Miksi peset kädet juoksevan veden alla?
Saippuahan huuhtoutuu heti pois. Äläkä sano, että "minä kyllä pesen aina oikeaoppisesti käteni", kun 99 % ei niin tee edes yleisissä vessoissa (joissa olisi syytä olla ekstrahuolellinen!).
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käytä saippuaa.
Sama, kotona käytän harvoin saippuaa koska töissä on käytännössä pakko pestä kädet saippualla tosi usein. Ilman saippuaa pesen kädet aika usein ja juoksevan veden alla tietenkin. Astiatkin huuhtaisen heti käytön jälkeen juoksevan veden alla.
Jos käyttäisin pesuaineita aina, olisi pakko rasvata käsiä ja se ei ole miellyttävää.
Minulla se kuoriutuisi jo nahka käsistä, eli ei riittäisi pelkkä rasvaus. Pakko on joskus kotona jättää saippuat väliin, toki olen silloin yleensä yksin kotona, kaikki pöpöt ovat omiani eivätkä ne muihin hyppele.
kostutetaan kädet- hana kiinni. saippuoidaan ja pestään kynsienkin aluset, useita sekuntteja. sitten huuhdotaan. uusinta jos tarve vaatii.
Miksi sä Ap edes peset käsiä pyyhi ne mieluummin housuihin tai paidan helmaan. Turhaa veden ja saippuan tuhlausta.
Missäs ne sitten pitää pestä jos ei juoksevan veden alla?
Vierailija kirjoitti:
Missäs ne sitten pitää pestä jos ei juoksevan veden alla?
Tämä on kerrottu moneen kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käytä saippuaa.
Eli et pese käsiäsi ollenkaan. Tässäkään et ole mikään harva poikkeus.
Ap
Miksi ihmeessä saippuaa pitäisi joka kerta käyttää? Käytän sitä silloin, kun on sen tarve. Jos lasiin kaataessa roiskahtaa kädelle vaikka limsaa, niin huuhtelen käden. Jos käsittelen rasvaista kalaa, pesen kädet saippualla
Onks sulla oikeesti näin köyhä elämä? Eikö sulla muuta tekemistä ole elämässä ku miettiä miten ihmiset pesee käsiänsä? Hanki harrastus tai muuta vastaavaa
Vierailija kirjoitti:
kostutetaan kädet- hana kiinni. saippuoidaan ja pestään kynsienkin aluset, useita sekuntteja. sitten huuhdotaan. uusinta jos tarve vaatii.
Kuulostaa neuroottiselta.
Aika moni "hullu" näyttää niin tekevän varmaan juuri siksi, kun he laskevat heti vettä sen saippuan päälle. Turha silloin on mitään etukäteen kastella..
Ap