Mitä uusia taitoja ajattelit opetella ensivuonna?
Kommentit (38)
Opettelen puhumaan ranskaa. Ajattelin iskeä naisen.
Ajattelin opetella vetämään Hokkaa turpaan
Lavatansseissa aion olla kuin parkettien partaveitsi.
Todella hyvä avaus!
Pitääkö olla joku uusi, vai kelpaako vanhan hiominen😃?
opetella mandinkaa. Ihmeekseni löysin suomi-mandinka sanakirjan netistä.
Ooettelwn vanhan taidon tkaisin. Painettujen kirjojen lukeniseen keskittymisen.
Ajattelin opetella hyppäämään laskuvarjohypyn, ajattelin opetella enemmän ruotsia, ajattelin opetella olemaan kärsivällisempi, ajattelin opetella käydä enemmän salilla ja olemaan ilman nikotiinia. Semmosta:)
Aattelin kehittää itsekuriani ja ehkä Duolingon kanssa opettelen uusia kieliä.
Jos ompelemaan kunnolla.
Ja italiaa voi aina osata paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Ooettelwn vanhan taidon tkaisin. Painettujen kirjojen lukeniseen keskittymisen.
Näköjään pitää myös opetella kirjoittamisen taitonikin takaisin😝
Opetella taitoa asettaa rajani ja pitää ne. Etten ole kynnysmatto.
Opetella olemaan onnellinen. Elää kuin jokainen päivä olisi viimeinen, koska mikä tahansa voi olla.
Opettelen seuraavst 2v munan vatkuttamista ja piirakan rypyttämistä. Menen siis kokkikouluun. Uusia tuulia tiedossa!
Opettelen leipomaan. Käyn ostamassa kaulimen ja kakkuvuuan.
Pitäisi perustaa yritys niin siihen tarvitaam kaikenlaista uutta osaamista esim. veroasiat ym. Paljon opeteltavaa siis...
Vierailija kirjoitti:
Opettelen leipomaan. Käyn ostamassa kaulimen ja kakkuvuuan.
Hiivaa, suolaa, jauhoja, kohotusainetta, öljyä ja siirappia. Nyt osaat leipoa
Olen vanha ja yritän pitää kiinni luku- ja kirjoitus- ja kielitaidostani lukemalla ahkerasti myös ulkomaalaisia lehtiä. Aina vain enemmän sanoja tai nimiä katoaa aivoista (joiden muistamisessa olen aina ollut huono, pitkätkin numerosarjat kyllä ovat muistissa).
Sain lahjaksi ristipistotyön. Pitäisi nyt sitten opetella miten sitä ristipistellään.
Perehdyn korjaamaan itse elektroniikkalaitteita. Ainoa tapa. Korjaamoja ei nykyään enää ole. Ne harvat ammattilaiset on joko ressukoita, tai niin ylityöllistettyjä että mitkään aikataulut ei pidä. Ei voi odottaa puolta vuotta jotain pikkuhommaa. Ei autojakaan huolleta lupaamalla valmista kolmen - neljän kuukauden päähän.
En mitään.