miten mun käy?
olen, tai siis olin,kolmatta kuukautta työssä erään hirmuliskon alaisena. nainen haukkuu päivät pitkät työntekijöitään, ja mieluummin asiakkaitten kuullen. eilen sain sitten tarpeekseni. menin aamulla töihin, ja heti alkoi sama kälätys. kaikki huonosti, ihan kaikki. ja samalla moitteita tehdystä työstä. sanoin, että nyt riitti, en jaksa enää. ei ole todellakaan mukava tulla töihin, kun haukkuminen alkaa saman tien. lähdin niine hyvineni menemään itkua vääntäen.
mitäs nyt? saanko jotain sanktioita? kai työnantajallakin on joku oikeusturva työntekijöihinsä. harmittaa, mutta takaisin en mene.
Kommentit (4)
nä vielä käymään siellä, koska pakko kai mun jotain on mennä allekirjoittamaan. käy varmaan päälle...ap
Vierailija:
olet velvollinen korvaamaan työnantajalle aiheutuneet kulut. Muutoin voit sanoa itsesi irti ja olla sen pari viikkoa töissä jos työnantaja niin vaatii. toisaalta jos sulla on koeaika vielä päällä olet vapaa lähtemään just kun haluat
Säästä itkusi sinne lekurin vastaanotolle.
Onnea työnhakuun! Niin, ja tee valitus nykyisestä pomostasi ylöspäin, jos mahdollista.
olet velvollinen korvaamaan työnantajalle aiheutuneet kulut. Muutoin voit sanoa itsesi irti ja olla sen pari viikkoa töissä jos työnantaja niin vaatii. toisaalta jos sulla on koeaika vielä päällä olet vapaa lähtemään just kun haluat