Syke kausi 22
Uusi kausi, uudet kujeet. Traileri ilmestyy jo huomenna
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Aika maltillisesti lähtenyt tämä keskustelu käyntiin tällä kaudella
Juu, mutta näkyy olevan silti Ruudun katsotuin sarja.
Onko tää Siiri muuten vaan vähän erikoinen, vai onko esim. nepsy tms?
Vierailija kirjoitti:
Vähän Aspergerilta vaikuttaa. Voi tulla ihan hauska kausi. Viimeisimmässä jakso kuvauksissa taitaa ottaa yhteen Maxin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän Aspergerilta vaikuttaa. Voi tulla ihan hauska kausi. Viimeisimmässä jakso kuvauksissa taitaa ottaa yhteen Maxin kanssa.
Juu, Asperger minunkin mielestäni. Olen itse ihan samanlainen kuin Siiri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, Asperger minunkin mielestäni. Olen itse ihan samanlainen kuin Siiri.
Mun mielestä viimesin jakso viittaa kyllä enemmän adhd:hen. Samoin toi et ei kuuntele tai muista mitään. Samaistun tohon tosi vahvasti, luojan kiitos en oo työssä, jossa tarvis olla vastuussa kenenkään hengestä 🤣
Edellisessä kaudessa mentiin melko pikamarssia kun Laurin eksä kuoli, kehitettiin pikamarssia kokeellinen syöpälääke, "parannettiin" Kikka ja sitten homma kaatui plagiointiin. saatiin pikavauhtia Minako ja Jari yhteen ja yhtä nopeasti eroon 🙄
Tässä kaudessa palattiin taas samojen asioiden jauhamiseen eli taas Ilmari ja nainen jolla on henk.koht. ongelmia joita Ilmari yrittää ratkaista ja pettyy kun nainen "salailee" tai jättää kertomatta asioita (ja lääkkeitä).
Ja ties kuinka monennen kerran Lauri kieroilee ja pettää, Johanna antaa anteeksi, ja Lauri tekee sen uudestaan. Tylsää. Toivottavasti tulisi jotain muutakin juonenkehittelyyn!
Vierailija kirjoitti:
Edellisessä kaudessa mentiin melko pikamarssia kun Laurin eksä kuoli, kehitettiin pikamarssia kokeellinen syöpälääke, "parannettiin" Kikka ja sitten homma kaatui plagiointiin. saatiin pikavauhtia Minako ja Jari yhteen ja yhtä nopeasti eroon 🙄
Tässä kaudessa palattiin taas samojen asioiden jauhamiseen eli taas Ilmari ja nainen jolla on henk.koht. ongelmia joita Ilmari yrittää ratkaista ja pettyy kun nainen "salailee" tai jättää kertomatta asioita (ja lääkkeitä).
Ja ties kuinka monennen kerran Lauri kieroilee ja pettää, Johanna antaa anteeksi, ja Lauri tekee sen uudestaan. Tylsää. Toivottavasti tulisi jotain muutakin juonenkehittelyyn!
Musta Johanna alkaa vaikuttaa enemmän siltä että se kyllä epäilee Lauria ja vähän testailee miten reagoi mihinkin.
Siis tosi vaikea selittää mutta semmoinen huilun kuuloinen lyhyt luritus. Muistuttaa sävelkulultaan vähän Tarzanin huutoa. Mä olen herkkä bongaamaan ääniä musiikkitaustani takia. Ja vannon, että en kuule skitsofrenialle tyypillisiä ääniä.