Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on perimmäinen syy, miksi et halua treffeille kahvilaan?

Vierailija
27.12.2025 |

Piheys, sosiaalisten tilanteiden pelko, vai mikä?

Kommentit (1659)

Vierailija
1621/1659 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen kahvilatreffeille, koska haluan kahvilatreffeille. Kotitreffeille en mene, sellainen mies saa etsiä muuta seuraa. 

Vierailija
1622/1659 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tulee sinne kahvilaan,kommunikoi normaalisti eikä heti kysy ääni väristen "no millos pannaan?" on mahdollista,että toisilla treffeillä tapaamme jommakumman luona ja nussimme.

Mutta jos mies jankuttaa että minun pitää EHDOTTOMASTi tulla heti hänen luokseen,olla rohkea ja luottaa ja että hänellä on viinaa ja sipsekäkin, alkaa punaiset liput liehua ja tulee saalistaja-vibat että mies etsii naisia joilla elämähallinta  tai elämänhalu hukassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1623/1659 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noilla hinnoilla viitsi kahvilassa käydä. Samalla rahalla saa kotiin viikoksi kahvit ja pullat.

Vierailija
1624/1659 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies tulee sinne kahvilaan,kommunikoi normaalisti eikä heti kysy ääni väristen "no millos pannaan?" on mahdollista,että toisilla treffeillä tapaamme jommakumman luona ja nussimme.

Mutta jos mies jankuttaa että minun pitää EHDOTTOMASTi tulla heti hänen luokseen,olla rohkea ja luottaa ja että hänellä on viinaa ja sipsekäkin, alkaa punaiset liput liehua ja tulee saalistaja-vibat että mies etsii naisia joilla elämähallinta  tai elämänhalu hukassa.

Miksi mennä kahvilaan ollenkaan? Järjestää vain videochatin ja saman tien panemaan. Miksi nähdä turhaan aikaa ja vaivaa?

Vierailija
1625/1659 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mennä kahvilaan ollenkaan? Järjestää vain videochatin ja saman tien panemaan. Miksi nähdä turhaan aikaa ja vaivaa?

Tämä on sinulle moneen otteeseen selitetty. Videochatin kautta ei voi toiseen riittävästi tutustua. Videochatin kautta ei näe tärkeitä asioita jotka ovat oleellinen osa toiseen tutustumista. 

Vierailija
1626/1659 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvilat on kivoja. Itsellä on vähän sosiaalista arkuutta ja nimenomaan tuollaisissa pönötystilanteissa, kuten kahvipöydässä, mutta lähtisin kyllä kahvilaan, jos tyypin seurassa on mukavaa ja rentoa olla. Kahvila on vapaampi paikka kuin esim. koti. Kahvilassa kuuluu muittenkin jutustelua ja voi katsella välillä toisaalle ilman, että tulee vaivauttava tunnelma tai hiljaisuus.

Vierailija
1627/1659 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pannaanko lasku puoliksi? Tuon replan takia, ei kiitos!

Vierailija
1628/1659 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on sinulle moneen otteeseen selitetty. Videochatin kautta ei voi toiseen riittävästi tutustua. Videochatin kautta ei näe tärkeitä asioita jotka ovat oleellinen osa toiseen

Pyysihän Inari Fernandezkin Lapissa miehen luokseen näkemättä miestä ennen sitä.

Vierailija
1629/1659 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielistelemään ja pisteyttämään

Vierailija
1630/1659 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiin kutsuva mies on raiskaaja, aina. Kahvilaan kutsuva mies on hyvä mies. 

Ujot kilttimiehet on pahimpia raiskaajia ja hakkaajia. 

Vierailija
1631/1659 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pyysihän Inari Fernandezkin Lapissa miehen luokseen näkemättä miestä ennen sitä." 

Inari varmaankin kuitenkin tapasi miehen ensin kahvilassa. Jos mies tuli suoraan Inarin kotiovelle, on Inari tyhmä. 

Vierailija
1632/1659 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pitkien etäisyyksien takia Lapissa on tyypillistä sopia yöksi jäämisestä, ennen kuin toista on vielä tavannut kasvotusten. Fernándezkin on toiminut näin esimerkiksi silloin, kun eräs mies tuli hänen luokseen monen tunnin matkan bussilla."

Eli on tavannut miehen ensin julkisella paikalla. Siellä bussiasemalla. Sieltä todennäköisesti on menty kahville, ja jos mies on mukava niin jatkoa kotona. 

