Myrskyääkö siellä jossain missä olet?
Itse asun Lohjalla, eikä täällä ole kyllä tuuli ihan hurjaa. Ihan normi vähän kovempi tuuli vaan.
Kommentit (57)
Kyllä täällä Raumalla on kova tuuli. Pahimmillaan ollut 37 metriä sekunnissa. Leikkimöki katto irtosi ainakin ja yksi puu kaatunut pihalla.
Ilmeisesti vielä pahenee myrsky puolen yöhön mennessä täällä raumalla.
Vierailija kirjoitti:
Kettumainen tuuli, Etelä-Pohjanmaa.
Joo, sähköt ollu poikki pari kertaa mutta vain minuutin tai kaksi kesti.
Tampereella ainakin tuulee kovasti.
On tyyntä, hiljaista ja kirkas tähtitaivas sekä kuun valon maalaama mustavalkoinen maisema terävine varjoineen. Kaukaa kantautuu eläinten kiljaisuita. Myrskyn vastakohta.
Vierailija kirjoitti:
Länsirannikolla ja Lapissa on 54 000 taloutta ilman sähköjä. Joten kyllä siellä myrskyää.
Nyt jo 72 000 taloutta ilman sähköjä! Iik!
Kyllä täällä lapissa vähän puhalteli välillä kovaakin mutta ei nyt sentään myrskyksi asti, nyt näyttäisi vähän tuuli tyyntyvän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Länsirannikolla ja Lapissa on 54 000 taloutta ilman sähköjä. Joten kyllä siellä myrskyää.
Nyt jo 72 000 taloutta ilman sähköjä! Iik!
Huh, äkkiä nousee luvut :( toivottavasti porukalla on kynttilöitä, ja ettei tulisi tulipaloja niistä :/
Joo myrskyää. Tromsösöössä ja tromsassa myrskyää aina. Tiedusteletko kenties mistä kirjoitan. Ei kannata ainakaan minun suhteen sillä sitä saa mitä tilaa.
Kuinkahan monelta sähköt lähteekin :( -Ap
Turussa ei myrskyä, ei ainakaan siellä, missä minä olen. Päivemmällä oli kovaa tuulta ja hiukan räntää satoi mutta ei mitään dramaattista. Hiljaista on nyt.
96 000 taloutta ilman sähköjä!
Ladatkaa nyt heti niitä puhelimianne jos teillä vielä sähköä on!
Myrskyää oikeen kunnolla. Kävin ulkona pari tuntia sitten ja tuuli niin kovaa, että hiukset lensi ja kaulahuivi 😆 Joku mies myös kuvas puhelimella myrskyä.
Siis Espoossa!