Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttoiko Brintellix masennukseesi? Hyviä kokemuksia kaipaisin

Vierailija
08.03.2024 |

Onko täällä ketään ketä Brintellix ois auttanut? Mä oon vakavasti masentunut ja kokeiltu jo ties mitä lääkkeitä, mikään ei ole sopinut. Mulla alkaa usko loppua.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako se unettomuuteen?

Vierailija
2/22 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä auttaako. Uupumukseen ainakin yhdelle kaverille määrätty, ja ihan hyvin hän voi nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up..

Vierailija
4/22 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten pidättäminen kakkahätään.

Vierailija
5/22 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up 

Vierailija
6/22 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/22 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/22 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/22 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lääkkeitä olet kokeillut?

Vierailija
10/22 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muista, mut lääkäri sanoi että tässä on jäljellä enää tämä, valproaatti ja litium. Ja sähköhoitoa.

Ap

Vierailija
11/22 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on auttanut hyvin. Tosin masennus ei varmaan ollut vaikean puolella, ahdistus oli suurin vaiva. Brintellix auttoi nopeasti ja oireet on pysyneet hyvin poissa minimiannostuksella. Ei sivuvaikutuksia.

Vierailija
12/22 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei auta yhtään. Se mikä toimii on Doxepin, 3mg. Otan sitä illalla jossain klo 20 maissa. Jotenkin rauhoittaa ajatusten kiertämistä ja parantaa unta. Lääke ja annostus ovat aika mietoja. Eihän se tietenkään varma ole että muilla toimii yhtä hyvin kuin minulla.

Vierailija
13/22 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla Brintellix toimii Voxran kanssa, toimiva yhdistelmä.

Vierailija
14/22 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siitä minulle apua oli, muttei yksin lääke riittänyt. Lääkkeen avulla pääsin kuntouttavaan, työkokeiluun ja palkkatuettuun työhön, nyt alkoi viimeinen viikko lääkkeen vähentämistä asteittain, siten, että otan enää vain joka toinen päivä.

Vierailija
15/22 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei auttanut, päinvastoin, tuli sivuoireena hirveä hikoilu jonka vuoksi yöunet jäi vähiin, tarjolle unilääkkeitä joille sanoin ei kiitos ja lopetin B:n käytön, ainoa mikä minulla on toiminut oli Voxra. Nyt onneksi monta vuotta ilma lääkkeitä. 

Vierailija
16/22 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei auttanut

Vierailija
17/22 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi. Käytin sitä ennen Sepramia monta vuotta, enkä voi suositella. Ainut vaan, että kun vaihdoin Sepramin Brintellixiin, pahoinvointi oli sietämätön monta viikkoa. Oli se tosin sen arvoista.

Vierailija
18/22 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auttanut, vei yöunet.

Vierailija
19/22 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso lääketeollisuus eli Big Pharman voittointressit ohjaa kaiken. Siksi tämä kallis lääkitysvalikoima joka harvemmin muuttaa mitään psyykkeessä.

Sen sijan esim. oikein suoritetut DMT (tmv.) kokemukset johtavat psyykkeen muuttumiseen.

Lisäksi pitää olla laaja valikoima metodeja/modaliteetteja millä muuttaa arkeaan.

Haasteet ovat erityisen suuret kun tämä taloudellinen/poliittinen järjestelmä on ihmisvastainen. Yhteiskunta on monimutkaistettu ja ihminen siinä esineellistetty/arvotettu valtiohyödyke/valtiomeno ja toimintavapaus sidottu, minkä vuoksi ihmiset ovat erityisen masentuneita ja tarvitsee älyä päästääkseen siitä ulos kun koko masennuksen alkusyy on järjestelmä. Kuinka toteuttaa itseään järjestelmässä joka kaikin keinoin pitää kiinni?

Vapauttaa itsensä järjestelmän mentaalikahleista henkiseen vapauteen. Sitä ei saavuteta minkään Brintellixin kautta.

Vierailija
20/22 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla takana useita vaikeita masennusjaksoja joiden aikana käytössä on ollut voxra ja escitalopram. Escitalopram tasasi oloa, mutta aiheutti väsymystä sekä haluttomuutta ja lihomista. Voxra toi keinotekoisen tuntuista piristystä.

Viimeisimpään masennukseeni määrättiin brintellix, joka aloitusoireiden, kuten pahoinvoinnin ja hetkellisen mielialan laskemisen jälkeen on tuonut elämäni takaisin. Nukahdan paremmin kun otan lääkkeen illalla. Lisäksi koko aikuisikäni kestänyt ahmimishäiriö on loppunut kuin seinään: pystyn lopettamaan syömisen ajoissa. Olen laihtunut paljon ja jaksan arjessa hyvin, kun olen jaksanut panostaa nyt myös terveellisiin elämäntapoihin. Annostus on 15 mg. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi