20 vuotiaana minua kiinnosti 20 vuotiaat naiset ja nyt 44 vuotiaana kiinnostaa edelleen 20 vuotiaat naiset.
Miksi sen olisi pitänyt vahetessa jotenkin muuttua?
Kommentit (46)
Sinua kiinnostaa mammapalsta. Päättele siitä jotain...?
Sun ois kannattaa valita yks 20 vuotias ja pysytellä sen kans!
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta että vielä vuonna 2025 joku kuvittelee että Aihe Vapaa on joku mammapalsta ja äitylien ikioma turvasatama 😂
Ja kokemusta saman verran naisista eli ei ollenkaan.
20 vuotiaana minua kiinnosti 20 vuotiaat miehet ja nyt 40 vuotiaana minua ei kiinnosta miehet ollenkaan.
Win win sanoisin
Sama paitsi, että nuorempana hieman milffimäiset naiset kiinnostivat enemmän jopa kuin nyt vanhempana. En ole koskaan ollut 27 v vanhemman naisen kanssa. Nyt kierroksessa 18 v typy. M35
20 vuotiaana minua kiinnosti 20 vuotiaat miehet. Nyt 45 vuotiaana minua ei kiinnosta minkään ikäiset miehet.
Vierailija kirjoitti:
20 vuotiaana minua kiinnosti 20 vuotiaat miehet ja nyt 40 vuotiaana minua ei kiinnosta miehet ollenkaan.
Win win sanoisin
Oletko voimaantunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta että vielä vuonna 2025 joku kuvittelee että Aihe Vapaa on joku mammapalsta ja äitylien ikioma turvasatama 😂
Ei, kyllä me tiedetään että te keski-ikäiset incelit ja muut peräkylien ylijäämä-ukot olette tänne ängenneet.
Vierailija kirjoitti:
Sama paitsi, että nuorempana hieman milffimäiset naiset kiinnostivat enemmän jopa kuin nyt vanhempana. En ole koskaan ollut 27 v vanhemman naisen kanssa. Nyt kierroksessa 18 v typy. M35
Ja myös jännä huomata, että saman ikäiset naiset edelleen tykkäävät minusta vaikka ikää tuleekin. Olen varmaan nyt enemmän 20 v naisten mieleen kuin itse ollessani tuon ikäinen. Mutta näin se biologiaa menee.
Sine et oo kehittynyt sitten päästäsi.
Mikä vika oman ikäluokkasi naisissa on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta että vielä vuonna 2025 joku kuvittelee että Aihe Vapaa on joku mammapalsta ja äitylien ikioma turvasatama 😂Ei, kyllä me tiedetään että te keski-ikäiset incelit ja muut peräkylien ylijäämä-ukot olette tänne ängenneet.
Oliko tämä oikeasti viiltävin repliikki mitä repertuaaristasi löytyy? 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se valitettavasti enää olekaan, kun kaltaisesi keskenkasvuiset persereiät ovat sen pilanneet.
Vierailija kirjoitti:
Win win sanoisin
Puolustusmekanismi sille, ettei kukaan mies enää halua sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Win win sanoisin
Oletko voimaantunut?
En. Olen vaihdevuosissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta että vielä vuonna 2025 joku kuvittelee että Aihe Vapaa on joku mammapalsta ja äitylien ikioma turvasatama 😂Ei, kyllä me tiedetään että te keski-ikäiset incelit ja muut peräkylien ylijäämä-ukot olette tänne ängenneet.
Oliko tämä oikeasti viiltävin repliikki mitä repertuaaristasi löytyy? 😂
Ethän säkään muuta osaa kuin toistaa vanhoja fraasejasi kuin papukaija. Vai mitä, M28 superinceli ja superidiootti.
Oot siis selkeästi jäänyt henkisesti 20-vuotiaan tasolle etkä edes ymmärrä olevasi jo yli tuplasti vanhempi. Et myöskään ymmärrä että ne 20-vuotiaat näkee kyllä että olet 40+, vaikka itse luulisit näyttäväsi nuorelta, eikä niille parikymppisille kelpaa sun seura.
Surullista, ettei yksikään nainen kiinnostu sinusta.