Jos rikon hotellihuoneen sängyn vahingossa, olenko korvausvelvollinen?
Olemme siis lomalla hotellissa, minä, siskoni ja aviomieheni. Sisko ja mies nukkuvat parisängyssä, minulle on joku lasten sänky?! Olemme kyllä ilmoittaneet, että kolme aikuista on tulossa, joten jos tuo sänky menee rikki painostani (vahingossa), pitääkö minun maksaa jotain vai onko hotellin virhe?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Hehehe sisko ja mies samassa sängyssä, hehehe tajusitteko? Ja ap lastensängyssä heheheje olipas hauska provo hehehehehe
Jos ap on leveähkö persoona niin ei se lastensängyn pohja pidä. Se sortuu koko sänky.
Vierailija kirjoitti:
3 aikuista samassa hotellihuoneessa? Miten köyhiä te olette?
Ja sisko nukkuu siskonsa miehen kanssa parisängyssä :D
Se on vaan rock! Go for it sister! Mutta varaudu maksamaan. Älä heitä tv:tä ulos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan keskituloisia, mutta on helpompi viettää lomaa näin, että olemme samassa huoneessa. Ei tarvitse lähteä etsimään jotakuta toisesta huoneesta. Ap
Etsimään? Eikö teillä ole puhelinta, jolla voisi soittaa, että tavataan baarissa kuudelta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan keskituloisia, mutta on helpompi viettää lomaa näin, että olemme samassa huoneessa. Ei tarvitse lähteä etsimään jotakuta toisesta huoneesta. Ap
Miksi sinä et nuku parisängyssä?
Minulla ja miehelläni tulisi siinä ahdasta, olen aika leveä. Siskoni on enemmän hento kedon kukkanen. Ap
Olet niin lihava, ettet mahdu nukkumaan parisängyssä miehesi kanssa mutta kuitenkin mahdut lastensänkyyn? Unohditko jo mitä kirjoitit otsikkoon?
Parisänkyyn mahtuu 3 kun ovat poikittain, sinun lihavana täytyy olla jommassakummssa päädyssä, sänkyn jalat tukee kokonaisuutta.
Haluaisin vastauksen ongelmaani, en kuittailuja ulkonäöstäni. Ap
Ööm. Miksi siskosi nukkuu miehesi kanssa?
Millaisen huoneen oikein otitte, kuka maksoi?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin vastauksen ongelmaani, en kuittailuja ulkonäöstäni. Ap
Ongelma ratkeaa respassa, ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Ööm. Miksi siskosi nukkuu miehesi kanssa?
Sharing is caring!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä et nuku parisängyssä?
Minulla ja miehelläni tulisi siinä ahdasta, olen aika leveä. Siskoni on enemmän hento kedon kukkanen. Ap
Missä sä kotona nukut?
HUUTONAURUA kedon kukkaselle :D
Minäkin lähden Porvooseen lomailemaan vaimon ja hänen siskonsa kanssa!
Riippuu siitä mitä puoluetta äänestät.
Jos äänestät vasemmistoliittoa, niin voit hyvin jättää ilmoittamatta ja mikäli jäät kiinni, niin huudat todella agressiivisesti ja syytät muita virheestäsi.
😆😆😆 Näin huono naurattaa vaan! Sisko ja mies parisängyssä ja ap lasten, onko matkasänky vai mikä?