Lääkäri kehotti hoitamaan lastani kotona 3-vuotiaaksi asti.
Lapsella paha infektioastma, ikää 17kk. Itse olisin jo täysin kypsää kauraa palaamaan töihin kun olen ollut kolmen lapsen kanssa kotona yli 5 vuotta. Tietenkin lapsen terveys on etusijalla kun on vielä varaa ollakin kotona tän asuntolainan kanssa.
Itse kyllä ajattelin ennen diagnoosia hakea lapsille ryhmäperhepäivähoitopaikkaa. Nyt tais suunnitelmat heittää häränpyllyä.
Kommentit (7)
Jos vielä sen toiset 1½ vuotta olet kotosalla. Eikös lapsesi ollutkin puolitoista vuotias?
mielenterveydestä huoli. Pidä vapaata lastenhoidosta ja tee omia juttuja. Kotihoitoa olisi enää 1,5 v.
Mun tuloilla ei lainoja maksella saati sitten pahemmin paljon muutakaan. Nytki jää paremmin rahaa käteen kuin työssä ollessa jolloin palkasta menee suurin osa päivähoitomaksuihin ja työmatkakuluihin. t. ap
Jos sinun kerta tekisi jo mieli palata työelämään ja lapsen kanssa olisi hyvä olla kuitenkin 3 vuotiaaksi, niin eikös se olisi hyvä ratkaisu että mies jäisi hitovapalle 1.5 vuodeksi?
Lääkitystä kuulemma jatketaan vielä useita vuosia (aluksi 7 vuotiaaksi asti) eli astmaattinen on kaiketi vielä 3-vuotiaanakin.
Ihan hönttiä vaan että juuri kun on hakemassa lapsille hoitopaikkaa ja itse palaamassa töihin niin heti tulee suunnitelmiin muutoksia. t. ap
Kiitos teille kannustavista vastauksista.
lapsen kotona kun lääkärikin kerran sitä on suositellut. Itselläni on 1 v. infektioastmaatikko ja olen ajatellut hoitaa hänet ainakin 3-vuotiaaksi asti kotona.