Mitä uusia taitoja ajattelit opetella ensivuonna?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettelen leipomaan. Käyn ostamassa kaulimen ja kakkuvuuan.
Hiivaa, suolaa, jauhoja, kohotusainetta, öljyä ja siirappia. Nyt osaat leipoa
Water
Saunasolmu on aina ollut haaveissani ja ensi vuonna sen teen.
Käsittelemään vaikeita tunteita ilman alkoholia ja itsemyötätuntoa, ois kyllä kiva myös oppia hieman viittomakieltä.
Pitäis osata päästämään ihmisistä irti, keskittyä itseensä ja pitää itseään tärkeänä.
Kroppa mulla on nyt rikki ja pitkä toipuminen, liikuntatavoitteet saa unohtaa ja se on vaikeaa, sitäkin pitäisi oppia sietämään ja hyväksyä, että asia nyt vaan on niin.
Masturboimaan vasemmalla kädellä.
Vierailija kirjoitti:
Masturboimaan vasemmalla kädellä.
Oikee on varmaan ihan loppu.
Ei oo aikaa uusiin taitoihin, jatkan avoimessa yliopistossa opiskelua töiden ohella ja jatkan ohjelmoinnin opettelua.
Jonkin kielen. Kolttasaame kiinnostaisi mutta " opinahjot " puuttuvat. Myös pohjoissavolainen känisevä murre mielenkiintoinen. Varsinkin kymmenet eri tavat kieltäytyä.
Vähentämään uutisia ja juoruja. Lisäämään kävelyä ja oppimaan olemaan murehtimatta ja jos sitä nukkumaan menisi klo.22 ja heräisi 06.30.
Kansalaisopiston ruumisarkkukurssi tuntuu tarpeelliselta.
Lihmyllyn peseminen olisi opittava. Turha ostaa aina uusi ja puhdas.
Vierailija kirjoitti:
Kansalaisopiston ruumisarkkukurssi tuntuu tarpeelliselta.
Nyt mua rupes kiinnostamaan, saako siellä rakentaa laatikon ihan itselle?
Aion ottaa selvää onko persuudella ja psykopaattisuudella jotain eroa.
Raivaussaha ja muutamat muut koneet kotona, joiden ohjekirjaa en ole jaksanut lukea.
Aion opetella tekoälyn käyttöä lisää, kun mun arvion mukaan perinteiset työsuhteet ovat suurelta osin katoamassa tai sitten niiden saaminen vaatii yhä enemmän osaamista ja tehokkuutta työntekijältä.
Työn saaminen on nähdäkseni yhä enemmän kiinni siitä, että pystyy työllistämään itsensä ja myymään osaamistaan.
Harmi vain, että yritystoiminta on tehty todella vaikeaksi Suomessa, joten täytyy ehkä olla valmis muuttamaan ulkomaille tai ainakin tekemään työtä ulkomaiselle työnantajalle etänä.
Sosiaaliturvaan tai eläkkeisiin ei juuri ole luottamista sen enempää kuin terveydenhuollonkaan saatavuuteen, niin saattaa tarvita yllättävän suuria summia jos vähänkään vakavammin sairastuu.
Tekemään karjalanpiirakoita.
Pulikkakin on.