Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten mä pääsen eroon jokapäiväisestä kokiksen juomisesta?

Vierailija
24.04.2007 |

Mun vaan tekee sitä niin mieli joka päivä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö noillekin olla jotain vieroitushoitoa tarjolla? Onko se koukku oikeasti niin kova, ettei vaan voi olla ostamatta?

Ensimmäisenä tulee mieleen se pienten lasten äiti, joka joi liikaa noita litkuja niin että elimistön suolat meni sekaisin ja henki lähti. Ei noita ole tarkoitettu jokapäiväiseen käyttöön eikä suurina määrinä nautittaviksi!

Vierailija
22/23 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo teetä.

En oo koskaan juonut kahvia ja joskus parikymppisenä hurahdin cokikseen. Join 0,5 litraa joka päivä useamman vuoden ajan. Sitten opettelin juomaan teetä ja sillä pärjään ilman päänsärkyä, onhan siinäkin kofeiinia. Cokikseen aina välillä ratkean ja jos mies ostaa sitä kotiin, lipitän kyllä niin kauan että loppuu. Mutta itse en osta muulloin kuin ehkä pizzalla tms. käydessä eli harvoin. Tai reissussa.

Teen kanssa on nykyisin sama juttu eli saatan lipittää vaikka kuinka monta kupillista kun vauhtiin pääsen. Mutta etenkin vihreä tee on huomattavasti paljon parempi vaihtoehto kuin cokis. Niin ja teen juon aina ilman sokeria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vähentää sitä määrää mihin on riippuvainen. Jos joi ennen litran, niin vähentää puoleen ja siitä puoleen ja puoleen jne. Tai vaihtaa ainetta ja vähentää siitä. Esim. kofeiiniriippuvuus vähemmän kofeiinia sisältävään tuotteeseen.