Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi äänestät vasemmistoa?

Vierailija
28.12.2025 |

Mikä heissä saa sinut äänestämään heitä?

Kommentit (120)

Vierailija
61/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se arvopohjalta lähtee ja lähinnä ihmisoikeuksista. Tasa-arvo ja jokaisen kunnioittaminen kuuluvat omiinkin arvoihini joten oikeiston kannattaminen on pois laskuista.

Oletko kuullut termiä itsetuhoinen empatia? Ei ole tasa-arvoista keikentää kantaväestön elämänlaatua lappaamalla villiä väestöä kehitysmaista Suomeen. Avun tarpeessa olevia on hyvä auttaa, kunhan nämä ovat omaa kantaväestöä. Aito monimuotoisuus on sitä, että kaikki kansat elävät omilla maa-alueillaan ja täten nämä säilyvät turvassa ja itsenäisinä.

Miksi oikeisto siis toimii parhaillaan näin persujen sujuvalla avustuksella?

Vierailija
62/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Ap äänestää oikeistoa?! Miksi haluat maamme ajautuvan kaaokseen ja kolhoosiin jossa iso veli valvoo tekemisiäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmisto yrittää maksimoida minun tuet ettei minun tarvi työskennellä elättääkseni itseni ja lapseni. Oikeisto yrittää vain vähentää minun tukia

Vierailija
64/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En äänestä oikeistoa,koska en ole rasisti enkä halveksi toisia ihmisiä.Ilmapiiri Suomessa on muuttunut todella myrkylliseksi.Eduskunnassa ei edes yritetä tehdä yhteistyötä.PS pääsy hallitukseen oli viimeinen niitti.Kokoomus on jälleen näyttänyt ettei ole mikään sivistyspuolue.

Kumma juttu, samoista syistä en äänestä vasemmistoa, koska en ole rasisti enkä halveksi toisia ihmisiä. 😊

Vierailija
65/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vanhaa demarisukua, mutta jos nyt pj jo lupaa jakaa rahaa kaikille ihan kyselemättä tarvetta tai perusteita, niin kyllä se ennustaa aika ikävää köyhyyttä niille , jotka vielä vielä veroja maksavat.

Vierailija
66/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Ap äänestää oikeistoa?! Miksi haluat maamme ajautuvan kaaokseen ja kolhoosiin jossa iso veli valvoo tekemisiäsi.

Kaaos, kolhoosit ja valvojat ovat kyllä vakaasti vasemmiston tavoitteena.

Vierailija
67/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äänestä. Oikeampi kysymys onkin että miksi sinä väität perättömiä minusta. 

Vierailija
68/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tykkään pössyttelystä, enkä jaksa mennä töihin. vaihtoehtoisesti voisin äänestää myös vihreitä.

Vierailija
69/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vanhaa demarisukua, mutta jos nyt pj jo lupaa jakaa rahaa kaikille ihan kyselemättä tarvetta tai perusteita, niin kyllä se ennustaa aika ikävää köyhyyttä niille , jotka vielä vielä veroja maksavat.

No, oikeiston yleistuen myötä sinäkin jäät lopulta tulottomaksi. Voit miettiä silloin kannattiko oikeiston äänestäminen.

Vierailija
70/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain ärsyttääkseni fasisteja eli perseitä.

Vierailija
71/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rakastunut Sofia Virtaan💘

Vierailija
72/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vasemmisto edustaa muutosta ja kehitystä. Ikään kuin evoluutiota, joka on kaikkea olevaa liikkeellä pitävä voima.

Oikeisto edustaa paikallaanpysymistä, jähmettymistä ja stagnaatiota. Jo sana "konservatiivi" tulee latinan sanasta conservare, pitää ennallaan. 

Vierailija
73/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en ole kansainvälinen pääomasijoittaja vaan työssäkäyvä suomalainen.

Vierailija
74/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää kun seuraa oikeistolaista minä minä ajatusmaailmaa niin tuota omahyväistä paskaa ei voi kukaan järkevä äänestää.

Vierailija
75/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äänestä vasemmistoa. Sain siihen myrkytyksen lapsuudenkodistani äidiltä. Kaikki yrittäjät ja ei-vasemmistolaiset poliitikot haukuttiin sioksi. Vaikka itsekin sai elantonsa ja toimeentulonsa saman pikkukylän pienyrittäjien yrityksestä. Tämän päivän demaripoliitikoista pidän erittäin haitallisena Tytti Tuppuraista miljardien Uniper-töppäilyineen, ja vasemmistoliiton Honkasaloa anarkistisympatioineen. Suorastaan vaarallisena pidän Razmyaria, joka päätyessään ministerin asemaan tekee Suomesta kaikille ja kaikelle avoimen hollituvan. Valitettavasti maamme lopullinen tervehtyminen pääsee alkamaan vasta vuoden 2031 eduskuntavaalien jälkeen. Eli vasta, kun vasemmiston äänestäjillekin on viimein selvinnyt maan talouden todellinen tilanne ja lisäleikkaukset demarien johdolla on tehty. 

Vierailija
76/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasemmisto tarjoaa inhimillisen mahdollisuuden ja puolustaa heikko osaisia ja tavallisia ihmisiä

Ei heitä kiinnosta pätkääkäön köyhät. He ovat vain väline. Heidän poliittinen tulevaisuus on riippuvainen siitä, että suomessa on mahdollisimman paljon köyhiä. Tämän vuoksi vasemmistopuolueet eivät aio koskaan tehdä mitään mikä vähentää köyhyyttä.

Ja haluavat haalia "näitä kaikista heikoimmassa asemassa" olevia lisää Suomeen. Köyhiä tulijoita riittää kuppaamaan suomalaisten rahat ja suomalaiset köyhät köyhtyvät entisestään ja köyhien määrä lisääntyy. Tätä vasemmisto haluaa. 

Vierailija
77/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En äänestä vasemmistoa. Sain siihen myrkytyksen lapsuudenkodistani äidiltä. Kaikki yrittäjät ja ei-vasemmistolaiset poliitikot haukuttiin sioksi. Vaikka itsekin sai elantonsa ja toimeentulonsa saman pikkukylän pienyrittäjien yrityksestä. Tämän päivän demaripoliitikoista pidän erittäin haitallisena Tytti Tuppuraista miljardien Uniper-töppäilyineen, ja vasemmistoliiton Honkasaloa anarkistisympatioineen. Suorastaan vaarallisena pidän Razmyaria, joka päätyessään ministerin asemaan tekee Suomesta kaikille ja kaikelle avoimen hollituvan. Valitettavasti maamme lopullinen tervehtyminen pääsee alkamaan vasta vuoden 2031 eduskuntavaalien jälkeen. Eli vasta, kun vasemmiston äänestäjillekin on viimein selvinnyt maan talouden todellinen tilanne ja lisäleikkaukset demarien johdolla on tehty. 

Sulta ei kysytty.

Vierailija
78/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmisto yrittää maksimoida minun tuet ettei minun tarvi työskennellä elättääkseni itseni ja lapseni. Oikeisto yrittää vain vähentää minun tukia

Ei yritä, töitä sun kuuluu tehdä kuten muidenkin. Tukia saadaan jos töitä ei ole.-demari

Vierailija
79/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En äänestä oikeistoa,koska en ole rasisti enkä halveksi toisia ihmisiä.Ilmapiiri Suomessa on muuttunut todella myrkylliseksi.Eduskunnassa ei edes yritetä tehdä yhteistyötä.PS pääsy hallitukseen oli viimeinen niitti.Kokoomus on jälleen näyttänyt ettei ole mikään sivistyspuolue.

Kumma juttu, samoista syistä en äänestä vasemmistoa, koska en ole rasisti enkä halveksi toisia ihmisiä. 😊

Eli et äänestä myöskään persuja.

Vierailija
80/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaaos, kolhoosit ja valvojat ovat kyllä vakaasti vasemmiston tavoitteena.

Höpö, höpö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi