Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies pyörtyi ulkona ja mikä nolouksien yhteen sattuma. en oo hävennyt näin paljoa ikinä.

Vierailija
27.12.2025 |

Miehellä on liian matala verenpaine jonka vuoksi välillä pyörtyy, käveltiin torilla ja mies kumahti maahan mulla tuli ihan hirveä häpeä, joo tiesin, ettei se ollut vaarallista, mutta en kehdannut jäädä miestä kattelee vaan soitin ambulanssin ja jätin hänet yksin makaamaan torille, itse menin läheiseen kahvilaan vahtimaan miestä.

Sain avun tilattua, mutta pian miehen ympärillä on joukko vieraita ihmsiä ja he saavatkin hänet hereille.

Tässä kohtaa en kehtaa enää astua ulos ja lanssi saapuu. mies lähtee sairaalaan tarkistukseen ja joutuukin jäädä yöksi, koska löi päänsä.

Menin tänään miestä katsomaan ja poikkesin sen jälkeen kahville kahvioon ja näen siellä kaverini. Sanoin hänelle, että olen vain kahvilla täällä en jaksanut alkaa selittää miehen hommaa. No kaveri laittaa myöhemmin viestiä, että mikset sä kertonut että miehesi on täällä... No hermostuneena sanon, että mitä onko? en tiennytkään ja sanoin tulevani uudelleen sairaalaan.

Saapuessa huoneeseen tajuan, että kaverini on siiretty samaan huoneeseen mieheni viereen, toivon, että mies ymmärtää pitää mölyt mahassa, sanon, että hei mitäs sä täällä teet, no mies tokaisee, että mitä oikein sekoilen vastahan kävin katsomassa häntä tänään. kaveri katsoo kummissaan ja hermostuneena sanon, että puhuin kaverille en miehelle, no kaveri sitten taas, että näithän sä minutkin täällä aiemmin. Lopulta sitten yskäisen ja annan konvehtirasian sängylle ja lähden. Miten voikaan hävettää näin kovin normaalit asiat, mutta kaikki alkoi siitä, että mulla iski torilla paniikki ja pelkäsin, että ihmiset luulee mieheni juopotelleen itsensä tuohon kuntoon tai jotain.

Nyt mies on sitten varmaan satuilut, että mulla on alkannu heittää päästä tai alkavaa vamhuutta. 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otitko lompakon ja kännykän talteen vai jätitkö muille varastettavaksi?

Vierailija
22/24 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ihan PIRJO mieleeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä lort.to. Kas, kun et kuvannut Insta-liveä samaan aikaan.

Vierailija
24/24 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

4/5. Viihdyttävää