Maailma on pieni.
Tällä mammalla sydän hakkaaa tuhatta ja sataa. Näin kymmenen vuoden jälkeen " elämäni rakkauden" . Huh, olemme juuri muuttaneet mieheni ja lasteni kanssa uuteen omakotitaloon ja tällä alueella rakennetaan paljon taloja.
Olimme päiväkävelyllä ja minä työnsin kärryjä edellä ja tyttäreni polki pyörällä perässä, kun huusi että kettingit lähti pois. Rakennustyömaalta tuli mies laittamaan niitä ja kukahan se siinä. Mies, jonka jouduin jättämään ns. pakon sanelemana nuoruudessani. Viimeksi nähty lentoasemalla ja itketty ja halattu...
Kommentit (9)
kerro ap! Miten kävi, mitä mies sanoi, tunnistiko?!
Ihana romanttinen pikkutarina :)
Muuttaako se mies siihen taloon vai oliko se vaan rakentamassa sitä?
Hitto jos se asuu niin lähellä teitä....
Halattiin ja kyseltiin tavanomaiset: mitä kuuluu jne..., kertoi, että tiesikin minun kuulumiseni, kun on ollut yhteydessä veljeeni näinä vuosina. Taidankin soittaa veljelleni, kunhan pääsee töistä;)
Hassua, tosiaan että sydän hakkaa vielä vuosienkin päästä, kun näkee jotain ihmistä.
Ei onneksi muuta asumaan vaan on töissä raksalla. Mutta sanoi, että ainakin jouluun asti tekee tällä alueella töitä;) En tiedä itkeäkkö vai nauraa..
-AP-
Vierailija:
kertoi, että tiesikin minun kuulumiseni, kun on ollut yhteydessä veljeeni näinä vuosina.
Hiukan romanttista, eikö ;) ?
Eikö ole ihana tunne kun tulee vähän kipinöitä itselle? Vaikkei mitään aikoisi, eikä mikään omassa elämässä ole vialla, niin silti.. Itse salaa haaveilen, että voisin törmätä vastaavanlaiseen " menetettyyn rakkauteen" . Vain jotta näkisin miten reagoin - ja miten hän reagoi.
Vierailija:
En tiedä itkeäkkö vai nauraa..-AP-
Törmäsin lauantaina kaupassa myös Siihen Suureen Nuoruudenrakkauteen, melkein 15 vuoden jälkeen, ja koko maailma pyörii vieläkin...
Me emme koskaan päässeet oikein yhteen emmekä toisaalta koskaan oikein eronneetkaan, kirjeitä kirjoitettiin mutta hukkasimme toisemme ajan kuluessa.
Tunteet ovat kyllä vielä ihan samat kuin silloin aikoinaan. Tulee kyyneleet silmiin ja möykky mahaan silkasta ikävästä kun vain ajattelenki häntä:`-(
Mutta käy juttusilla kun sinulla on siihen kerran mahdollisuus.
Kunpa itsellänikin olisi, en edes tiedä kuinka tavoittaa:-(
t. 12
Menis kyllä itselläkin pasmat sekasin. En osaa mitään lohduttavaa sanoa...