Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syke kausi 22

Vierailija
29.12.2025 |

Uusi kausi, uudet kujeet. Traileri ilmestyy jo huomenna 

Kommentit (152)

Vierailija
141/152 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä Minakon käänne olikin ainoa vähänkään jännittävämpi juttu tässäkään jaksossa. Ehkä kahdella loppujaksolla olisi vielä jotain annettavaa. 

Ja sekin ennalta-arvattavaa ettei tämä Philip mikään lasten isä ollut ja että välit Jariin vähintääkin parantuvat vielä, tai sitten palaavat ihan yhteen.

Ihanan kiusallinen hetki oli Maxin hengaus hoitajien kahvihuoneella 😅

Tän jakson ehdoton komediallinen osuus. Ensin Maxin kömpelö yritys hengailla hoitajien taukotilassa rennosti jutskaten ja sitten Siiri vielä menee perään ilmoittamaan, että jos yrität iskeä mua, niin turha toivo. 😅 Max sen jälkeen ihan huuli pyöreänä.

Vierailija
142/152 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksullisuuteen liittyen sellainen vinkki, että mainokset blokkaavalla selaimella jos katsoo koneelta/puhelimelta, niin säästää sentään sen verran ettei tarvitse vielä erikseen siitä mainoksettomuudestakin maksaa. Eli siis ei katso Ruutu+ -appin kautta, vaan ihan selaimesta, jos nyt kukaan muu puhelimelta katseleekaan, ja siis yhtä lailla tietokoneen selaimella toimii näin.

Harmittaa kun itse tajusin tämän vasta nyt, 15,99e/kk on todella kova hinta palvelusta jossa ei juuri muuta katsottavaa ole. Ja nykyään kun Syke-kaudetkin ovat niin lyhyitä, niin voi hyvin odotella kauden loppuun ja maksaa vain yhden kuukauden ja katsoa kaikki jaksot sillä yhdellä 9,99e kertamaksulla. Tietty kaikkia eivät mainokset ehkä niin häiritse, mutta itse en jaksa niitä kyllä hetkeäkään katsoa, ja olin siis tähän asti maksanut extraa niiden välttämisestä.

Kiitos vinkistä noiden mainosten ja katselualustan suhteen. Taannoin vahingossa huomasin Lidlin sovelluksessa Sanoma-tarjouksen ja nyt sain kirittyä sen avulla Syke-seurannankin ajantasalle. Samassa taloudessa useampi voi katsella sisältöjä. Ilmeisesti nyttemmin jo päättynyt tarjous oli 3 kk kaikkea mahdollista Sanoma-palvelua (sanomalehtiä, aikakauslehtiä, Supla-podcasteja, Ruutu+) 27 eurolla. Mainosrallatukset soi kyllä päässä, jos vähänkään pidempiä kausia ohjelmia katselee. Olin liki pari vuotta sitten aloittanut muutaman sarjan katselun, pitäähän niiden uudet kaudet nyt bingettää jossain välissä. Hildurin ehdin katsoa pääsiäispyhinä, en ole lukenut kirjoja tai edes tiennyt ilmiöstä aiemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/152 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä Minakon käänne olikin ainoa vähänkään jännittävämpi juttu tässäkään jaksossa. Ehkä kahdella loppujaksolla olisi vielä jotain annettavaa. 

Ja sekin ennalta-arvattavaa ettei tämä Philip mikään lasten isä ollut ja että välit Jariin vähintääkin parantuvat vielä, tai sitten palaavat ihan yhteen.

Ihanan kiusallinen hetki oli Maxin hengaus hoitajien kahvihuoneella 😅

Tän jakson ehdoton komediallinen osuus. Ensin Maxin kömpelö yritys hengailla hoitajien taukotilassa rennosti jutskaten ja sitten Siiri vielä menee perään ilmoittamaan, että jos yrität iskeä mua, niin turha toivo. 😅 Max sen jälkeen ihan huuli pyöreänä.

Oli ihan pakko keskeyttää katselu puhtaasti kiusaantuneisuuden tunteiden vuoksi. Hupaisa osio. 😀

Vierailija
144/152 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksullisuuteen liittyen sellainen vinkki, että mainokset blokkaavalla selaimella jos katsoo koneelta/puhelimelta, niin säästää sentään sen verran ettei tarvitse vielä erikseen siitä mainoksettomuudestakin maksaa. Eli siis ei katso Ruutu+ -appin kautta, vaan ihan selaimesta, jos nyt kukaan muu puhelimelta katseleekaan, ja siis yhtä lailla tietokoneen selaimella toimii näin.

Harmittaa kun itse tajusin tämän vasta nyt, 15,99e/kk on todella kova hinta palvelusta jossa ei juuri muuta katsottavaa ole. Ja nykyään kun Syke-kaudetkin ovat niin lyhyitä, niin voi hyvin odotella kauden loppuun ja maksaa vain yhden kuukauden ja katsoa kaikki jaksot sillä yhdellä 9,99e kertamaksulla. Tietty kaikkia eivät mainokset ehkä niin häiritse, mutta itse en jaksa niitä kyllä hetkeäkään katsoa, ja olin siis tähän asti maksanut extraa niiden välttämisestä.

Kiitos vinkistä noiden mainosten ja katselualustan suhteen. Taannoin vahingossa huomasin Lidlin sovelluksessa Sanoma-tarjouksen ja nyt sain kirittyä sen avulla Syke-seurannankin ajantasalle. Samassa taloudessa useampi voi katsella sisältöjä. Ilmeisesti nyttemmin jo päättynyt tarjous oli 3 kk kaikkea mahdollista Sanoma-palvelua (sanomalehtiä, aikakauslehtiä, Supla-podcasteja, Ruutu+) 27 eurolla. Mainosrallatukset soi kyllä päässä, jos vähänkään pidempiä kausia ohjelmia katselee. Olin liki pari vuotta sitten aloittanut muutaman sarjan katselun, pitäähän niiden uudet kaudet nyt bingettää jossain välissä. Hildurin ehdin katsoa pääsiäispyhinä, en ole lukenut kirjoja tai edes tiennyt ilmiöstä aiemmin.

Könttäsumma oli siis tuo 27 egeä koko jaksosta (3 kk).

Vierailija
145/152 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voi maksaa Ruudusta enkä tykkää katsoa yhtään sitä kautta edes niitä ilmaiskausia. Joten tässä yhteisesti ilmoitan, että keskiviikkona 22.4. alkaa kauden 19 jaksot Livillä. :) Muuten tykkään lukea näistä ketjuista, mitä tulevaisuudessa tapahtua. 

Vierailija
146/152 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisiä viedään. Kevät meni äkkiä. Toivottavasti edes jotain kiinnostavaa vielä tarjolla

Vierailija
147/152 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan tuossa nyt vielä juonenkäänteitä ja keskenkin jäi tilanteita, ainakin Sonjan ja Artturin, Lenitan ja Johannan isän sekä Minakon ja Jarin välit.

Siiriä olisi kiva nähdä uudella kaudella lisää ja josko Johanna palaisi takaisin Suomeen ja Laurin juonitteluista tulisi loppu. Ainolle ja Leeville voisi vaihteeksi tulla jotain yksityiselämän juttuja myös.

Vierailija
148/152 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jäi kyllä kausi niin kesken. Ihan kuin olisi siirretty jaksoja vaan seuraavaan kauteen

Vierailija
149/152 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tykkään Veeran tyyppisistä hahmoista esim. fantasiasarjoissa, joissa tavallaan standardi on se että elämä on aika paljon jännittävämpää kuin keskivertosuomalaisen 2000-luvulla. Mutta jostain syystä tässä se on todella rasittavaa katsottavaa, ja vielä enemmän se miten Ilmari yrittää koko ajan. Näyttelijä ärsyttää vähän myös, miksi noin miesmäinen olemus?

Vierailija
150/152 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäipäs mielenkiintosesti kesken jotenkin

Vierailija
151/152 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh. Kausi 22 oli siinä sitten, menipä erityisen nopeasti. Todella kesken jäi. Kohti uutta kautta 23, ei kai siinä muuta. Olettaisi, että Laura Malmivaaraa nähdään vielä. 

Vierailija
152/152 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteet vuoristoradalla viimeisissä jaksoissa. Hetken aikaa näytti, että Sonjan ja Artturin kohdalla kausi päättyy onnellisesti, kunnes Artturi päätti sanoa, että ei sittenkään. Ilmari ja Veera hehkuivat onnea hekin, kun vaikutti jo siltä, että.Veeran ongelmat on selätetty. Sitten tulikin aikamoinen traumaperäinen stressireaktio häneltä ja nyt saattaa Veeran urakin olla uhattuna.

Ja edellisessä jaksossa jo Minakon ja Jarin lupaavasti lämpenevät välit heitti rajusti takaperin volttia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan