Oletko ikinä käynyt kuntosalilla kahta kertaa saman päivän aikana?
Kommentit (17)
Joo. Käyn katteleen naisia, jotka treenaa siellä alusvaatteet päällä. Ah!
Jos treenaa kunnolla ei tule mieleenkään mennä saman päivän aikana takaisin. Persettä ehkä jaksaa hetkuttaa miehille kahdesti päivässä.
Jep - kait harjoitusleiri lasketaan? Otteluita jopa 3 kertaa päivässä. Menetin 12 kg nestettä. Ehtoolla olin kuin kameli vesilähteellä kraanan kanssa.
Juu nuorena kävin viisi kertaa viikossa jumpassa ja neljänä päivänä kuntosalilla sekä työmatkakävelyt 10 km viisi kertaa viikossa tohon päälle, pysyi ainakin laihassa kunnossa tollon. Työkin fyysinen.
En. Jos kävisin, niin jälkimmäinen kerta olisi jotain kevyehköä aerobista ja/tai kehonhuoltoa, venyttelyä tmv. Lihaskuntoa ei kannata tietenkään kahdesti päivässä tehdä.
Olen käynyt, aamulla voimaharjoittelua ja illalla kehonhuoltoa.
Juu, silloin, kun kotona oli vessa remontissa. En muuten.
Vierailija kirjoitti:
Juu nuorena kävin viisi kertaa viikossa jumpassa ja neljänä päivänä kuntosalilla sekä työmatkakävelyt 10 km viisi kertaa viikossa tohon päälle, pysyi ainakin laihassa kunnossa tollon. Työkin fyysinen.
Heh, Suomessa on oppivelvollisuus, mutta ei velvollisuutta oppia ymmärtämään lukemaansa?
Vierailija kirjoitti:
Vastaisitko vielä esitettyyn kysymykseen?
Olen joo kiellosta huolimatta, mutta menin eri saleille.
T: syömishäiriöinen
Vierailija kirjoitti:
Jos treenaa kunnolla ei tule mieleenkään mennä saman päivän aikana takaisin. Persettä ehkä jaksaa hetkuttaa miehille kahdesti päivässä.
Olisi huvittava nähdä tämä tilanne videoituna ja katsoa miten mies olettaa perceen heiluneen tälle.
Kassaneiditkin varmaan viekoitellen hymyilevät sulle.
Voimanostajana kävin kaksi kertaa salilla. Aamulla ennen töitä kävin tekemässä liikkuvuutta ja cardiota, illalla sitten voimatreenit, jatkoin tuota varmaan 3 vuotta, sitten syntyi lapsi ja nyt vaihtunut treenit puhtaasti kehonrakennuksen puolelle ja salilla käyn 2-3 viikossa.
Kävin kerran aamupäivällä ja näin potentiaalisesti homostelevan nuoren miehen. Kävin sitten uudestaan iltapäivällä ja tutustuin häneen. Nyt asumme yhdessä. Ihanaa!
Kyllä. Silloin meni liikunta-addiktio hieman överiksi. Kävin usein ennen töitä ja toisen kerran töiden jälkeen ja sitten vielä iltalenkillä juoksemassa.
Olen käynyt. Sama minkä tahansa liikunnan kanssa. Mikä ongrlma, jos tekee mieli liikkua? Ketjun vastaajat kyllä ilmeisesri makaavat mielellään tuntikausia sohvalla ilman ongemia, mutta jos haluaa liikkua, on syömishäiriö. Mene ihmeessä jos siitä nautit!
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt. Sama minkä tahansa liikunnan kanssa. Mikä ongrlma, jos tekee mieli liikkua? Ketjun vastaajat kyllä ilmeisesri makaavat mielellään tuntikausia sohvalla ilman ongemia, mutta jos haluaa liikkua, on syömishäiriö. Mene ihmeessä jos siitä nautit!
No en minä nyt sentään, jäi mielitekoon. Ap
Jep, sairastin silloin syömishäiriötä.