Miksi äänestät vasemmistoa?
Kommentit (165)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi äänestäisin oikeistopuolueita, kun en ole yrittäjä enkä varakas?
Isänmaan parhaaksi!
Ne tuovat yrityksiä, työllisyyttä ja töitä suomalaisille. Vassenasset taas tuovat vain mokkapaloja maahan ja lähettävät suomalaisilta veronmaksajilta riistetyt rahat Afrikkaan tai 'elvytysvälneenä' EU:lle ja etelän vetelille.
Ai jaa. Kummasti silti työttömyysaste on korkeimmilleen vuosikausiin, vaikka oikeistohallitus on puikoissa.
Korot ovat nousseet, kauppakumppanit lopettivat koronaelvytyksen ja edellinen hallitus jätti miljardeittain uusia, pysyviä menoja.
Orpopurra loi Suomeen laman. Ainoa maa EUssa joka nyt vajosi. Täysin itse aiheutet
Vasemmistolainen talouspolitiikka tai ylipäätään valtiontaloudesta jotain ymmärtäminen on jotain ihan käsittämätöntä tuubaa. Ei mene jakeluun syy- ja seuraussuhteet, vaikka ratakiskosta taivuttaisi. Yksinkertaistetusti: Sanna ottaa kaksin käsin velkaa miinuskorolla ja tuhlaa sen pysyviin menoihin. => Valta vaihtuu ja korot nousee. => Riikalla edessä järjetön velkavuori, sakset pöydällä, EU niskassa (kiitos Sannan velanoton) ja leikkaukset eivät riitä kattamaan edes velan korkoja ja hoitokustannuksia. Vassarin pseudolooginen johtopäätös: Riikkulin vika.
Vierailija kirjoitti:
Ne on vähiten pahoja.
Suosittelen lukemaan kirjan Vankileirien saaristo tai tutustumaan, kuinka viisaasti ja hellästi Mao hallitsi Kiinaa. Kysymään joltain Kuubasta pois muuttaneelta, kuinka hyvää oli elämä. Jne.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan mikään vasemmistossa ei saa minua äänestämään vasemmistoa. Sen tekee lähinnä oikeisto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestän vasemmistoa, koska kannatan ihmisoikeuksia ja koska haluan hyvää kaikille, en harvoille. Itse olen miljonääri, mutta ajattelen muitakin kuin itseäni, toisin kuin oikeisto.
Hiukan epäilen että olet miljonääri.
Niissä vasemmistolaisissa maissahan ne ihmisoikeudet ovat vain haave esim NL/Venäjä, Kiina, Pohjois-Korea.
Luettelossa on virhe kun NL on kapitalismin kehto nykyisin verotuskin on lähes maailman keveintä ja valtaa pitää kokoomuksen veljespuolue yhtenäinen venäjä.
Modet ovat demareita?
Olen huomannut, että moni mielenkiintoinen keskustelu katoaa, mutta ihan täysin hevonpaska-aloitukset tyyliin mulla on kurpitsa vaginassa pysyvät kuin paska junttilan tuvan seinässä.