Miksi äänestät vasemmistoa?
Kommentit (120)
Miksi Ap äänestää oikeistoa?! Miksi haluat maamme ajautuvan kaaokseen ja kolhoosiin jossa iso veli valvoo tekemisiäsi.
Vasemmisto yrittää maksimoida minun tuet ettei minun tarvi työskennellä elättääkseni itseni ja lapseni. Oikeisto yrittää vain vähentää minun tukia
Vierailija kirjoitti:
En äänestä oikeistoa,koska en ole rasisti enkä halveksi toisia ihmisiä.Ilmapiiri Suomessa on muuttunut todella myrkylliseksi.Eduskunnassa ei edes yritetä tehdä yhteistyötä.PS pääsy hallitukseen oli viimeinen niitti.Kokoomus on jälleen näyttänyt ettei ole mikään sivistyspuolue.
Kumma juttu, samoista syistä en äänestä vasemmistoa, koska en ole rasisti enkä halveksi toisia ihmisiä. 😊
Olen vanhaa demarisukua, mutta jos nyt pj jo lupaa jakaa rahaa kaikille ihan kyselemättä tarvetta tai perusteita, niin kyllä se ennustaa aika ikävää köyhyyttä niille , jotka vielä vielä veroja maksavat.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Ap äänestää oikeistoa?! Miksi haluat maamme ajautuvan kaaokseen ja kolhoosiin jossa iso veli valvoo tekemisiäsi.
Kaaos, kolhoosit ja valvojat ovat kyllä vakaasti vasemmiston tavoitteena.
En äänestä. Oikeampi kysymys onkin että miksi sinä väität perättömiä minusta.
koska tykkään pössyttelystä, enkä jaksa mennä töihin. vaihtoehtoisesti voisin äänestää myös vihreitä.
Vierailija kirjoitti:
Olen vanhaa demarisukua, mutta jos nyt pj jo lupaa jakaa rahaa kaikille ihan kyselemättä tarvetta tai perusteita, niin kyllä se ennustaa aika ikävää köyhyyttä niille , jotka vielä vielä veroja maksavat.
No, oikeiston yleistuen myötä sinäkin jäät lopulta tulottomaksi. Voit miettiä silloin kannattiko oikeiston äänestäminen.
Ihan vain ärsyttääkseni fasisteja eli perseitä.
Koska vasemmisto edustaa muutosta ja kehitystä. Ikään kuin evoluutiota, joka on kaikkea olevaa liikkeellä pitävä voima.
Oikeisto edustaa paikallaanpysymistä, jähmettymistä ja stagnaatiota. Jo sana "konservatiivi" tulee latinan sanasta conservare, pitää ennallaan.
Koska en ole kansainvälinen pääomasijoittaja vaan työssäkäyvä suomalainen.
Riittää kun seuraa oikeistolaista minä minä ajatusmaailmaa niin tuota omahyväistä paskaa ei voi kukaan järkevä äänestää.
En äänestä vasemmistoa. Sain siihen myrkytyksen lapsuudenkodistani äidiltä. Kaikki yrittäjät ja ei-vasemmistolaiset poliitikot haukuttiin sioksi. Vaikka itsekin sai elantonsa ja toimeentulonsa saman pikkukylän pienyrittäjien yrityksestä. Tämän päivän demaripoliitikoista pidän erittäin haitallisena Tytti Tuppuraista miljardien Uniper-töppäilyineen, ja vasemmistoliiton Honkasaloa anarkistisympatioineen. Suorastaan vaarallisena pidän Razmyaria, joka päätyessään ministerin asemaan tekee Suomesta kaikille ja kaikelle avoimen hollituvan. Valitettavasti maamme lopullinen tervehtyminen pääsee alkamaan vasta vuoden 2031 eduskuntavaalien jälkeen. Eli vasta, kun vasemmiston äänestäjillekin on viimein selvinnyt maan talouden todellinen tilanne ja lisäleikkaukset demarien johdolla on tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmisto tarjoaa inhimillisen mahdollisuuden ja puolustaa heikko osaisia ja tavallisia ihmisiä
Ei heitä kiinnosta pätkääkäön köyhät. He ovat vain väline. Heidän poliittinen tulevaisuus on riippuvainen siitä, että suomessa on mahdollisimman paljon köyhiä. Tämän vuoksi vasemmistopuolueet eivät aio koskaan tehdä mitään mikä vähentää köyhyyttä.
Ja haluavat haalia "näitä kaikista heikoimmassa asemassa" olevia lisää Suomeen. Köyhiä tulijoita riittää kuppaamaan suomalaisten rahat ja suomalaiset köyhät köyhtyvät entisestään ja köyhien määrä lisääntyy. Tätä vasemmisto haluaa.
Vierailija kirjoitti:
En äänestä vasemmistoa. Sain siihen myrkytyksen lapsuudenkodistani äidiltä. Kaikki yrittäjät ja ei-vasemmistolaiset poliitikot haukuttiin sioksi. Vaikka itsekin sai elantonsa ja toimeentulonsa saman pikkukylän pienyrittäjien yrityksestä. Tämän päivän demaripoliitikoista pidän erittäin haitallisena Tytti Tuppuraista miljardien Uniper-töppäilyineen, ja vasemmistoliiton Honkasaloa anarkistisympatioineen. Suorastaan vaarallisena pidän Razmyaria, joka päätyessään ministerin asemaan tekee Suomesta kaikille ja kaikelle avoimen hollituvan. Valitettavasti maamme lopullinen tervehtyminen pääsee alkamaan vasta vuoden 2031 eduskuntavaalien jälkeen. Eli vasta, kun vasemmiston äänestäjillekin on viimein selvinnyt maan talouden todellinen tilanne ja lisäleikkaukset demarien johdolla on tehty.
Sulta ei kysytty.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmisto yrittää maksimoida minun tuet ettei minun tarvi työskennellä elättääkseni itseni ja lapseni. Oikeisto yrittää vain vähentää minun tukia
Ei yritä, töitä sun kuuluu tehdä kuten muidenkin. Tukia saadaan jos töitä ei ole.-demari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En äänestä oikeistoa,koska en ole rasisti enkä halveksi toisia ihmisiä.Ilmapiiri Suomessa on muuttunut todella myrkylliseksi.Eduskunnassa ei edes yritetä tehdä yhteistyötä.PS pääsy hallitukseen oli viimeinen niitti.Kokoomus on jälleen näyttänyt ettei ole mikään sivistyspuolue.
Kumma juttu, samoista syistä en äänestä vasemmistoa, koska en ole rasisti enkä halveksi toisia ihmisiä. 😊
Eli et äänestä myöskään persuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaaos, kolhoosit ja valvojat ovat kyllä vakaasti vasemmiston tavoitteena.
Höpö, höpö
Miksi oikeisto siis toimii parhaillaan näin persujen sujuvalla avustuksella?