Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pelkkää ilmaa miesystäväni teineille =(

Vierailija
27.12.2025 |

Olen ollut heidän elämässään nyt 2,5 vuotta. Teinit isällään joka toinen viikko ja olen tehnyt ruokaa ja kuskannut harrastuksiin, jos isänsä on ollut estynyt. Vastaavat yhdellä sanalla jos suoraan kysyn jotain, mutta omatoimisesti eivät tervehdi tai puhu mitään. Joululahjanikin ottivat vastaan sanomatta mitään. Vanhempansa on eronneet 7 vuotta sitten, joten heidän eroon en ole syy.  Tuleekohan meille koskaan mitään välejä?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioerot pitää kieltää lailla perhellisiltä

Vierailija
2/37 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä kuskaa äläkä kokkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teillä pitäisi olla jotkut välit? Teinit eivät halunneet sinua elämäänsä, ihan riittää, että sietävät.

Vierailija
4/37 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun kasvavat ohi teini-iästä ja ehkä muuttuvat ihan kivoiksi ja huomaavaisiksi nuoriksi aikuisiksi. Toki voivat myös jäädä ikiteineiksi, ja silloin ei ole toivoa.

Vierailija
5/37 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit nyt on tuollaisia. Mutta ehkä voit kokeilla, jos kysyisit mitä ruokaa toivovat, ja osallistaa heitä vaikka salaatin tekemiseen tai pöydän kattamiseen? Tai jos heidän harrastuksista löytyisi jotan yhteistä puhuttavaa? Jos kokeilisit yksi teini kerrallaan. 

Vierailija
6/37 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa jolle voit oikeastaan puhua, on se nyksä. 

Vierailija
7/37 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mielistele niitä lapsia, annat niille ylivallan käyttäytyä noin tympeästi juuri silloin. Jos ei nuori osaa kiittää, siitä pitää huomauttaa. Ja lopeta lahjojen anto, puhu asiasta toki ensin sen miehesi kanssa, kerro mikä mättää, ja sano, että jos noin huonokäytöksisiä ovat, et jatka enää passaamista, tehkööt itse ruokansa ja menkööt bussilla harrastuksiin. 

Vierailija
8/37 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miesystävä ei opeta teineilleen käytöstapoja?

Käytöstavat kuuluu ihan normaaliin elämiseen ja teinien on syytä oppia ne. En minäkään kaikista ihmisistä pidä, mutta en koskaan ole epäkohtelias tai jätä tervehtimättä, kiittämättä jne.

Vierailija
9/37 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako naisystävää miehelläsi on ollut eron jälkeen? 

Vierailija
10/37 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit on tuollaisia, älä ole moksiskaan. Ei teistä varmaan ikinä mitään ystäviä tule, mutta vuoden parin päästä he voivat olla jo asiallisempia sinun suuntaan. Lahjoja ei tarvitse heille ostaa, isä ja äiti hoitaa sen puolen. 

Vierailija
11/37 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinit nyt on tuollaisia. Mutta ehkä voit kokeilla, jos kysyisit mitä ruokaa toivovat, ja osallistaa heitä vaikka salaatin tekemiseen tai pöydän kattamiseen? Tai jos heidän harrastuksista löytyisi jotan yhteistä puhuttavaa? Jos kokeilisit yksi teini kerrallaan. 

Luikkivat huoneisiinsa syömään, eivät jää syömään yhdessä

Ap

Vierailija
12/37 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miesystäväni lapset eivät pidä minusta. Eron jälkeen heidän isä vietti monta vuotta villiä poikamieselämää. Kun tavattiin, yritti jatkaa vanhoja tapoja, sanoin ei kiitos. Mies on minun kanssa rauhottunut, koti on paljon siistimpi, mies syö terveellisemmin, liikkuu jne.

Jouluaatto oli melkoista minun vähättelyä. Onneksi jokainen muu puuttui asiaan ja jopa nuoremman kumppani yritti lopettaa.

Minulla ei ole mitään syytä nähdä heitä enää ikinä. Mitta meni täyteen

Vierailija
13/37 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä mielistele niitä lapsia, annat niille ylivallan käyttäytyä noin tympeästi juuri silloin. Jos ei nuori osaa kiittää, siitä pitää huomauttaa. Ja lopeta lahjojen anto, puhu asiasta toki ensin sen miehesi kanssa, kerro mikä mättää, ja sano, että jos noin huonokäytöksisiä ovat, et jatka enää passaamista, tehkööt itse ruokansa ja menkööt bussilla harrastuksiin. 

Siinä ap saattaisi aika äkkiä huomata, että istuu yksin ruokapöydässä eikä se mieskään enää puhele mukavia. Lapset menee joka tapauksessa uuden naisystävän edelle.

Vierailija
14/37 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun kasvavat ohi teini-iästä ja ehkä muuttuvat ihan kivoiksi ja huomaavaisiksi nuoriksi aikuisiksi. Toki voivat myös jäädä ikiteineiksi, ja silloin ei ole toivoa.

Tai sitten välit katkeavat kokonaan. En ole ollut äitipuolen kanssa tekemisissä yli 10 vuoteen. Hän ei ole kiva ja huomaavainen, miksi minä olisin?

Kutsun vain isän perhejuhliin ja muistutan, että ei ole pakko tulla. Ekan lapsenlapsen ristiäisiin isä halusi mukaan, mutta muistutin, että vain hän, ei puolisoa. Veljellä sama juttu, hänestäkään ei tullut kivaa eikä hänkään halua äitipuolta elämäänsä.

Vierailija
15/37 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna niiden teinien olla rauhassa. Eikö miesystävän seura riitä? 

Vierailija
16/37 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No v..tu en minäkään tykänyt niistä isäpuolista joita äiti kuppilareissun jälkeen mukanaan toi koska noiden kautta tulin tietämään ne yhteiselon puolet joita en halua kenellekkään toiselle eli sinulle tehdään selväksi jo alakouluikäisenä että olet eri porukkaa alkoholintuoma väkivalta, mustasukkaisuus sekä toisen hyväksikäyttäminen ilman kiitosta

Vierailija
17/37 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioerot pitää kieltää lailla perhellisiltä

T. Sharia-abdullah

Vierailija
18/37 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teillä pitäisi olla jotkut välit? Teinit eivät halunneet sinua elämäänsä, ihan riittää, että sietävät.

Murrosikäiset taitavat toimia samalla tavalla omien biologisten vanhempienkin kanssa. 

Vierailija
19/37 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna niiden teinipoikien nähdä "vahingossa" sinut yläosattomissa. Ja sitten kun alkavat huomioimaan sinua enemmän niin seuraavaksi he löytävätkin sinut "yllätettynä" pimppi paljaana. 

Vierailija
20/37 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta noita teinejä olisi hyvä vähän testata jotta he eivät ottaisi asioita liian itsestäänselvinä. Seuraavan kerran kun he ovat vailla autokuskia, he voivat pyytää sitä kohteliaasti tai mennä vaihtoehtoisesti bussilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi