Millainen ihminen ostaa 2000 eur puhelimen?
Parin vuoden päästä vanhentunut naarmuinen akku loppu.
Kommentit (94)
Sellainen, joka osaa huolehtia puhelimestaan eikä hajota sitä parissa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen joka ei naarmuta puhelintaan. Eikä tuon hintaluokan puhelimista akut lopu vuodessa eikä kahdessa.
Kyllä loppuu jo muutamassa päivässä.
Hyvin on soitellut R-kioskilta yli 10 v sitten ostettu 20 egen kapula.
Vierailija kirjoitti:
Eläkeläiset.
Olen eläkkeellä ja ostan silloin tällöin uusimman IPhonen. Ne eivät vanhene parissa vuodessa, niiden tuki kestää seitsemän vuotta ja akku kestää jopa tuon ajan.
Firma ostaa ja veronalaista on vain puhelinetu 20€/kk.
Sellainen, jonka elämässä on muutakin sisältöä kuin kysellä vauvapalstalla "millainen ihminen" kysymyksiä vuodesta toiseen.
Sellainen jolle 2000€ puhelin ei ole rahasta kiinni?
Minulle sellaisen osti ruskahiuksinen, silmälasipäinen, keskivartalolihava, 48-vuotias mies. Tunnetaan myös nimellä esihenkilöni.
kertokaa mulle puhelin joka ei sulkeudu kohtsiltään kun kannen kiinni laittaa....edellinen kansi kului 'sarana'puoleltaan ja oli pakko hankkia uusi, nyt se pirun puhelin sulkeutuu joka kerta ja sen joutuu avaamaan siitä pienestä sivunappulasta, jota en käyttänyt koskaan muuten kuin oikeasti sulkemiseen.Nyt sitä pitää renkata joka hlvtin kerta kun aikoo jotakin katsoa. Totuin liian hyvälle halvalla alle 400e puhelimella, koska se kansi.... ja nyt hankkisin millä hintaa hyvänsä joko kannen, jota ei saa enää mistään, tai uuden puhelimen jossa on ominaisuutena se ettei se sulkeudu kun kannen kiinni laittaa....oikeasti se kyllä sulkeutuu mutta AVAUTUU kun kannen avaa....mistä sellaisen saan
Jos yrityksen nimiin ostaa niin maksettavaa tulee n.1000€ kun poistaa alvin ja saa verohyödyn.
Vierailija kirjoitti:
sellainen tyhmä jonka elämä sisällötöntä ja perustuu turhaan kulutukseen
Haiskahtaa kateellisen ja katkeran kommentilta, Mutta onhan 2000€ luurista todella kova hinta vaikka tuote olisikin todella priimaa.
Vierailija kirjoitti:
No joa se ei sitä osamaksulla osta, niin rikas
Olen käsittänyt että rikkaat ovat usein pihejä eikä osta kalleinta elektroniikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuoden päästä vaihtuu uudempaan malliin. Mainitsemasi on teidän köyhien ongelma.
Nii, vuoden päästä se hölmö maksaa uudestaan 2000€.
Tietenkin. Eihän 2000e puhelinta ostava voi vanhentunutta puhelinta käyttää.
Noloahan sellainen olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joa se ei sitä osamaksulla osta, niin rikas
Olen käsittänyt että rikkaat ovat usein pihejä eikä osta kalleinta elektroniikkaa.
Se on se syy miksi rikkaat ovat rikkaita ja tuhlarit köyhiä.
Vierailija kirjoitti:
- haisevat nörtit jotka yrittää päteä tekniikan kaa. (Huawei mate xt)
- business miehet (samsung fold, pixel fold)
- dubai insta persemyyjähorot sofia b ym (iphone pro max, vertu)
- kelagoldsomalineekkerimamut (iphone pro max)
Olen nörtti mutta en ikinä ole kiinnostunut puhelimista.
Sellainen jolle 2000e, on sun 20e.
Itsellä olisi helposti varaa ostaa se 2000€ puhelin eikä tekisi edes näkyvää lommoa salkkuun. Mutta en hitto vie ole niin tyhmä, että ostaisin.
Itse käytän puhelinta uutisten selailuun, työmailien tsekkailuun ja Teams palavereihin ajaessa. Siihen ei tarvita moista luuria. Perushyvä Samppa riittää mainiosti.
En seuraa puhelinten kehitystä laisinkaan, koska ei mitään tarvetta. Vaikea keksiä, mitä ominaisuuksia tuossa luurissa olisi, mitä ei olisi jo vähintään puolta halvemmassa. Jotkut sanovat, että "tehot" --- mihin sitä tarvitaan? Pelaamiseen? Vain lapset pelaavat puhelimella.
Se, että joku muu samanlainen pissis ajattelee tuolla toisella olevan rahaa (tai ainakin toistaiseksi vielä luottotiedot nenä pinnalla)? Miksi? Oikeasti varakkaat (en kuulu heihin), tai perusmukavasti pärjäävät (joihin kuulun), nauravat partaansa tälle "itä-tyylille", missä kaikki (velkainen)omaisuus puetaan aamulla päälle.
Minä vaihdan puhelinta vuoden välein ja siitä 2000e puhelimesta saa ihan kyllin hyvän vaihtohyvityksen.
MillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainenMillainen