Purralla asuntolainaa satoja tuhansia. Aikas holtitonta rahan käyttöä valtionvarainministeriltä
Kommentit (357)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on niin tyhmä kommunisti, ettei tajua numeroita. Kennellä suurin, ap?
Suurin penis vai? Ei sinulla ainakaan, veikkaan että ap:llä on paljon pitempi ja paksumpi.
Ap on äm*mä
Riikka on suurempi äm mä, eikä hyvällä tavalla, vaan kokoomuksen pickmeämmä.
Riikalla on puolisonsa kanssa yhteistä lainaa "satojatuhansia". Pääkaupunkiseudulla tuo on ihan normaalia. Itse olin aikoinaan aika keskituloinen, kun otin lainaa kerrostaloasuntoa varten 200ke ja hyvin olen sitä pystynyt maksamaan, asumismenot ovat samaa luokkaa kuin ne olisivat vastaavassa vuokra-asunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vassari tehtailee itkupotkuraivari ketjuja...
Hyshys riikka, rauhoitu, alko taas huomenna auki.
Vierailija kirjoitti:
Täällähän nämä maan matoset kiljuu pahaa oloaan🤣🤣
Purra tekee hyvää työtä.
Vierailija kirjoitti:
EK pitää omistaan huolta. Sitraan kasvamaan korkoa.
Kataisen,jos muistatte, kaveriksi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 150 tonnia vaikka tienaan alle puolet mitä Riikka. Tosin Riikan satoja tuhansia voi olla vaikka 900 tonnia, hard to say.. toisaalta, kommuunikämppä Kirkkonummen skutsissa nyt ei varmaan puolta miljoonaa enempää kai maksa?
Yhtä holtittomia olette sitten riikkulin kanssa. Sillä erolla, että sinä et onneksi ole valtionvarainministeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purra tekee hyvää työtä.
Hyshys nyt, älä nolaa itseäsi enempää. Tuo itselle vastailu on huono merkki. Alko aukeaa taas aamulla, koita sinnitellä siellä lauteitten alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purra tekee hyvää työtä.
Hyshys nyt, älä nolaa itseäsi enempää. Tuo itselle vastailu on huono merkki. Alko aukeaa taas aamulla, koita sinnitellä siellä lauteitten alla.
Hyshys nyt, onko siivellä eläjän tukirahat loppu🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kansa maksaa verorahoilla ja valtion pussista Purran kämpän, tavallinen kansalainen ei saa edes pankkilainaa...😡😡😡
Sä oot niin tyhmä että vetää sanattomaksi. Miten tämä tilanne eroaa demareitten, vassujen, vihreitten tai vaikka kepulaisten ministereitten asuntokaupoista. Samanlaisia omaneduntavoittelujoita ne on kaikki.
Eroaa varmaan sillälailla, että esim demarit ei ole kieltämässä pienituloisilta elämän perusedellytyksiä, samalla kun itse elävät varakkaasti, kuten tämä porvariämmä joka toimii nyt valtion kirstun haltijana ja leikkaa kaikkein pienituloisemmilta sekä sairaaloista, ambulansseista ja muista yhteiskunnan peruspilareista. Demari ja vassu poliitikot ovat vallassa ollessaan tehneet työtä kansan hyväksi, niilä ei ole mitään hävettävää, koska puheet ja teot eivät ole ristiriidassa kuten porvariemakolla, joka ei tee työtään yhteiskunnan hyväksi.
Riikka Purra itse on moneen otteeseen sanonut, että lainan ottaminen on holtitonta. Aloitus oli sarkasmia.
Riikka Purra on sanonut myös Sanna Marinin hallituksen lainan ottamisesta niin. Silti hän esittelee omia lainojaan naistenlehdessä. Aloitus on Riikan itsensä kertomaa. Hänen mielipiteitään
Olipa mukava artikkeli! Vähä epäsymppaattinen tyyppi mut todella viisas!
Tietää mistä puhuu.
Toki en vieläkään ymmärrä miksi haluu kaikesta leikata varsinki köyhiltä. Omat traumat selkeesti taustalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kansa maksaa verorahoilla ja valtion pussista Purran kämpän, tavallinen kansalainen ei saa edes pankkilainaa...😡😡😡
Sä oot niin tyhmä että vetää sanattomaksi. Miten tämä tilanne eroaa demareitten, vassujen, vihreitten tai vaikka kepulaisten ministereitten asuntokaupoista. Samanlaisia omaneduntavoittelujoita ne on kaikki.
Eroaa varmaan sillälailla, että esim demarit ei ole kieltämässä pienituloisilta elämän perusedellytyksiä, samalla kun itse elävät varakkaasti, kuten tämä porvariämmä joka toimii nyt valtion kirstun haltijana ja leikkaa kaikkein pienituloisemmilta sekä sairaaloista, ambulansseista ja muista yhteiskunnan peruspilareista. Demari ja vassu poliitikot ovat vallassa ollessaan tehneet työtä kansan hyväksi, niilä ei ole mitään hävettävää, koska puheet ja teot eivät ole risti
Juuri näin. 💪
Vierailija kirjoitti:
Riikalla on puolisonsa kanssa yhteistä lainaa "satojatuhansia". Pääkaupunkiseudulla tuo on ihan normaalia. Itse olin aikoinaan aika keskituloinen, kun otin lainaa kerrostaloasuntoa varten 200ke ja hyvin olen sitä pystynyt maksamaan, asumismenot ovat samaa luokkaa kuin ne olisivat vastaavassa vuokra-asunnossa.
Hyvä sinä. Elämässä kumminkin voi tulla yllättäviä tilanteita, kuten sairastuminen tai työttömyys, jolloin lainanlyhennykset ovat hankalia. Silloin on pakko yrittää ottaa lainaan uutta lainaa, jotta sen pystyy maksamaan. Tai jättää maksamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purra tekee hyvää työtä.
Hyshys nyt, onko siivellä eläjän tukirahat loppu🤣🤣🤣
Ei lainanotosta päätellen. Kyllä riikkulilla vielä on muutamaan tuhanteen tonkkaan varaa, voisi vaikka oman viinitilan perustaa. 🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Olipa mukava artikkeli! Vähä epäsymppaattinen tyyppi mut todella viisas!
Tietää mistä puhuu.
Toki en vieläkään ymmärrä miksi haluu kaikesta leikata varsinki köyhiltä. Omat traumat selkeesti taustalla
Riikka lapsena ja varsinkaan me emme tiedä äitinsä lainanotoista yhtään mitään. Minusta vainajan raha-asioiden käsittely julkisuudessa pitää loppua. Hän ei ole täällä puolustautumassa. Varmasti parhaansa silti on yrittänyt jos Riikkaa pyytteettömästi on rakastanut. Riikan itsensä kertomaa..
Tuosta artikkelista mikään ei oikeastaan kuulu meille!!!
Vierailija kirjoitti:
Riikka Purra itse on moneen otteeseen sanonut, että lainan ottaminen on holtitonta. Aloitus oli sarkasmia.
Riikka Purra on sanonut myös Sanna Marinin hallituksen lainan ottamisesta niin. Silti hän esittelee omia lainojaan naistenlehdessä. Aloitus on Riikan itsensä kertomaa. Hänen mielipiteitään
Juuri näin. Mutta ironian tajukin vaatii älliä, semmoinen puuttuu Purrafanilta. Eivät huomaa ristiriitaa.
Ihan normaali työssäkäyvän asuntolainasumma Pääkaupunkiseudulla. Itse ollaan omamme jo maksettu (onneksi saatu perintöjä ja ennakkoperintöjä). Mutta monella muulla nelikymppisellä vielä asuntolainaa jäljellä.
Sijoitusasuntovelkaa.
Riikka Purralla on asuntolainaa 94 500 euroa.
Lisäksi hänellä on sijoitusasunnoista velkaa 154 000 euroa. Nämä luvut perustuvat ministerien eturaportteihin, joita julkaistaan esimerkiksi Ylen kautta poliitikkojen taloustietojen avoimuuden vuoksi.
Olisin aina halunnut olla Ginger Rogers.