Mikä on perimmäinen syy, miksi et halua treffeille kahvilaan?
Piheys, sosiaalisten tilanteiden pelko, vai mikä?
Kommentit (1659)
Ei mikään rakastan kahviloita.
"Moni mies kysyy suoraan naista kotiinsa panemaan. Aina joku nainen suostuu kun tarpeeksi monelta naiselta kysyy :)"
Siitä vain sitten kyselemään. Miksi olet vielä täällä? Täällä on hyvin selväsanaisesti kerrottu että emme ole kotiisi tulossa. Etkö ymmärrä mitä "ei" tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
"Aika vainoharhaista. Ja sä syytät naisia pelkureiksi, vaikka naiset uskaltaa lähteä kahvilatreffeille vaikka eivät tiedä treffikumppaninsa olevan oikea henkilö edes."
Nainen suostuu kahvilatreffeille vain lähelle omaa kotiaan, ja olettaa miehen maksavan kaiken. Naisella ei ole siis mitään riskiä.
Miten niin ei ole riskiä? Sun mielestä riskinä oli se, ettei treffikumppani ole oikea ihminen. Naisella on ihan sama riski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kuka viitsii lähteä keskustaan asti treffeille kun kahvilatreffien onnistumisprosentti on vain noin 1%? "
Kaikki normaalit ihmiset jotka haluavat kumppanin löytää.
Silloin joutuu käkkimään 99/100 turhaan epämiellyttävässä kahvilassa. Oletko koskaan laskenut kuinka paljon siinä menee aikaa, vaivaa ja rahaa hukkaan?
Joku laski sen jo.
On aika saavutus päästä treffeille sadan naisen kanssa, aika harva siihen pystyy. En usko että sinä siihen pystyt.
Vierailija kirjoitti:
"Aika vainoharhaista. Ja sä syytät naisia pelkureiksi, vaikka naiset uskaltaa lähteä kahvilatreffeille vaikka eivät tiedä treffikumppaninsa olevan oikea henkilö edes."
Nainen suostuu kahvilatreffeille vain lähelle omaa kotiaan, ja olettaa miehen maksavan kaiken. Naisella ei ole siis mitään riskiä.
Naisella on täsmälleen samat riskit kuin miehelläkin, ja vielä ylimääräisiä päälle. Nainen näkee treffeihin yleensä enemmän vaivaakin, eli naisella haskaantuu aikaakin enemmän, ja rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Montako sivua aiotte vielä jauhaa paska*a?
30, että saadaan 100 sivua täyteen.
Kävin asioilla isossa, vilkkaassa kauppakeskuksessa. Pistäydyin pienessä kahvilassa. Valitsin smoothien, joka maksoi noin kahdeksan euroa. Se oli minusta ihan ok hinta. Kukaan ei yrittänyt maksaa smoothietani, enkä minä yrittänyt maksaa kenenkään muun ostoksia. Tätä ketjua varten tarkistin, että myynnissä ei ollut tässäkään paikassa chia-vanukkaita. Istuin sitten pöytään, ja yritin tätä ketjua varten kuulla, mitä muissa pöydissä puhuttiin. En taaskaan kuullut kuin yksittäisiä sanoja tai lauseenpätkiä. Niistä olisi tullut tosi huonolaatuinen nauhoite törkysivustolle. Lähdin pois sitten kun itse halusin.
"Moni mies kysyy suoraan naista kotiinsa panemaan. Aina joku nainen suostuu kun tarpeeksi monelta naiselta kysyy :)"
Mikä ongelma sinulla tässä sitten on? Miksi se häiritsee sinua kamalasti, jos joku muu haluaa käydä treffeillä kahvilassa?
Vierailija kirjoitti:
Kävin asioilla isossa, vilkkaassa kauppakeskuksessa. Pistäydyin pienessä kahvilassa. Valitsin smoothien, joka maksoi noin kahdeksan euroa. Se oli minusta ihan ok hinta. Kukaan ei yrittänyt maksaa smoothietani, enkä minä yrittänyt maksaa kenenkään muun ostoksia. Tätä ketjua varten tarkistin, että myynnissä ei ollut tässäkään paikassa chia-vanukkaita. Istuin sitten pöytään, ja yritin tätä ketjua varten kuulla, mitä muissa pöydissä puhuttiin. En taaskaan kuullut kuin yksittäisiä sanoja tai lauseenpätkiä. Niistä olisi tullut tosi huonolaatuinen nauhoite törkysivustolle. Lähdin pois sitten kun itse halusin.
Jos olisit ollut treffeillä miehen kanssa siellä, olisit olettanut miehen maksavan sinunkin smoothien. Olisit loukkaantunut, jos mies ei olisi suostunut siihen, ja treffit olisivat olleet sitä myöten pilalla.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kävin tänään kahvilassa, hain kahvin, palan piirakkaa ja chiavanukkaan mukaan tuosta korttelin päästä. Olivat hyviä, enkä kokenut ottavani liian suurta riskiä kahvilaan uskaltautuessani.
Kahvilassa näin miehekkäitä miehiä ja naisellisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit ollut treffeillä miehen kanssa siellä, olisit olettanut miehen maksavan sinunkin smoothien. Olisit loukkaantunut, jos mies ei olisi suostunut siihen, ja treffit olisivat olleet sitä myöten pilalla.
Olen käynyt miesten kanssa treffeillä, enkä ole koskaan odottanut miehen maksavan. Enkä todellakaan ole loukkaantunut jos ei ole maksanut. 😄
Itse on paljon mukavampi maksaa, sitten kehtaa ottaa sen kalliimmankin kahvin ja leivoksen. Jos mies tarjoutuisi maksamaan, niin varmaankin katsoisin jotain halvempaa vaihtoehtoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään rakastan kahviloita.
Esson baarit Suomessa. Tullaan rennosti tuulipuvussa. Käyään vessassa panemassa. Mennään yhtä matkaa. Tulee halavemmaksi.
Tätä 40 vuotta. Käytännöllisyys, rentous js tasa-arvo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, minä olen itsemaksavaa tyyppiä, kuten lähes kaikki suomalaiset naiset. Asialla ei tosin ole minulle juuri mitään merkitystä suuntaan tai toiseen. On toki ihan kiva ele, jos miellyttävä ja kohtelias treffiseuralainen tarjoutuu tarjoamaan. Sitten taas jos joku heti livenä nähtynä huonoksi matchiksi (epäsiisti, haiseva, epäkohtelias tms) osoittautuva tyyppi yrittää maksaa, se on vain kauhean kiusallista. Juon niiden selkeiden epämatchienkin kanssa yleensä sen viiden minuutin pikakahvin, jos ei tyyppi vaikuta ihan sarja@@rhajalta.
Vierailija kirjoitti:
Älkää viitsikö! Perimmäinen syy tietenkin on se että siellä kahvilassa voi törmätä tuttuihin ym. Jotka heti juoruaa tai käräyttää sut puolisolle tai muille "vakikumppaneille". Toinen red flag on jos haluaa tavata jossain 50km päässä hotellissa ym.
Kahvilatyötä tehneenä veikkaan että tämä on se perimmäinen syy. Joskun 20v sitten tein opiskelujen ohessa työtä kahvilassa iltaisin. Huomio kiinnittyi erääseen hyvin kauniiseen keski-ikäiseen naiseen. Hän otti kahvin ja kohta pöytään saapui herrasmies. Näin rouvan n. 10 kertaa ja joka kerran hän istui lemmekkäin tunnelmin uuden miehen kanssa hetken aikaa kunnes lähtivät muutaman kupillisen jälkeen. Nuorena tyttönä jotenkin ihailin tätä rouvaa. Hän vaikutti hienostuneelta, muodikkaalta ja oli hyvin kaunis. Ajattelin että hän oli sellainen itsenäinen sinkkunainen treffeillä etsimässä "sitä oikeaa". Sitten kerran kun olin lauantaina aamuvuorossa tämä samainen rouva tuli ja hällä oli sormus sormessa, mukanaan kaksi n. 5-8 vuotiasta lasta ja mies. Lapset kutsuivat häntä "äiti". Rouvan ilme oli varmaan yhtä yllättynyt kun hän näki minut kuin oma ilmeeni oli kuin näin hänet. Tuolloin ei vielä ollut puhettakaan mistään "vapaista suhteista" tai "polyamoriasta" tai niitä kutsuttiin eri nimellä. Sen jälkeen en nähnyt sitä rouvaa enää koskaan.
"Ei, minä olen itsemaksavaa tyyppiä, kuten lähes kaikki suomalaiset naiset. Asialla ei tosin ole minulle juuri mitään merkitystä suuntaan tai toiseen. On toki ihan kiva ele, jos miellyttävä ja kohtelias treffiseuralainen tarjoutuu tarjoamaan. Sitten taas jos joku heti livenä nähtynä huonoksi matchiksi (epäsiisti, haiseva, epäkohtelias tms) osoittautuva tyyppi yrittää maksaa, se on vain kauhean kiusallista. Juon niiden selkeiden epämatchienkin kanssa yleensä sen viiden minuutin pikakahvin, jos ei tyyppi vaikuta ihan sarja@@rhajalta. "
Mikset esikarsi videopuheilulla ne sarja@@murhaajan näköiset pois? Säästäisit siinä rutkasti aikaa, vaivaa ja negatiivisia tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää viitsikö! Perimmäinen syy tietenkin on se että siellä kahvilassa voi törmätä tuttuihin ym. Jotka heti juoruaa tai käräyttää sut puolisolle tai muille "vakikumppaneille". Toinen red flag on jos haluaa tavata jossain 50km päässä hotellissa ym.
Kahvilatyötä tehneenä veikkaan että tämä on se perimmäinen syy. Joskun 20v sitten tein opiskelujen ohessa työtä kahvilassa iltaisin. Huomio kiinnittyi erääseen hyvin kauniiseen keski-ikäiseen naiseen. Hän otti kahvin ja kohta pöytään saapui herrasmies. Näin rouvan n. 10 kertaa ja joka kerran hän istui lemmekkäin tunnelmin uuden miehen kanssa hetken aikaa kunnes lähtivät muutaman kupillisen jälkeen. Nuorena tyttönä jotenkin ihailin tätä rouvaa. Hän vaikutti hienostuneelta, muodikkaalta ja oli hyvin kaunis. Ajattelin että hän oli sellainen itsenäinen sinkkunainen treffeillä etsimässä "sitä oikeaa". Sitte
Mikset kertonut tätä asiaa sille aviomiehelle?
Vierailija kirjoitti:
"Ei, minä olen itsemaksavaa tyyppiä, kuten lähes kaikki suomalaiset naiset. Asialla ei tosin ole minulle juuri mitään merkitystä suuntaan tai toiseen. On toki ihan kiva ele, jos miellyttävä ja kohtelias treffiseuralainen tarjoutuu tarjoamaan. Sitten taas jos joku heti livenä nähtynä huonoksi matchiksi (epäsiisti, haiseva, epäkohtelias tms) osoittautuva tyyppi yrittää maksaa, se on vain kauhean kiusallista. Juon niiden selkeiden epämatchienkin kanssa yleensä sen viiden minuutin pikakahvin, jos ei tyyppi vaikuta ihan sarja@@rhajalta. "
Mikset esikarsi videopuheilulla ne sarja@@murhaajan näköiset pois? Säästäisit siinä rutkasti aikaa, vaivaa ja negatiivisia tunteita.
Ei pelkkä ulkonäkö kerro että minkälainen ihminen on. Sitä täytyy nähdä se toinen ihminen vuorovaikutuksessa muiden kanssa, esim siellä kahvilassa, jotta voi sulkea sarjamurhaajuuden ulos. Se, miten ihminen kohtelee toisia ihmisiä, erityisesti palveluammatissa olevia, kertoo todella paljon ihmisestä. Videopuhelussa tuollaista ei yleensä pääse näkemään, jollei toinen ole kahvilassa sen videopuhelun aikana. Ja sitten kyllä olisi jo sama olla siellä kahvilassa yhdessä. 😄
Videon kautta ei oikein saa muuta selville kuin ulkonäön.
Se on niin näkyvää ja tunnistettavaa. Ääliöö. Kshavii ja pullaa. Ulos. Meille vai teille vai eri teille.
Vierailija kirjoitti:
Sarjamurhaajaa ei tunnista ulkonäöstä. Videopuhelun kautta ei voi selvittää, onko toinen sarjamurhaajan oloinen.
Moni mies kysyy suoraan naista kotiinsa panemaan. Aina joku nainen suostuu kun tarpeeksi monelta naiselta kysyy :)