20 vuotiaana minua kiinnosti 20 vuotiaat naiset ja nyt 44 vuotiaana kiinnostaa edelleen 20 vuotiaat naiset.
Miksi sen olisi pitänyt vahetessa jotenkin muuttua?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika oman ikäluokkasi naisissa on?
Ei muna seiso lihavan ja ruman keski-ikäisen eukon kanssa, AP.
Minä ainakin haluan samanikäisen naisen. On ollut parikymppinen minun kanssani samaan, eikä syntynyt niihin aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinua kiinnostaa mammapalsta. Päättele siitä jotain...?
Uskomatonta että vielä vuonna 2025 joku kuvittelee että Aihe Vapaa on joku mammapalsta ja äitylien ikioma turvasatama 😂
Se on vihaisten kuivien mummojen rähinäpalsta, jonne on eksynyt 3 inceliä syystä x
20 - vuotiaana mua kiinnosti 40 v miehet, nyt 40 mua kiinnostaa 50+ naiset, niin se elämä muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Oot siis selkeästi jäänyt henkisesti 20-vuotiaan tasolle etkä edes ymmärrä olevasi jo yli tuplasti vanhempi. Et myöskään ymmärrä että ne 20-vuotiaat näkee kyllä että olet 40+, vaikka itse luulisit näyttäväsi nuorelta, eikä niille parikymppisille kelpaa sun seura.
Miksi kukaan haluaisi olla vanhan naisen henkisellä tasolla? Tämän kun vielä tietäisi.
Et ole sitten huomannut omaa vanhenemistasi ollenkaan? Oletko katsonut peiliin viime aikoina?
Vierailija kirjoitti:
20 vuotiaana minua kiinnosti 20 vuotiaat miehet ja nyt 40 vuotiaana minua ei kiinnosta miehet ollenkaan.
Win win sanoisin
Olin tulossa juuri sanomaan samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20 vuotiaana minua kiinnosti 20 vuotiaat miehet ja nyt 40 vuotiaana minua ei kiinnosta miehet ollenkaan.
Win win sanoisin
Puolustusmekanismi sille, ettei kukaan mies enää halua sinua.
Parikymppinenkin nainen oppii aika nopeasti nykyisin, millaisia miehet ovat pohjimmiltaan. Netti ja me vanhemmat naiset kerromme. Ja tietenkin te miehet itse kommenteillanne.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinua kiinnostaa mammapalsta. Päättele siitä jotain...?
Uskomatonta että vielä vuonna 2025 joku kuvittelee että Aihe Vapaa on joku mammapalsta ja äitylien ikioma turvasatama 😂
Kaikki tällä palstalla käyvät ovat mammoja iästä, sukupuolesta ja siitä, ovatko äityleitä vai eivät, katsomatta.
Mua kiinnosti 20-vuotiaana kolmekymppiset miehet. Ja nyt 40-vuotiaana mua kiinnostaa edelleen kolmekymppiset miehet.
Ja 54 vuotiaana sinua kiinnostaa 20 vuotiaat naiset.
Ihmekös tuo, harvalla miehellä on grannyfetissi.
No itseäni ihmetyttää mikset valinnut jotain herttaista nuorta naista kun olit itse nuori? Vai kiinnostaako vaan naisten vikittely. Vai eikö ne nuoremmat kiinnostu sit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Win win sanoisin
Oletko voimaantunut?
Kyllä. Suosittelen muillekin naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Win win sanoisin
Puolustusmekanismi sille, ettei kukaan mies enää halua sinua.Parikymppinenkin nainen oppii aika nopeasti nykyisin, millaisia miehet ovat pohjimmiltaan. Netti ja me vanhemmat naiset kerromme. Ja tietenkin te miehet itse kommenteillanne.
Eri
Olen vanhempi nainen, enkä ole mitään ihmeellistä kertonut nuorille naisille.
Vierailija kirjoitti:
Ihmekös tuo, harvalla miehellä on grannyfetissi.
Nainen on hedelmällinen ainakin 50v saakka mikään granny. Granny on 70v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot siis selkeästi jäänyt henkisesti 20-vuotiaan tasolle etkä edes ymmärrä olevasi jo yli tuplasti vanhempi. Et myöskään ymmärrä että ne 20-vuotiaat näkee kyllä että olet 40+, vaikka itse luulisit näyttäväsi nuorelta, eikä niille parikymppisille kelpaa sun seura.
Miksi kukaan haluaisi olla vanhan naisen henkisellä tasolla? Tämän kun vielä tietäisi.
Mikä ihmeen vika on oikeasti aikuisissa naisissa? Miksi aina pitäisi olla jotain pikkutyttöjä sedille?
M35
Niistä 20-vuotiaista olet ällöttävä limainen vanha setä ja ne nauraa sulle.