Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako etelän lomakohteissa varata kolmen tähden huoneistoa?

Vierailija
24.04.2007 |

Onko se ihan surkea?

Mitä eroa on *** ja ****, muutakuin hinta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

parvekelisineen, kerhoineen, ruokineen ynnä muineen 2400 ¿. Mielestäni ei paha hinta. Ja Finskin lento.

Vierailija
2/8 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkäät oleskella hotellilla, uima-altaalla ja syödä myös siellä niin 3 tähteä voi olla ok tai hieman alakanttiin. Mutta kuka haluaisi tehdä niin??

Me ollaan aina oltu 3* hotellissa etelässä ja muuallakin eikä ole mitään valittamista. Tosin hotellilla olo rajoittuu aamiaiseen ja nukkumiseen joten eipä siinä paljoa tarvitsekaan. Omia kriteereitä ollut oma vessa/suihku ja hyvä sänky sekä syötävä aamiainen. Muut mukavuudet löytyy hotellin ulkopuolelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen alle on kauheita lääviä, mutta kolmen tähden hotellit ihan jees ja siistejä. me ainakin ollaan tykätty milloin ollaan sellainen valittu, tosin valintaamme vaikuttaa aina mm sijainti rannasta ja keskustasta, millainen allasalue ja hotellin/lähiympäristön palvelut.

Vierailija
4/8 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan, jos itse maksan. Mutta me ei ollakaan mitään altaalla makaajia. Jos tykkää viettää aikaansa hotellilla, silloin neljä tähteä on varmasti hintansa väärti, mutta mä tykkään enemmän n. 2+ -tasoisista, jotka esim. Kreikassa ovat usein sympaattisia, siistejä perhehotelleja.

Bulgariassa en ole käynyt, mutta olen kuullut, että siellä hotellien taso on huonompi, joten siellä kannattaa ottaa paremmaksi luokiteltu hotelli.

Vierailija
5/8 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siellä oli oikein siistiä ja viehättävää, oli pieni perheen pitämä paikka. Uima-allasta ei tietysti ollut.

Vierailija
6/8 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten matkanjärjestäjien tarjonnasta uskaltaisin valita *** -hotellin missä maassa vaan.

Vierailija
7/8 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikka kyllä kiinnostaisikin.

ap

Vierailija
8/8 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähtiä on, kunhan hotelli muuten kivantuntuinen esitteen mukaan.

Me ollaan menossa kesäkuussa Kreetalle ja kun myöhään olin liikkeellä niin kauheasti ei ollut valinnanvaraa. Parvekkeellinen hotellihuone löytyi kuitenkin Finnmatkojen Blue Star hotellista Ibiscos Garden.

Taitaa olla 4 tähteä... meillä mukana kaksi alakouluikäistä, jotka osallistuvat Super Kids kerhoon ja sitten 1 vauva. Vauvan takia tulee oltua varmaan paljon hotellilla. Siksi kiva että matkaan kuuluu aamiainen ja ravintolakin löytyy hotellista. Lisäbonuksena yhteensä 4 uima-allasta (!)

Ollaan oltu Kreetalle myös 2 tähden huoneistohotellissa ja sekin oli ihan kiva. Löytyi jopa pieni uima-allas, joka riitti silloin 2- ja 4-vuotiaille....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi