Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Purralla asuntolainaa satoja tuhansia. Aikas holtitonta rahan käyttöä valtionvarainministeriltä

Kommentit (357)

Vierailija
301/357 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on chatgpt vastaus. 

Vierailija
302/357 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin aina halunnut olla Ginger Rogers.

Riikka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/357 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä on pakko yrittää pysyä tuossa pestissä, että saa lainansa maksettua. Purra matkii MAGA:n puheita saadakseen tyhmät persut puolelleen. 

Vierailija
304/357 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten emme tiedä Riikan isää, tuskin tietäisimme Riikan äitiäkään ja hänen ongelmiaan elämässä, jos Riikka itse ei näitä levittelisi. 

Minusta tuokin aloituksen juttu lehdessä on suorastaan törkeä, kylmä ja itsekäs. 

Ei näitä enää kiitos 

Vierailija
305/357 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINÄ olen VARApääministeri. Teidän, Riikka Purra, valtiovarainministeri (PS).

Vierailija
306/357 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MINÄ olen VARApääministeri. Teidän, Riikka Purra, valtiovarainministeri (PS).

Orpon kanssa pallit väärinpäin. 

Riikka haluaisi olla kuin Sanna the pääministeri

Vierailija
307/357 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fakta nyt on kumminkin se, että seuraavissa vaaleissa Riikkaa tuskin valitaan eduskuntaan. En ainakaan usko. 

Vierailija
308/357 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fakta nyt on kumminkin se, että seuraavissa vaaleissa Riikkaa tuskin valitaan eduskuntaan. En ainakaan usko. 

On jo ilmoittanut ettei pyri politiikkaan, eiköhän sille ole velkaannuttajana joku rahaisa suojatyöpaikka jossain pankissa.

Vierailija
309/357 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riikalla on puolisonsa kanssa yhteistä lainaa "satojatuhansia". Pääkaupunkiseudulla tuo on ihan normaalia. Itse olin aikoinaan aika keskituloinen, kun otin lainaa kerrostaloasuntoa varten 200ke ja hyvin olen sitä pystynyt maksamaan, asumismenot ovat samaa luokkaa kuin ne olisivat vastaavassa vuokra-asunnossa.

Poliitikot saa 0-korolla jos suostuu vaan tekemään pankkien hyväksi tiettyjä asioita.

Vierailija
310/357 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa ihmiset että ihminen joka aina syyttää vain muita, ei ole vakavasti otettava.

Vierailija
311/357 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohisalolla (vihr.) 700 000 lainaa. Siinä taisi olla sijoitusasuntoja. Ministerivastuuraportissa luki. Marinilla (SDP) tai olla myös satojatuhansia velkaa. 

Eli sossut ovat kovimpia velanottajia. 

Molemmat vasurit tänään miljonäärejä. Lennellään pitkin ympäri maailmaa. Köyhyyttä on demarin kivempi katella korkealta jetset-lennoilla.

Ohisalo on yhtä kaukana vasurista kuin petteri orpo. Viherporvarihan ökysalo on, oikeistolainen. 

Mutkusanna-jutut on mennyttä aikaa, kun meitillä on valtionvarainministerinä Purran riikka, joka ei välitä Suomen kansasta, Marin sentään käytti valtion rahaa suomalaisen yhteiskunnan pyörittämiseen, kuten kuuluikin, joten on melko sama millä lailla itseään viihdyttää nykyään, kun ei enää poliitikko ole. Mikään laki ei kiellä vasuria

Kerro lauseella miten sannuli tuki tavallista työikäistä. 

Jauhosannan ja purran ero on että jauhista ei voi ajatella että olisi vastuussa tyhmyyksistään kun ei ole valot päällä, purraa ei voi mitenkään puolustella. Tahallisesti tuhoaa talouden massiivisesti velkaa ottamalla ja viemällä perusturvan suomalaisilta.

Vierailija
312/357 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On jo ilmoittanut ettei pyri politiikkaan, eiköhän sille ole velkaannuttajana joku rahaisa suojatyöpaikka jossain pankissa.

Onko ollut niin kaukaa viisas. Nyt tarvii äkkiä maksaa noi lainat pois. Seuraaviin vaaleihin ei pitkä aika ja niissä varmasti nähdään taas Sanna Marin. 

Vierailija
313/357 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa ihmiset että ihminen joka aina syyttää vain muita, ei ole vakavasti otettava.

Koska silloin hän kääntää omat tekonsa toisten syyksi. 

Mutku Sanna Marinin hallitus 

Vierailija
314/357 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska silloin hän kääntää omat tekonsa toisten syyksi. 

Mutku Sanna Marinin hallitus 

Oletko saapas, etkä tajua että tuolla lauseella nostaa jauhosannan pisteitä tahallisesti. Ne on kaikki toistensa siskokultia. Kaikki poliitikot ajaa samaa agendaa. Pelkkää showta.

Vierailija
315/357 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no, ilmeisesti Riikka Purra aikoo olla poliitikkona vielä pitkään, koska juuri mihinkään muuhun hänestä ei ole, eikä Mäkkärin vuoropäällikön liksoilla isoja asuntolainoja kovinkaan nopeasti lyhennellä.

Vierailija
316/357 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta haastelet.

Vierailija
317/357 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka haluaisi kuulemma kirjoittaa kaunokirjallisen teoksen.

Vierailija
318/357 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei hissi mene muualle kuin alakertaan.

Vierailija
319/357 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko pyörtyä?

Vierailija
320/357 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tokkopa Riikka on edes ihminen.