Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi äänestät vasemmistoa?

Vierailija
28.12.2025 |

Mikä heissä saa sinut äänestämään heitä?

Kommentit (120)

Vierailija
41/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään moraaliposeerata, ja esittää vähän muita parempaa ihmistä. Tarkkailen mielelläni ihmisten puheita, ja etsin niistä jotain mihin voisi tarttua. Kerron myös auliisti muille , miten kuuluu elää oikein, ja mitä mieltä asioista saa olla. Ylemmyydentunto on varmaan se mun juttu. 

Sanomiseni ei tietenkään koske minua itseäni, vaan toimin ihan niin kuin tahdon. Jos joku huomauttaa siitä, niin uhriudun välittömästi. Olen siis löytänyt vasemmistosta itseni kaltaisia, siinähän se.

Hätätoimena nimittelen ja solvaan eri mieltä olevia. Tai haukun jollain toisen maailmansodan aikaisella nimellä.

Vierailija
42/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasemmisto tarjoaa inhimillisen mahdollisuuden ja puolustaa heikko osaisia ja tavallisia ihmisiä

Ei heitä kiinnosta pätkääkäön köyhät. He ovat vain väline. Heidän poliittinen tulevaisuus on riippuvainen siitä, että suomessa on mahdollisimman paljon köyhiä. Tämän vuoksi vasemmistopuolueet eivät aio koskaan tehdä mitään mikä vähentää köyhyyttä.

Tämä. Vihervasemmistolle niin köyhät kuin vähemmistöt ovat vain väline tehdä omaa uraa ja nostaa omaa statusta. Ja tekevät asioiden eteen tosiaan yhtä vähän kuin hyväntekeväisyysjärjestöt, joiden koko olemassaolon tarkoitus on lietsoa mahdollisimman paljon paniikkia ja varmistaa näin oma kuukausipalkka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se arvopohjalta lähtee ja lähinnä ihmisoikeuksista. Tasa-arvo ja jokaisen kunnioittaminen kuuluvat omiinkin arvoihini joten oikeiston kannattaminen on pois laskuista.

Ihmisarvo ja arvopohja paskaa, eihän tuollaiseen voi kukaan uskoa??

Vain oikeistolainen voi kirjoittaa tuollasta.

Arvot - se on se tärkein syy mulla. Tietäjät kyllä tietää mitä tarkoitan.

Vierailija
44/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen duunaritaustainen ja äänestän Vasemmistoliittoa. Kannatan hyvinvointivaltiota, yleissitovia työehtosopimuksia ja ihmisoikeuksia. Se ei tarkoita sitä, että Suomesta tehdään Mulan Jaffojen temmellyskenttä, kannatan myös tarveharkintaa työperäiseen maahanmuuttoon ja rikollisesti toimivien karkoittamista.

Vierailija
45/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään moraaliposeerata, ja esittää vähän muita parempaa ihmistä. Tarkkailen mielelläni ihmisten puheita, ja etsin niistä jotain mihin voisi tarttua. Kerron myös auliisti muille , miten kuuluu elää oikein, ja mitä mieltä asioista saa olla. Ylemmyydentunto on varmaan se mun juttu. 

Sanomiseni ei tietenkään koske minua itseäni, vaan toimin ihan niin kuin tahdon. Jos joku huomauttaa siitä, niin uhriudun välittömästi. Olen siis löytänyt vasemmistosta itseni kaltaisia, siinähän se.

Hätätoimena nimittelen ja solvaan eri mieltä olevia. Tai haukun jollain toisen maailmansodan aikaisella nimellä.

Olet siis Li, Ohisalo tai Minja?!

Vierailija
46/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se arvopohjalta lähtee ja lähinnä ihmisoikeuksista. Tasa-arvo ja jokaisen kunnioittaminen kuuluvat omiinkin arvoihini joten oikeiston kannattaminen on pois laskuista.

Yleensä ne jotka puhuu arvoista on persaukisia ja haluaa mennä menestyjien taskuille

Vierailija
47/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ihailen suunnattomasti Stalinia, Putinia, DDRää, Kim un Jotain 😀 ja muita diktaattoreita. Ne oli ihania aikoja. Kaikki omaisuus jaettiin tasan kaikkien kanssa ja kolhoosi tarjosi työpaikan. Olimme kaikki tasavertaisesti yhtä köyhiä, paitsi että jostain syystä joku ihme eliitti olikin rikkaampi kuin me. He matkustivat ympäri maailmaa ja kertoivat meille missä kauheassa kurjuudessa siellä ihmiset elävät. Oi odotan niitä aikoja takaisin. Kyllä Tytti hoitaa koska Suomi ensi  ajattelu on väärin.

Vierailija
48/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset (eli ne jotka ajattelee tunteella) äänestää vasemmistoa. Miehet (eli ne jotka ajattelee järjellä) äänestää oikeistoa 

Olen 40v mies maaseudulta. Metsänomistaja/tehdastyöläinen. Ei sellaista kuraa voi enää edes ajatella äänestävänsä kuin oikeisto. Ei mitenkään. Sen verran kovaa tätä maata terrorisoidaan

Vierailija
49/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ne jotka puhuu arvoista on persaukisia ja haluaa mennä menestyjien taskuille

Väärin. Mä olen hyväosainen ja haluan, että huono-osaisista huolehditaan.

Vierailija
50/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä sinun mielestäsi. Siksi elämme demokratiassa jotta jokainen voi itse päättää siitä mitkä arvot ovat itselle tärkeitä.

Vierailija
51/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan säilyttää ja elvyttää pohjoismaisen hyvinvointiyhteiskunnan, en halua meistä pikku USA:ta.

Vierailija
52/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasemmisto tarjoaa inhimillisen mahdollisuuden ja puolustaa heikko osaisia ja tavallisia ihmisiä

Lisäksi se tarjoaa mahdollisuuden ottaa pois niiltä, jotka ovat menestyneet.

Se menestynyt saa takaisin, kun käyttää yhteisiä palveluita. 

Vierailija
53/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sellainen, joka siirtää itseinhonsa muihin. 

Vierailija
54/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ihailen suunnattomasti Stalinia, Putinia, Magaa, Kim un Jotain 😀 ja muita diktaattoreita. Ne oli ihania aikoja. Kaikki omaisuus jaettiin tasan kaikkien kanssa ja kolhoosi tarjosi työpaikan. Olimme kaikki tasavertaisesti yhtä köyhiä, paitsi että jostain syystä joku ihme eliitti olikin rikkaampi kuin me. He matkustivat ympäri maailmaa ja kertoivat meille missä kauheassa kurjuudessa siellä ihmiset elävät. Oi odotan niitä aikoja takaisin. Kyllä Riikkuli hoitaa koska Perus- Suomi ensin.

Vierailija
55/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen "menestyjä"?

Vierailija
56/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaeliitin tavoite on luoda vastakkainasettelua ja käännyttää ihmiset toisiaan vastaan. Tällöin kansa ei pysty nousemaan vastarintaan eivätkä saamaan oikeutta. 

Kansa harhautetaan seuraamaan poliittista teatteria ja äänestämään, vaikka kaikki puolueet palvelevat samaa kansaa alistavaa järjestelmää eikä äänestämisellä ole mitään merkitystä. 

Aitoa kansaa puolustavaa oppsitiota ei ole, on vain valeoppositio jota vaihdetaan tietyin väliajoin jotta ihmiset saavat hetkellisen tunteen yhteenkuuluvuudesta.

Vierailija
57/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että he ovat enemmän kaikkien puolella kuin joku oikeisto.

Vierailija
58/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äänestä oikeistoa,koska en ole rasisti enkä halveksi toisia ihmisiä.Ilmapiiri Suomessa on muuttunut todella myrkylliseksi.Eduskunnassa ei edes yritetä tehdä yhteistyötä.PS pääsy hallitukseen oli viimeinen niitti.Kokoomus on jälleen näyttänyt ettei ole mikään sivistyspuolue.

Vierailija
59/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset (eli ne jotka ajattelee tunteella) äänestää vasemmistoa. Miehet (eli ne jotka ajattelee järjellä) äänestää oikeistoa 

Kaupunkilaisena korkeakoulutettuna, nuorena ja järjellä ajattelevana naisena äänestän oikeistoa. Tunteeton en tietenkään silti ole.

Vierailija
60/120 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasenkätinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi