, teen paljon töitä ja olen yrityksen johtoryhmässä. Mutta vikise sinä muiden asenteista tietämättä asiasta mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu työnantajasta.

Jos työnantaja on hyvä, vastaan puhelimeen milloin tahansa puhelin ei ole äänettömällä/kiinni, jolloin olen todella sellaisessa tilanteessa, että en vastaa puhelimeen oli mikä oli.

Huono työnantaja saa soitella toisen kerran ja lähettää viestiä, ja senkin jälkeen voi olla, että mitään ei tapahdu ennen kuin olen töissä seuraavan kerran. Minunkin kynnysmattoilulla on rajansa. 

Vierailija
44/51 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Katson meilit myös lomalla ja vastaan jos ei vaadi sen enempää miettimistä. Tässä ero menestyneiden ja ei niin hyvin pärjäävien välillä. Vastuu ja motivaatio.

Vierailija
45/51 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vitussa

Vierailija
46/51 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. Katson meilit myös lomalla ja vastaan jos ei vaadi sen enempää miettimistä. Tässä ero menestyneiden ja ei niin hyvin pärjäävien välillä. Vastuu ja motivaatio.

Voi myös olla menestynyt, vastuullinen ja motivoitunut sekä silti asettaa rajat oman jaksamisensa varmistamiseksi. Minä esimerkiksi olen sanonut että en lomalla lue meilejä, jos tulee sellainen hätä että minut pitää saada kiinni niin jokainen osaa ottaa puhelimen kouraan. Näin pystyy palaamaan lomalta oikeasti rentoutuneena, toki itse joutuu luopumaan siitä korvaamattomuuden illuusiosta kun kummasti kellään ei olekaan niin tärkeää asiaa että soittaisi. 

Vierailija
47/51 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Kyllä mä olen vastannut jos pomo soittaa tai viestittelee. Kuuluu vähän toimenkuvaan mutta ymmärrän että duuneja on erilaisia. 

Toisaalta pomo joustaa, voin tehdä töitä etänä, hoitaa omia asioita kesken työpäivän yms. ilman että pitää leimata ulos välillä tai muuta naurettavaa. 

Vierailija
48/51 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei menestytä eikä tehdä töitä työajan ulkopuolella

Vierailija
49/51 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa mennä hautausmaalle katsomaan korvaamattomia ja menestyneitä ihmisiä. Siellä heitä on silmänkantamattomiin.

Korvaamattomuudesta en tiedä, mutta mielummin kuolen menestyneenä.

No jokainen taaplatkoot tasollaan.

Ketään ei siellä hautausmaalla kiinnosta, miten menestynyt olet. Jostain syystä ne köyhimmät ovat niitä, jotka hommaavat hienoja hautakiviäkin.  Mutta jos korvaamaton ihminen kuolee, aina löytyy joku korvaamaan, ellei kyse ole yksin- tai kaksinyrittäjistä. 

Yritätkö nyt vääntää jotain mutku kaikki kuolee ultimaattumia?

Mieluiten kuitenkin menestyn, koska se parantaa elämänlaatua huomattavasti.

Vierailija
50/51 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin avustajana soiteltiin tämän tästä aamuin öin 

Vierailija
51/51 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmasti työnantajasta. Hyvä työnantaja arvostaa myös työntekijän vapaa-aikaa, eikä vaadi ja odota 24/7 valmiutta yhdeltäkään työntekijältä. Kukaan ei ole ni-in korvaamaton.

Sinkkumies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme