Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nyt saisit työpaikan, olisitko ääritilanteessa jopa valmis vastaamaan työnantajan tärkeään puheluun työajan jälkeen?

Vierailija
29.12.2025 |

Vai onko linja edelleen sama että vapaa-ajalla ei saa perään soitella!!

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin olen työtön kun alan orjaksi

Vierailija
2/51 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielummin olen työtön kun alan orjaksi

Mielummin olen ylemmässä johdossa kuin duunari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työhaastattelussa vaaditaan joustavuutta, lähden samantien lätkimään. Olenko ainoa?

Vierailija
4/51 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä TES asiasta sanoo.

Vierailija
5/51 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun olin töissä olin sitä 24/7 ja vastasin vaikka asiakas soitti yöllä. Nyt töitä ei saa millään, otetaan mieluummin töihin näitä, joita ei työnteko kiinnosta.

Vierailija
6/51 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, me freelancerit olemme aina toimeksiantajiemme tavoitettavissa ja käytettävissä. Ei meillä ole erillistä työaikaa ja vapaa-aikaa.

Vierailija
7/51 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä tässä talous- ja poliittisessa tilanteessa tekisi mieli pahemmin urputtaa vastaan. Jos romahdan työtaakan alle, niin sitten romahdan.

Vierailija
8/51 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pomo soittaa työ ajan ulkopuolella on kyseessä hälytys luontoinen tilanne jolloin automaattisesti tulee tunnin palkka kaksinkertaisena vaikka olisi 5 minuutin puhelu. Tämä kuuluu käydä läpi kun tehdään työsopimusta.

Vierailija
9/51 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on niin tärkeä puhelu niin 2 tunnin palkka hälytyslisää plus ylityökorvaukset. Muuten en ole. 

Vierailija
10/51 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ammattikoulussa opettajana ja meillä tuo kuului velvollisuuksiin. Rehtori saattoi tarvita sijaista toiselle opettajalle hyvinkin lyhyellä varoitusajalla, joten vastasimme esimiehen puheluun kaikkina viikonpäivinä ja vuorokaudenaikoina.

Vierailija
11/51 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä hautausmaalle katsomaan korvaamattomia ja menestyneitä ihmisiä. Siellä heitä on silmänkantamattomiin.

Vierailija
12/51 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. Itselleen voi hankkia leppoisat oltavat vastaamalla puheluun vaikka lauantaina kello 23.00 mikä katsotaan äärimmäiseksi omistautumiseksi työlle minkä ansiosta voikin taas levyttää seuraavat pari viikkoa työaikana.

Vierailija
13/51 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on niin tärkeä puhelu niin 2 tunnin palkka hälytyslisää plus ylityökorvaukset. Muuten en ole. 

Meillä 4h tai muuten en vastaa!

Vierailija
14/51 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu sopimuksesta ja korvauksesta. Näillä nykypalkoilla en. 

Mutta oikeassa olet, että tuotahan sillä työttömien loputtomalla kyykytyksellä toki ajetaan, että kaikki me töissä olijatkin tajuttaisiin luovuttaa vähitellen oikeutemme ja tehdä palkatonta työtä, milloin sattuu, ihan vaan koska. 

Vierailija
15/51 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole toimihenkilö en ole myynyt sieluani

Vierailija
16/51 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysymyksessä olisi tuo paikka jossa olen ollut kausityöntekijänä vuodesta 2016 niin kyllä vastaisin. 

Vierailija
17/51 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa mennä hautausmaalle katsomaan korvaamattomia ja menestyneitä ihmisiä. Siellä heitä on silmänkantamattomiin.

Korvaamattomuudesta en tiedä, mutta mielummin kuolen menestyneenä.

No jokainen taaplatkoot tasollaan.

Vierailija
18/51 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen sellaista työtä,että periaatteessa pitää vastata.Mutta siitä maksetaan sitten extraa.

Vierailija
19/51 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettaja joten kyllä työpuhelinta päivystää aina. Ja Wilmaa.

Vierailija
20/51 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ettei työnantaja soittele turhaan. Olen vastannut. Mutta meille maksetaan varallaolosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän