Luettele kaikki paikat, joissa kotonasi syöt
Minä syön keittiössä 99% kerroista. Poikkeuksena salainen herkkukaappi makkarissa, jossa on joskus harvoin esim. sipsipussi. Silloin seison kaapin oven välissä ja syön pari kourallista sipsejä. Joskus sipsit ehtivät härskiintyä ja heitän ne roskiin.
Kommentit (23)
Keittiö, ruokapöytä, olohuone, makuuhuone, wc, suihku, eteinen, terassi, työhuone, kodinhoitohuone
Ruokapöydän äärellä, tai nojatuolissa, lipaston päällä kahvikuppi.
Ainoastaan ja vain ruokapöydän ääressä. Jos olen yksin keittiön pienen ruokapöydän ääressä, perheen kesken aina ruokasalissa.
Sohvpöydän, ruokapöydän, parvekkeen ruokapöydän, parvekkeen sohvapöydän ja etätyöpisteen pöydän ääressä. Joskus nojatuolin viereisen pikkupöydän ääressä. Olen joustava tämänkin asian suhteen.
Maggisbekkiset Airflyeristä aina olohuoneessa.
Keittiössä keittiön pöydän ääressä, työpisteellä työpöydän ääressä, ulkona kesäisin grillauspaikalla, joskus harvoin sohvalla tv:tä katsoessa (silloin vain jotain herkkuja).
Joskus harvoin, jos on vieraita ja syödään yhdessä, niin silloin syödään ruokapöydän ääressä. Tätän tapahtuu max. pari kertaa vuodessa. Jouluaattona ruokapöydässä. Muulloin aina sohvalla tai nojatuolissa.
Ilmiannettu asiattomana leveilynä, yksiössä asuvia kohtaan. Kokoomushypetystä. Minä annoin käydä ilmi tämän.
Ruokapöydän ääressä yleensä, joskus takkahuoneessa.
Kesäaikaan laavulla.
Syön ruokapöydän äärellä, sohvalla istuen, sängyssä maaten ja joskus harvoin myös vessanpöntöllä istuen. En sairasta vatsatauteja. Käsienpesuhygienianikin on kunnossa, joten ei syytä huoleen.
Smoothie Blenderistä aina vessassa.
Sohvalla, sängyssä (yleensä juon vain kahvia), lattialla tai joskus harvoin ruokapöydän ääressä.
Minulla on yksiössä keittiö, olohuone, työhuone, ja makuuhuone. Ei kaikkia yhtaikaa, mutta tilani ovat muunneltavia. On siis parisänky, kolmen istuttava sohva, kaksi nojatuolia, viiden hengen ruokailu, yhden hengen työhuone.
tyytyväinen
Yleensä syön makuunhuoneessa sängyssä (kyllä, murusia on sängyssä) tai olohuoneen nojatuolissa. Harvoin tulee keittiössä syötyä.
Unohdin mainita, että aamukahvi aina sängyssä. Ap
Keittiössä tai makarissa läppärin ääressä. Ostin äsken uuden sohvan, joten syöminen olohuoneessa kielletty, huomautin tästä myös aikuisille pojilleni.
Ruokapöytä löytyy mutta syön kesäisin myös parvekkeella ja joskus työpöydän ääressä voileipiä tms. Makuuhuoneessa en syö koskaan.
Ruokapöydän ääressä, aina, ei missään muualla.