Tuossa jutussa ei missään sanottu että mies olisi suoraan tullut kotiovelle. 

Vierailija
1633/1659 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen onneksi sen verran mukavassa taloudellisessa asemassa, ettei minun tai monen muunkaan itse maksavan tarvitse katsoa hintoja kahvilassa tai juuri perusravintoloissakaan. Halpuuden perässä juokseva mies ei ole tavoitelistallani. Kävelytreffien muita huonoja puolia on eritelty edellisillä noin 80 sivulla."

Sittenhän sinulla on varaa tulla taksilla Ikeaan juomaan 1€ kahvi + kanelipulla? Jälkkäriksi 0,9€ mansikkapehmis.

Vierailija
1634/1659 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen onneksi sen verran mukavassa taloudellisessa asemassa, ettei minun tai monen muunkaan itse maksavan tarvitse katsoa hintoja kahvilassa tai juuri perusravintoloissakaan. Halpuuden perässä juokseva mies ei ole tavoitelistallani. Kävelytreffien muita huonoja puolia on eritelty edellisillä noin 80 sivulla."

Sittenhän sinulla on varaa tulla taksilla Ikeaan juomaan 1€ kahvi + kanelipulla? Jälkkäriksi 0,9€ mansikkapehmis.

En halua Ikean kahvilaan. Haluan viihtyisään kahvilaan enkä mihinkään ruokalaan. 

-Eri, jolla myös hyvin varaa. 

Vierailija
1635/1659 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua Ikean kahvilaan. Haluan viihtyisään kahvilaan enkä mihinkään ruokalaan. 

Ikean kahvila on todella viihtyisä.

Vierailija
1636/1659 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varaa toki olisi. Mutta en halua. Ei ole yhtään tippaa motivaatiota. Mies, joka haluaa treffailla Ikean kahvilassa, ei selkeästikään ole kanssani hyvä match. Varsinkaan, jos hän haluaa, että maksan ja näen vaivaa päästäkseni johonkin hänen kotinsa lähelle kahvittelemaan, jotta hän itse pääsisi mahdollisimman helpolla ja halvalla. Sehän olisi kannaltani umpisurkea diili. En halua tapailla itsekkäitä ja pihejä ihmisiä, joilla on huono maku.

Vierailija
1637/1659 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Varaa toki olisi. Mutta en halua. Ei ole yhtään tippaa motivaatiota. Mies, joka haluaa treffailla Ikean kahvilassa, ei selkeästikään ole kanssani hyvä match. Varsinkaan, jos hän haluaa, että maksan ja näen vaivaa päästäkseni johonkin hänen kotinsa lähelle kahvittelemaan, jotta hän itse pääsisi mahdollisimman helpolla ja halvalla. Sehän olisi kannaltani umpisurkea diili. En halua tapailla itsekkäitä ja pihejä ihmisiä, joilla on huono maku."

Itse suostut menemään vain kotiasi lähellä olevaan kahvilaan?

Vierailija
1638/1659 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Varaa toki olisi. Mutta en halua. Ei ole yhtään tippaa motivaatiota. Mies, joka haluaa treffailla Ikean kahvilassa, ei selkeästikään ole kanssani hyvä match. Varsinkaan, jos hän haluaa, että maksan ja näen vaivaa päästäkseni johonkin hänen kotinsa lähelle kahvittelemaan, jotta hän itse pääsisi mahdollisimman helpolla ja halvalla. Sehän olisi kannaltani umpisurkea diili. En halua tapailla itsekkäitä ja pihejä ihmisiä, joilla on huono maku."

Tämäkin on tässä ketjussa jankutettu monesti. Yleensä mennään keskustaan tms paikkaan, jonne kummankin on suunnilleen yhtä kätevä tulla.

Pitäisikö kotitreffi-inkkelin kultakalan muistille hankkia jo vaikka kultakalamalja? Heikot kognitiiviset taidot vielä jotenkin ymmärrän, mutta jankuttaminen alkaa olla jo todella vatipäistä. 

Vierailija
1639/1659 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikean kahvila on todella viihtyisä.

Mene sinä sinne sitten, jos sitä viihtyisänä pidät. Minä en pidä, ja sinne siis en mene. 

Vierailija
1640/1659 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä menen keskustaan kahville, tai jonnekin muualle suunnilleen puoliväliin molempien kodeista. En kummankaan lähelle, jollei se toinen sitten asu keskustassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän