Miksi äänestät vasemmistoa?
Kommentit (171)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se arvopohjalta lähtee ja lähinnä ihmisoikeuksista. Tasa-arvo ja jokaisen kunnioittaminen kuuluvat omiinkin arvoihini joten oikeiston kannattaminen on pois laskuista.
Ihmisarvo ja arvopohja paskaa, eihän tuollaiseen voi kukaan uskoa??
Vain oikeistolainen voi kirjoittaa tuollasta.
Arvot - se on se tärkein syy mulla. Tietäjät kyllä tietää mitä tarkoitan.
Yleensä ne jotka puhuu arvoista on persaukisia ja haluaa mennä menestyjien taskuille
Väärin. Mä olen hyväosainen ja haluan, että huono-osaisista huolehditaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se arvopohjalta lähtee ja lähinnä ihmisoikeuksista. Tasa-arvo ja jokaisen kunnioittaminen kuuluvat omiinkin arvoihini joten oikeiston kannattaminen on pois laskuista.
No ehkä sinun mielestäsi. Siksi elämme demokratiassa jotta jokainen voi itse päättää siitä mitkä arvot ovat itselle tärkeitä.
Haluan säilyttää ja elvyttää pohjoismaisen hyvinvointiyhteiskunnan, en halua meistä pikku USA:ta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmisto tarjoaa inhimillisen mahdollisuuden ja puolustaa heikko osaisia ja tavallisia ihmisiä
Lisäksi se tarjoaa mahdollisuuden ottaa pois niiltä, jotka ovat menestyneet.
Se menestynyt saa takaisin, kun käyttää yhteisiä palveluita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sellainen, joka siirtää itseinhonsa muihin.
Vierailija kirjoitti:
Koska ihailen suunnattomasti Stalinia, Putinia, Magaa, Kim un Jotain 😀 ja muita diktaattoreita. Ne oli ihania aikoja. Kaikki omaisuus jaettiin tasan kaikkien kanssa ja kolhoosi tarjosi työpaikan. Olimme kaikki tasavertaisesti yhtä köyhiä, paitsi että jostain syystä joku ihme eliitti olikin rikkaampi kuin me. He matkustivat ympäri maailmaa ja kertoivat meille missä kauheassa kurjuudessa siellä ihmiset elävät. Oi odotan niitä aikoja takaisin. Kyllä Riikkuli hoitaa koska Perus- Suomi ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain oikeistolainen voi kirjoittaa tuollasta.
Arvot - se on se tärkein syy mulla. Tietäjät kyllä tietää mitä tarkoitan.
Yleensä ne jotka puhuu arvoista on persaukisia ja haluaa mennä menestyjien taskuille
Mikä ihmeen "menestyjä"?
Valtaeliitin tavoite on luoda vastakkainasettelua ja käännyttää ihmiset toisiaan vastaan. Tällöin kansa ei pysty nousemaan vastarintaan eivätkä saamaan oikeutta.
Kansa harhautetaan seuraamaan poliittista teatteria ja äänestämään, vaikka kaikki puolueet palvelevat samaa kansaa alistavaa järjestelmää eikä äänestämisellä ole mitään merkitystä.
Aitoa kansaa puolustavaa oppsitiota ei ole, on vain valeoppositio jota vaihdetaan tietyin väliajoin jotta ihmiset saavat hetkellisen tunteen yhteenkuuluvuudesta.
Se että he ovat enemmän kaikkien puolella kuin joku oikeisto.
En äänestä oikeistoa,koska en ole rasisti enkä halveksi toisia ihmisiä.Ilmapiiri Suomessa on muuttunut todella myrkylliseksi.Eduskunnassa ei edes yritetä tehdä yhteistyötä.PS pääsy hallitukseen oli viimeinen niitti.Kokoomus on jälleen näyttänyt ettei ole mikään sivistyspuolue.
Vierailija kirjoitti:
Naiset (eli ne jotka ajattelee tunteella) äänestää vasemmistoa. Miehet (eli ne jotka ajattelee järjellä) äänestää oikeistoa
Kaupunkilaisena korkeakoulutettuna, nuorena ja järjellä ajattelevana naisena äänestän oikeistoa. Tunteeton en tietenkään silti ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuullut termiä itsetuhoinen empatia? Ei ole tasa-arvoista keikentää kantaväestön elämänlaatua lappaamalla villiä väestöä kehitysmaista Suomeen. Avun tarpeessa olevia on hyvä auttaa, kunhan nämä ovat omaa kantaväestöä. Aito monimuotoisuus on sitä, että kaikki kansat elävät omilla maa-alueillaan ja täten nämä säilyvät turvassa ja itsenäisinä.
Miksi oikeisto siis toimii parhaillaan näin persujen sujuvalla avustuksella?
Miksi Ap äänestää oikeistoa?! Miksi haluat maamme ajautuvan kaaokseen ja kolhoosiin jossa iso veli valvoo tekemisiäsi.
Vasemmisto yrittää maksimoida minun tuet ettei minun tarvi työskennellä elättääkseni itseni ja lapseni. Oikeisto yrittää vain vähentää minun tukia
Olen vanhaa demarisukua, mutta jos nyt pj jo lupaa jakaa rahaa kaikille ihan kyselemättä tarvetta tai perusteita, niin kyllä se ennustaa aika ikävää köyhyyttä niille , jotka vielä vielä veroja maksavat.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Ap äänestää oikeistoa?! Miksi haluat maamme ajautuvan kaaokseen ja kolhoosiin jossa iso veli valvoo tekemisiäsi.
Kaaos, kolhoosit ja valvojat ovat kyllä vakaasti vasemmiston tavoitteena.
En äänestä. Oikeampi kysymys onkin että miksi sinä väität perättömiä minusta.
koska tykkään pössyttelystä, enkä jaksa mennä töihin. vaihtoehtoisesti voisin äänestää myös vihreitä.
Olen 40v mies maaseudulta. Metsänomistaja/tehdastyöläinen. Ei sellaista kuraa voi enää edes ajatella äänestävänsä kuin oikeisto. Ei mitenkään. Sen verran kovaa tätä maata terrorisoidaan