Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäri kehotti hoitamaan lastani kotona 3-vuotiaaksi asti.

Vierailija
24.04.2007 |

Lapsella paha infektioastma, ikää 17kk. Itse olisin jo täysin kypsää kauraa palaamaan töihin kun olen ollut kolmen lapsen kanssa kotona yli 5 vuotta. Tietenkin lapsen terveys on etusijalla kun on vielä varaa ollakin kotona tän asuntolainan kanssa.

Itse kyllä ajattelin ennen diagnoosia hakea lapsille ryhmäperhepäivähoitopaikkaa. Nyt tais suunnitelmat heittää häränpyllyä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen kotona kun lääkärikin kerran sitä on suositellut. Itselläni on 1 v. infektioastmaatikko ja olen ajatellut hoitaa hänet ainakin 3-vuotiaaksi asti kotona.

Vierailija
2/7 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun miehen vuoro jäädä kotiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vielä sen toiset 1½ vuotta olet kotosalla. Eikös lapsesi ollutkin puolitoista vuotias?

Vierailija
4/7 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenterveydestä huoli. Pidä vapaata lastenhoidosta ja tee omia juttuja. Kotihoitoa olisi enää 1,5 v.

Vierailija
5/7 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuloilla ei lainoja maksella saati sitten pahemmin paljon muutakaan. Nytki jää paremmin rahaa käteen kuin työssä ollessa jolloin palkasta menee suurin osa päivähoitomaksuihin ja työmatkakuluihin. t. ap

Vierailija
6/7 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinun kerta tekisi jo mieli palata työelämään ja lapsen kanssa olisi hyvä olla kuitenkin 3 vuotiaaksi, niin eikös se olisi hyvä ratkaisu että mies jäisi hitovapalle 1.5 vuodeksi?

Vierailija
7/7 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkitystä kuulemma jatketaan vielä useita vuosia (aluksi 7 vuotiaaksi asti) eli astmaattinen on kaiketi vielä 3-vuotiaanakin.

Ihan hönttiä vaan että juuri kun on hakemassa lapsille hoitopaikkaa ja itse palaamassa töihin niin heti tulee suunnitelmiin muutoksia. t. ap

Kiitos teille kannustavista vastauksista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä