Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Smartum- E-passi- yms. rahat käytetty?

Vierailija
28.12.2025 |

Aikaa vuoden loppuun

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hankala käyttää etua jossa puolet pitää maksaa itse ja puolet työnantaja. En haluaa maksa sitä omaa puolikastani jostain urheiluhierojasta.

Vierailija
2/21 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa kertaa vuosiin on käytetty lähes kaikki, kun VIHDOIN edun sai ilman omarahoitusosuutta. No, 14€ jäi mutta siihen otin jatkoaikaa.

Aiemmin jäi tuhansien eurojen edestä käyttämättä, kun piti 50% maksaa kaikesta itse. Eipä ollut käyttöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekaa kertaa vuosiin on käytetty lähes kaikki, kun VIHDOIN edun sai ilman omarahoitusosuutta. No, 14€ jäi mutta siihen otin jatkoaikaa.

Aiemmin jäi tuhansien eurojen edestä käyttämättä, kun piti 50% maksaa kaikesta itse. Eipä ollut käyttöä.

Tarkennus, aiemmin ei etu käynyt kuin liikuntaan ja kulttuuriin. Nyt kävi myös hierojalle.

Vierailija
4/21 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

200e työmatkaetua käyttämättä. Kun teen etää ja harvat kerrat toimistolle omalla autolla, ei ole tarvetta. 

Voisi käyttää myös junalippuihin,  muttei saisi olla lisäpalveluita tai voi maksaa esimerkiksi osaa makuuhytistä perheen laskureissun osalta. 

Joku sanoi, että ostaisi vaikka HSLn kk-kortin huvikseen, mutta enhän niille anna penniäkään huvikseni.

Vierailija
5/21 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edenredin saldot on voimassa aina 2 vuotta latauspäivästä, niin ei tuu tällasta loppuvuoden paniikkia käyttämättömistä saldoista :)

Vierailija
6/21 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, bussilippuihin. 50 senttiä jäämässä.

Vierailija
7/21 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se 50/50 mikään ongelma olisi. Itsellä kausikortit ja kausimaksut sitä luokkaa per laji, että 400e liikuntaetu uppoaa eikä riitä lähimainkaan, vaikka itse toisen saman laittaa. 

Vierailija
8/21 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tiketin lahjakortin ja museokortin. Lopuilla 2 finnkinon lippua.

Vierailija
9/21 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin leffalippuvihkon paikalliseen.

Vierailija
10/21 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin sarjalippuja elokuviin. Ja ne annoin lapsilleni.

Vierailija
11/21 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat smartumit on kyllä vielä Juhannukseen saakka voimassa

Vierailija
12/21 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on henkilökohtaisia. Ainakin finnkinon lipuissa lukee nimi.

Vierailija
13/21 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti tammikuussa meni festarilippuun eikä riittänytkään. Nyt tulevan edun käytän pilateksen kausikorttiin, eikä riitä taaskaan.

Vierailija
14/21 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se 50/50 mikään ongelma olisi. Itsellä kausikortit ja kausimaksut sitä luokkaa per laji, että 400e liikuntaetu uppoaa eikä riitä lähimainkaan, vaikka itse toisen saman laittaa. 

Niin, sulle ei ole ongelma. Kaikilla ei ole tuollaisia menoja.

Vierailija
15/21 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli sama aikomus. Mutta lippuihin tulikin etuuden saajan nimi, joten se siitä. 

Vierailija
16/21 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latasin Museokortin kolmeksi vuodeksi. Käyttäisin mieluiten hierojalle, mutta meidän kortilla ei sellaisia palveluita voi ostaa.

Vierailija
17/21 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, pidensin museokortin voimassaoloa.

Vierailija
18/21 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänä vuonna on käytetty, mutta edelliseen 5 vuoteen en käyttänyt. Aiemmin vaadittiin, että laittaa omaa rahaa puolet. En todellakaan ole laittamassa puolia omaa rahaa. Oli huono etu. Nyt vasta kun kokonaan työnantaja maksaa, niin olen käyttänyt

Vierailija
19/21 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne kulttuurisetelit oli paljon helpompi ja kätevämpi käyttää kuin nämä typerät puhelinsovellukset

Vierailija
20/21 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokseminen ei maksa mitään, en käy muutenkaan missään joten paljon jää käyttämättä joka vuosi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän