Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mä pääsen eroon jokapäiväisestä kokiksen juomisesta?

Vierailija
24.04.2007 |

Mun vaan tekee sitä niin mieli joka päivä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit käsin hammaslääkärissä ja reikiä oli tuhat. se auttoi lopettamaan. nykyään juon pienen pullon/viikko

Vierailija
2/23 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä täytyy vähän saada limpparia. Nimenomaan Maxia, ei Cokista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juon Coca-Cola Zeroa, eli molemmat sokerittomia. Mutta tiedän, ettei tuo hiilihappoinen juoma ilman sokeriakaan ole hampaille hyväksi. Nyt yritän pienentää määrää niin, etten osta isoa pulloa kotiin. Jos menen jonnekin, ostan sitten pikkupullon... ap

Vierailija
4/23 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti vaikka hammaslääkäriä. Mieti juurihoitoa, monta kertaa yhden ja saman hampaan kimpussa. Ja särkyä, se on järkyttävää.

Vierailija
5/23 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kuukautta sitten päätin kertaheitolla, että nyt saa luvan loppua. Lopetin kokonaan kokiksen ostamisen kotiin eli siis kotona en voi sitä enää juoda (ennen meni helposti litra tai pari päivässä). Jos ihan kauheasti tekee mieli, ostan pienen pullollisen tai lasillisen jossain kahvilassa. Ensimmäiset kaksi viikkoa olivat ihan kamalat, ihan kuin jossain alkoholivieroituksessa varmaan... Ajattelin kokista aamusta iltaan... Mutta sitten on helpottanut ja nyt todellakin ostan ehkä kerran viikossa maksimissaan lasillisen tai pienen pullon kokista. Ajattele hampaitasi ja vatsapömppää!

On muuten tosi yleinen riippuvaisuus, tosi moni ympärilläni on sanonut kärsivänsä samasta, kun olen kertonut lopettaneeni. Eli ihan yhtä riippuvainen siitä kokiksesta voi olla kuin joku toinen tupakasta tai viinasta tai pelaamisesta...

Vierailija
6/23 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo melkoisesta menekistä! Muutama muukin meidän lisäksi hurahtanut Maxiin. :/

Vierailija
7/23 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. äskeinen viestittelijä

Vierailija
8/23 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et osta sitä!!

Vierailija
9/23 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä on tosi paha riippuvuus,mulla menee 2-3 litraa cokista joka päivä ja jos en saa päivään cokista tulee kauhea päänsärky

Vierailija
10/23 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et osta.

Vierailija
11/23 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, et osta!

Pepsi Maxissa on ilmeisesti enemmän kofeiinia kuin CocaColassa. Oisko se sen vuoksi koukuttava kun se piristää?

Vierailija
12/23 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi! kuka juo sitä paskaa joka päivä? onko teillä hampaat vielä tallessa?

Vierailija
13/23 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 22:19"]

Itellä on tosi paha riippuvuus,mulla menee 2-3 litraa cokista joka päivä ja jos en saa päivään cokista tulee kauhea päänsärky

[/quote]

Sun päänsäryn aiheuttaa kofeiiniriippuvuus, ei cokisriippuvuus. Menee ohi muutamassa päivässä-viikossa ilman kofeiinia, ja on helposti hoidettavissa sen aikaa päänsärkylääkkeillä.

Vierailija
14/23 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaan osta sitä joka päivä. Ei sitä sulle kaupassa tuputeta.

Vierailija
15/23 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua ainakin huolettais eniten hampaiden kunto, kyllä sen takia kärsii viikon pääkipua, kun maksais parin vuoden päästä kymppitonnin hammasremontin...

Vierailija
16/23 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua ainakin huolettais eniten hampaiden kunto, kyllä sen takia kärsii viikon pääkipua, kun maksais parin vuoden päästä kymppitonnin hammasremontin...

Vierailija
17/23 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/23 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/23 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, nyt se tapahtui... Viesti tuli useampaan otteeseen! Nolottaa.

Vierailija
20/23 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetat vaan nyt sen juomisen. www.pepsi.com tuolta kattelemaan parempia vaihtoehtoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi