Lue keskustelun säännöt.
Kotona työskentelevät!
24.04.2007 |
Mitä oikein teette? Minulla on yksi tuttu joka työskentelee kotona,mutta shoppailee ympäriinsä mihin aikaan tahansa. Lapset hoidossa tietysti. Joskus ei vastaa puhelimeen kun on " päivystyksessä" . Muuten on aikaa käydä lenkillä ja kahvilla.
Kuka maksaa tuollaisesta työnteosta?
Kommentit (23)
Kotona olen, mutta en voi mennä päivällä muualle kuin puistoon tai kirjastoon. Edellä mainittuihin paikkoihin pääsee ilman autoa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tosin aika kestovaippayrittäjä painotteinen. groups yahoo com ja hae kotkat
Ja osa hommista (kuten asiakaskontaktit) on hoidettava virka-aikaan, mutta osan taas voi tehdä sitten iltamyöhällä. Itse esim. käyn paljon mielummin kuntosalilla tai kaupassa päiväaikaan, kun ei ole ruuhkaa, ja sitten illalla kun lapsi nukkuu, voin tehdä töitä, koska silloin en kuitenkaan voisi lähteä kauppaan tai salille. Hyviä puolia tosiaan on se, että työajat on joustavat, mutta se sama on sitten vähän huonokin puoli...
Yllättävän harva on ihmetellyt ainakaan ääneen sitä, että lapsi on hoidossa, vaikka olen ' vain kotona' , mutta saa nähdä miten tilanne muuttuu kun toinen lapsi syntyy syksyksi. Valitettavasti kun ei pienyrittäjänä ole mahdollisuutta olla ihan täysin äitiyslomalla, niin esikoinen jatkaa puolipäiväisenä hoidossa, vaikka olenkin vauvan kanssa kotona.