Mistä eronneet 45+ löytävät uuden parisuhteen?
Miehet ja naiset vastauksia.
Itse olen 48v mies. Takana 20v parisuhde joka kariutui. Ei lapsia.
Baarit ja yökerhot ovat ilmeisesti menneen talven lumia. Niissä ei käydä enää.
Tanssia en osaa enkä opi vaikka olen sitä yrittänyt.
Tinderiä kokeilin, mutta oli toivotonta. Ei onnista.
Kommentit (244)
Vierailija kirjoitti:
"naiset löytää miehiä mistä tahansa."
Kerro toki miten? Ei mulla ainakaan ole kotiovella miesjonoa, ei edes ulkona liikkuessa roiku miehiä lahkeista. Väitteesi ei siis joko pidä paikkaansa, tai en ole nainen.
Tämän keskustelun ovat vallanneet lapsukaiset jotka eivät ymmärrä oikeasta elämästä mitään. Istuvat vain kotona tietokoneen äärellä ja uskovat kaiken täällä kirjoitetun mies-/naisvihan todeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä syytä tuossa iässä on enää hankkia sellaista?
Koska ihmisen ei ole hyvä olla yksin
Ole siis se ihminen, jonka kanssa naisen on parempi olla kuin yksin.
Eikös tuo ole itsestäänselvää? Kunhan niihin naisiin ensin pääsisi tutustumaan.
Niinhän sitä luulis, mutta aika monelle miehelle ihan tekemätön paikka.
Hitto kun te joskus kuuntelisitte mikä naisia pariutuessa kiinnostaa. Mutta ei, ootte päättäneet että itse tiedätte paremmin kuin naiset itse tietävät.
Tässäkin ketjussa naiset ovat kertoneet että kannattaa tutustua kiireettömästi yhteisten kiinnostuksenkohtei
Kerrankin järkevä nuorimies tai nainen.
Olen itse vuotta vanhempi nainen samassa tilanteessa. Tosin ero sen verran tuore ja kipeä, etten vielä etsi ketään. Mutta silti mietityttää, että miten ihmeessä vaikka harrastuksesta voisi ketän löytää? Tässä iässä sinkkuja on todella vähän, joten melkoista tuuria pitäisi olla, että siellä harrastuksessa olisi joku sinkku, jonka kanssa sitten rakastuttaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo tunnu olevan miehille lainkaan itsestään selvää.
Maailma on täynnä naisia ja miehiä. Sinun pitää miettiä omaa suhdettasi ympäröivään todellisuuteen ja yrittää säätää sitä eri asentoon. Kenenkään vastaantulijan otsassa ei lue, että tässä menee sen ja sen tuleva kumppani. Vaan sinun on otettava osaa tilanteeseen. Useimmiten muutos voisi olla se, että keskityt toisen ihmisen näkökulmaan etkä omaasi. Eli yrität olla avoimempi ja epäitsekkäämpi ihminen. Näkyviisi tulee vaihtoehtoja, jotka ehkä olet ennen sivuuttanut. Joku aivan erilainen henkilö voi olla se. Riippuu paljolti siitä, että mitä sinä teet ja sanot tilanteessa. Maailma on paljon enemmän, kuin sinulta puuttuva tietynlainen ihannekumppani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai miehen. Me emme tiedä kumpi sukupuoli aloittajaa kiinnostaa. Ei oleteta, että kaikki ovat heteroita.
Vierailija kirjoitti:
Pitkän parisuhteen jälkeen tekee todella hyvää olla yksin, sukupuolesta riippumatta. Opettele olemaan yksin ja mieti, mitä sinä parisuhteelta tarvitset ja mitä osaltasi voit sellaiseen tuoda. Töistä tai harrastuspiireistä löydät etsimäsi todennäköisemmin kuin apeista, mutta joskus kuulemma tärppää niissäkin.
Joo ei. Itselläni päättyi tapailu siihen, että mies alkoi aina välillä selittää, että hän ei ole varma seurustelusta, koska hänen pitää ehkä etsiä itseään. Koitin sanoa, että joo, mutta itse olen tässä tarjolla vain tasan tämän kerran. Mies ymmärsi asian, kunnes hetken päästä alkoi taas sama keski-ikäinen kriisimarina ja sitten laitoin hänet mäkeen.
Eli vaikka olisi pitkä parisuhde takana, ei sitä voi optimoita koska se potentiaalinen uusi kumppani tulee eteen. Jos silloin alkaa selittää jotain siitä, miten hyvä olisi viettää aikaa yksin ja tutkiskella itseään, voi olla että saakin tutkiskella aika kauan. Markkinat eivät ole samat kuin 20-vuotiaana.
Kuinka niin? Eihän kukaan halua olla sellaisen kanssa jonka seurassa ei viihdy.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse vuotta vanhempi nainen samassa tilanteessa. Tosin ero sen verran tuore ja kipeä, etten vielä etsi ketään. Mutta silti mietityttää, että miten ihmeessä vaikka harrastuksesta voisi ketän löytää? Tässä iässä sinkkuja on todella vähän, joten melkoista tuuria pitäisi olla, että siellä harrastuksessa olisi joku sinkku, jonka kanssa sitten rakastuttaisiin.
Tämäpä se. Tietysti jos harrastuksissa ystävystyy jonkun kanssa, niin hänen kauttaa tutustuu uusiin ihmisiin ja sitä kautta taas uusiin ihmisiin jne. Mahdollisuudet kasvavat.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako itseäsi kaksi vuotta vanhempi nainen vai oletko tyypillinen nirso mies?
Minkäikäinen sinä olet? Vaikutat kovin keskenkasvuiselta...
Vierailija kirjoitti:
Kuinka niin? Eihän kukaan halua olla sellaisen kanssa jonka seurassa ei viihdy.
On miehiä, jotka eivät tajua, että heidän itsensäkin pitää olla sellainen, jonka kanssa naisen/miehen on hyvä olla. Jos tämä itsestäänselvyys yllättää sinut, et ilmeisesti deittaile miehiä. Olet onnen pekka.
Vierailija kirjoitti:
naiset löytää miehiä mistä tahansa.
miehelle se on vaikeampaa. pitäisi olla jännä tai miljonääri. ei tavallinen mies naista löydä suomesta tuossa iässä. eikä miesten kannata edes etsiä, kun nykyään on keksitty metoo
Tietysti löytyy miehiä, eri asia löytyykö sellaisia miehiä, jotka ei tekisi elämästä vaan entistä ikävämpää. Sama se on miehilläkin. Jos ihan kuka tahansa käy niin äkkiäkö sitä jonkun pubiruusun tuolta koppaa mukaan.
Miten te jaksatte riidellä tästäkin aiheesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole mikään parisuhde vaan läheisriippuvuus
Käyn itse uimassa sunnuntai aamuisin ja siellä on useampi mies lähestynyt. Ovat valitettavasti senioreita ja ulkomaalaisia.
Naapurista löysin, toki heille tuli myös ero.
Ollaan miehen kanssa tosi onnellisia.
Vierailija kirjoitti:
Käyn itse uimassa sunnuntai aamuisin ja siellä on useampi mies lähestynyt. Ovat valitettavasti senioreita ja ulkomaalaisia.
Itseäni ei ole lähestynyt minään päivänä viikosta ketään, joka on ikävää. Ja aina jos tuijotan jotain miestä hetkenkin pidempään, tulee sellainen creepy tätiolo ja on pakko jatkaa uimista.
Se olisi niin hyvä paikka tavata! Voi katsoa päästä varpaisiin ja tehdä nopean luonneanalyysin sen perusteella, miten toinen käyttäytyy altaassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle se onkin vaikeaa. Siksi kannattaisi vielä aviossa ollessaan toimia niin, että naisen on parempi pitää mies kuin erota hänestä.
Mitä se kaikki puhe patriarkaatin vallasta oli? Paskaako?
No ei se sentään Suomessa sinne asti yllä, että naisten olisi pakko joku ottaa.
Pahus!
t. incel
Hitto kun te joskus kuuntelisitte mikä naisia pariutuessa kiinnostaa. Mutta ei, ootte päättäneet että itse tiedätte paremmin kuin naiset itse tietävät.
Tässäkin ketjussa naiset ovat kertoneet että kannattaa tutustua kiireettömästi yhteisten kiinnostuksenkohteiden kautta ja antaa kemian siitä syttyä - nainen kun yleensä haluaa olla kiinnostava kokonaisena ihmisenä eikä perilaverina - mutta täällä jauhetaan taas incelien tasoteoriaa. Mä lupaan että kuuntelemalla naisia, flaksi käy sata kertaa helpommin kuin kuuntelemalla trust me bro -tyyppejä netissä.