Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pelkkää ilmaa miesystäväni teineille =(

Vierailija
27.12.2025 |

Olen ollut heidän elämässään nyt 2,5 vuotta. Teinit isällään joka toinen viikko ja olen tehnyt ruokaa ja kuskannut harrastuksiin, jos isänsä on ollut estynyt. Vastaavat yhdellä sanalla jos suoraan kysyn jotain, mutta omatoimisesti eivät tervehdi tai puhu mitään. Joululahjanikin ottivat vastaan sanomatta mitään. Vanhempansa on eronneet 7 vuotta sitten, joten heidän eroon en ole syy.  Tuleekohan meille koskaan mitään välejä?

Kommentit (105)

Vierailija
81/105 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsopa Supernanny ohjelmaa. Asiat hoidetaan jämäkästi, mutta rakastavasti kuntoon. Kaikille vastuuta ja käyttäytymissäännöt selviksi. Nyt lapset ovat johtajia teillä. Isä on aivan nahjus. 

Eroiskät..

Vierailija
82/105 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä höpötä. Valtaosa uus perheessä elävistä on erittäin tyytyväisiä tilanteeseensa.

No ei kyllä ole, etenkin jos kuulee niiden lasten mielipiteet tilanteesta.

No ei kai ne vanhemmat olisi perustaneet uusperhettä, jos lapset olisivat sitä vastustaneet.

Kuinkahan usein niiltä lapsilta kysytään yhtään mitään? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/105 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No virhehän tuossa on se, että olet mennyt teinien kotiin asumaan. Leikkimään äitipuolta.Sehän on miehen ja teinien koti. Ei sinun.

Mistä sä tiedät, onko AP ja hänen miehensä ostanut uuden yhteisen asunnon vai onko miesystävä ja tämän lapset muuttaneet AP:n asuntoon?

Ei ole mitään yhteistä asuntoa, vaan ihan omissamne asutaan.

Ap

Miksi sä sitten käyt siellä lapsiviikoilla? Ettekö voisi miehen kanssa nähdä vain silloin, kun lapset eivät ole kotona? Helpompaa ainakin sulle ja teineille. Iskä joutuu ehkä ryhdistäytymään ruoanlaitossa ja kuskauksissa.

Vierailija
84/105 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

no eihän sun edes kannata siellä miesystävän asunnossa viettää aikaa lapsiviikoilla. Jos kerta kyse teineistä, niin kyllä he osaavat itsekin laittaa ruokaa ja isä voi ostaa jääkaappiin/pakastimeen valmisaterioita, jos hänellä on vaikka työmatkoja tai pitkiä työvuoroja lapsiviikoilla. Ja eikö he voi kulkea bussilla harrastuksiin? Tai jos he asuvat tyyliin jossain maaseudulla/pikkupaikkakunnalla, jossa ei ole julkista liikennettä, niin ei ole sun ongelma, miten ne lapset pääsevät harrastuksiinsa. Isä voi pyytää jotain muuta, vaikka omia vanhempia, sisaruksia tai exää kuskaamaan lapsiaan.

Vierailija
85/105 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan oikein

Vierailija
86/105 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
87/105 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
88/105 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

no eihän sun edes kannata siellä miesystävän asunnossa viettää aikaa lapsiviikoilla. Jos kerta kyse teineistä, niin kyllä he osaavat itsekin laittaa ruokaa ja isä voi ostaa jääkaappiin/pakastimeen valmisaterioita, jos hänellä on vaikka työmatkoja tai pitkiä työvuoroja lapsiviikoilla. Ja eikö he voi kulkea bussilla harrastuksiin? Tai jos he asuvat tyyliin jossain maaseudulla/pikkupaikkakunnalla, jossa ei ole julkista liikennettä, niin ei ole sun ongelma, miten ne lapset pääsevät harrastuksiinsa. Isä voi pyytää jotain muuta, vaikka omia vanhempia, sisaruksia tai exää kuskaamaan lapsiaan.

Ihan vastavuoroisesti autan, koska mieskin on paljon auttanut minua ja mun aikuista lasta esim muutossa ja muissa vastaavissa hommissa.

Ap.

Vierailija
89/105 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah, okei 

Vierailija
90/105 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsella meni 7 vuotta. Nyt ovat tosi hyvissä väleissä mieheni kanssa. Mieheeni voi luottaa, toisin kuin isäänsä.

