Miksi äänestät vasemmistoa?
Kommentit (120)
Vierailija kirjoitti:
Äänestin Li Anderssonia koska tiesin että hän vie äänisaaliinsa Putinmyönteiselle blokille EU:ssa. Tykkäsin myös siitä miten hän tuhosi maailman parhaan koululaitoksen täällä.
Vielä on vähän valtion omaisuutta jäljellä Tytti Tuppuraiselle lahjoitettavaksi ulkomaille. Siksi SDP. Kaiken voi tehdä reilummin sanoi SDP kun omia palkkojaan nosti.
Kun Tytti Tuppurainen oli Oulussa kyläpolitikoijana hän valitti tietyistä rakennusprojekteista viimeiseen tappiin asti. Projektit viivästyvät vuosia mutta nyt ne ovat rakennettu valmiiksi alkuperäisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmisto tarjoaa inhimillisen mahdollisuuden ja puolustaa heikko osaisia ja tavallisia ihmisiä
Ei heitä kiinnosta pätkääkäön köyhät. He ovat vain väline. Heidän poliittinen tulevaisuus on riippuvainen siitä, että suomessa on mahdollisimman paljon köyhiä. Tämän vuoksi vasemmistopuolueet eivät aio koskaan tehdä mitään mikä vähentää köyhyyttä.
Kyllä se arvopohjalta lähtee ja lähinnä ihmisoikeuksista. Tasa-arvo ja jokaisen kunnioittaminen kuuluvat omiinkin arvoihini joten oikeiston kannattaminen on pois laskuista.
Kokkareiden ahneus ja oman edun tavoittelu v"uttaa, persut ovat tekopyhiä rasisteja ja kepu ei noista kauas jää. Kridejä ei kannata edes mainita ja rkpn ainoa tarkoitus on ruotsinkielisten etujen puolustaminen. Vihreiden viesti on hukassa, mitä politiikkaa ne edes ajavat tällä hetkellä? Jäljelle jää demarit ja vassarit, näistä se valinta on tehtävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen käskee tekemään oikeisto. Äänestän demareita koska luovat työtä, työpaikkoja, koulutusta ja mahdollistaa elämään joustavemmin. Sekä onhan tämä nykyinen hallitus ollut tuhoisampi kuin mikään ikinä tähän mennessä.
Eihän demarit mitään työtä luo vaan pyrkivät kasaamaan koko ajan yrittämisen esteitä.
Mutta aika monta sairaalaa on alasajettu nykyisen hallituksen aikana, yritystuet. Niitä tarvitaan. Persut olisivat halunneet alasajaa esim turun telakan aikoinaan koska ei sillä hetkellä ollut kannattava. Nyt orpo on moneen kertaan hehkuttanut minkälainen lottovoitto se on Suomelle ja tuo työtä. Niitä TYÖPAIKKOJA joita mm demarit haluavat tukea, mutta persut eivät.
Koen, että vasemmisto ottaa päätöksenteossa reilummin koko Suomen kansan huomioon. Oikeisto ajaa herkemmin päätöksissään omaa etuaan. Suomi koostuu kuitenkin meistä kaikista ja on kaikkien etu että myös se naapurin Pertti pärjää, ei vain miljonääri-Mikko.
Olen konservatiivi mutta tästä lähtien en voi äänestää kuin vasemmistopuolueita kun omat vanhemmat ikääntyy ja alkaa jossain vaiheessa tarvita hoivaa, lisäksi itse olen työkyvytön pitkäaikaissairauden takia eikä varallisuutta ole kovin paljon ehtinyt kertyä.
Itselleni tärkeää on esim. turkistarhauksen vastustaminen joten mikään oikeistopuolue ei käy.
Kokoomus ja perussuomalaiset ovat nykyään elinkeinoelämän ja yrittäjien alistamat apupuolueet, ja nämä tekevät juuri sellaista politiikkaa jota heidän rahoittajansa haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se arvopohjalta lähtee ja lähinnä ihmisoikeuksista. Tasa-arvo ja jokaisen kunnioittaminen kuuluvat omiinkin arvoihini joten oikeiston kannattaminen on pois laskuista.
Ihmisarvo ja arvopohja paskaa, eihän tuollaiseen voi kukaan uskoa??
Vierailija kirjoitti:
Olen konservatiivi mutta tästä lähtien en voi äänestää kuin vasemmistopuolueita kun omat vanhemmat ikääntyy ja alkaa jossain vaiheessa tarvita hoivaa, lisäksi itse olen työkyvytön pitkäaikaissairauden takia eikä varallisuutta ole kovin paljon ehtinyt kertyä.
Joten olet yhteiskunnalle pelkkä kulu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä on nykyään oikeudenmukaisemmat ja älykkäimmät poliitikot. Jotka oikeasti tekevät töitä.Suimen hyvinvoinnin eteen. Eikä tee politiikkaa "kiusallaan, läpällä, tai eriarvoistamalla'.
Voisitko nimetä edes yhden?
Tuppuraisen Tytti, Nazima, Fatim
Vierailija kirjoitti:
Vasemmisto tarjoaa inhimillisen mahdollisuuden ja puolustaa heikko osaisia ja tavallisia ihmisiä
Oikeistopa haluaa, että kenenkään ei edes tarvitsisi olla heikko-osainen, vaan että jokaisella tavallisella ihmisellä olisi aito mahdollisuus vaikuttaa omaan tulotasoonsa ja kerryttää omaisuuttaan jota voi käyttää itse kukin tahtomallaan tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Te voisitte ajaa arvopohjaa ja ihmisoikeuksia ihan omilla rahoillanne, se olisi ok mutta näinhän ei tietysti ole
Naiset (eli ne jotka ajattelee tunteella) äänestää vasemmistoa. Miehet (eli ne jotka ajattelee järjellä) äänestää oikeistoa
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuullut termiä itsetuhoinen empatia? Ei ole tasa-arvoista keikentää kantaväestön elämänlaatua lappaamalla villiä väestöä kehitysmaista Suomeen. Avun tarpeessa olevia on hyvä auttaa, kunhan nämä ovat omaa kantaväestöä. Aito monimuotoisuus on sitä, että kaikki kansat elävät omilla maa-alueillaan ja täten nämä säilyvät turvassa ja itsenäisinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joten olet yhteiskunnalle pelkkä kulu
Tämän oikeistolaisen asenteen takia en äänestä oikeistoa ikinä.
Ei ole olemassa valtion rahoja. On vain muiden ihmisten työstä kerättyä rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeistopa haluaa, että kenenkään ei edes tarvitsisi olla heikko-osainen, vaan että jokaisella tavallisella ihmisellä olisi aito mahdollisuus vaikuttaa omaan tulotasoonsa ja kerryttää omaisuuttaan jota voi käyttää itse kukin tahtomallaan tavalla.
No kuule ei halua, ne haluaa köyhät orjaluokaksi että saavat tuntea paremmuutta entistä enemmän, itsekkäät paskiaiset. Edes tavallisen duunarin ongelmat ei niitä liikuta.
Lisäksi se tarjoaa mahdollisuuden ottaa pois niiltä, jotka ovat menestyneet.