Vierailija
91/105 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä höpötä. Valtaosa uus perheessä elävistä on erittäin tyytyväisiä tilanteeseensa.

No ei kai ne vanhemmat olisi perustaneet uusperhettä, jos lapset olisivat sitä vastustaneet.

Kyllä minä ainakin kysyin. Ja sanoin vielä että mikäli lapsella on jotain yhteenmuuttoa vastaan niin sitä ei tapahdu, ja kumppanille asia selitetään niin että minä tulin toisiin aatoksiin, lasta ei siis heitettäisi bussin alle. Lapsi halusi mielellään muuttaa kerrostalosta ok taloon yhdessä. Huom. yhteiseen ok taloon.

Vierailija
92/105 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
93/105 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin kysyin. Ja sanoin vielä että mikäli lapsella on jotain yhteenmuuttoa vastaan niin sitä ei tapahdu, ja kumppanille asia selitetään niin että minä tulin toisiin aatoksiin, lasta ei siis heitettäisi bussin alle. Lapsi halusi mielellään muuttaa kerrostalosta ok taloon yhdessä. Huom.

Muutitko miehen omistamaan taloon?

Vierailija
94/105 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulin miehen elämään, kun lapset olivat 5 ja 2. (Olivat eronneet 6 kk aiemmin). Lapsetjoka toinen vkl, mutta en ole tehnyt muuta kuin ruokaa heidän eteensä.

vanhempi alkoi puhumaan minulle 17-vuotiaana. Nuorempi nyt 15 v, eikä vielä oma-aloitteisesti puhu.

Evvk. 

Vierailija
95/105 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioerot pitää kieltää lailla perhellisiltä

Ei tule toteutumaan, talibanpersunasse

Vierailija
96/105 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teillä pitäisi olla jotkut välit? Teinit eivät halunneet sinua elämäänsä, ihan riittää, että sietävät.

Omituinen ajattelutapa. Omat vanhempani erosivat kun olin teini, enkä pysty yhtään samaistumaan ajatukseen etten olisi pitänyt mitään välejä heidän uusiin kumppaneihin, etenkin kun he ovat aivan normaaleja ihmisiä. Perheen kanssa kun vietetään aikaa, niin ei ole normaalia käytöstä olla kuin yksi henkilöistä ei olisi olemassa.

Ap älä ota tuota myöskään liian henkilökohtaisesti. Teinit ovat vielä keskeneräisiä kehityksessä, heillä ei ole vielä samoja sosiaalisia taitoja kuin aikuisilla (eikä niitä kaikille aikuisillekaan kehity) ja mielenkiinto on muutenkin vahvasti kodin ulkopuolella. 

Vierailija
97/105 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä uusperheet ovat todella, todella tuhoon tuomittuja. Jos on lapsia ja mitä vanhempia, sen huonommin homma pelaa. Teini ikä varmasti kaikkein pahin. Jos sinun kotiin muuttaisi täysin vieras ihminen, sinulta mitään kysymättä, olisiko se sinulle OK?

Vierailija
98/105 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avioerot pitää kieltää lailla perhellisiltä

Jumala vihaa hylkäämistä joka tarkoittaa mm avioeroja. 

Normaali ihminen ymmärtää, että (avio)eroja tapahtuu erinäisistä syistä. Niiden kieltäminen lailla olisi naisten ja lasten kannalta vaarallista, mutta eipä se uskiksia kiinnosta. Uskovaiset ovat muutenkin todistetusti ateisteja tyhmempiä

Vierailija
99/105 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ihmettä sun pitäisi mukamas olla? Eihän ne ole sinun lapsia. Ihan oikein juurikin näin, et ole heille edes sukua. Olet heille pelkkä reikä, jota heidän isä välillä rynkyttää kikkelillä. Eikä kannata yrittää olla mitään enempää, tulee vaan tunti turpaan enemmän. Hyväksy asemasi niin elämä helpottuu huomattavasti.

Vierailija
100/105 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako naisystävää miehelläsi on ollut eron jälk? 

Siskollani oli useita miesystäviä ihan nuoruudestaan lähtien. Eka oli jotenkin kiinnostava, muuten miesten taso alkoi laskea enkä viitsinyt muiden kanssa olla oikeen mitenkään väleissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan