Olen mies, joka haluaisi parisuhteesta perheen, mutta juuri siitä syystä en voi ruveta edes seurustelemaan
Noiden kandidaattien kanssa joita on tarjolla. Ei sellainen yli 120-kiloinen nainen tule edes raskaaksi ja tämä ei edes ole vitsi tai trolli, vaan tämä on totaalista totta. En minä tarvi parisuhdetta vaan siihen, että on joku, pärjään ihan hyvin myös yksin. Jeesustellaan tässä sitten, että kun ei lapsia ja perheitä synny.
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sun pitää provota täällä lauantai-iltana? Onko näin ikävää elämäsi?
En oikeasti sano edes provolla. Saisin tuollaisia yli 120-kiloisia naisia parisuhteeseen milloin vain, mutta tuossa painoluokassa on jo oikeasti vaikeuksia tulla raskaaksi. En minä saa esim 80-90-kiloisia naisia.
Ap
Tajuatko, mikä tilanne on, jos 160 cm nainen painaa 80 kg??
Hyvinkin kohtuullinen verrattuna siihen, että jos esim 170 cm nainen painaa 125 kg.
Ap
No minä en ole varmaan ikinä nähnyt 125-kiloista naista. Joten mistä niitä sinun luoksesi tulee, en tiedä. -Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sun pitää provota täällä lauantai-iltana? Onko näin ikävää elämäsi?
En oikeasti sano edes provolla. Saisin tuollaisia yli 120-kiloisia naisia parisuhteeseen milloin vain, mutta tuossa painoluokassa on jo oikeasti vaikeuksia tulla raskaaksi. En minä saa esim 80-90-kiloisia naisia.
Ap
Tajuatko, mikä tilanne on, jos 160 cm nainen painaa 80 kg??
Hyvinkin kohtuullinen verrattuna siihen, että jos esim 170 cm nainen painaa 125 kg.
Ap
No minä en ole varmaan ikinä nähnyt 125-kiloista naista. Joten mistä niitä sinun luoksesi tulee, en tiedä. -Nainen
Tästä kommentista huomaa, että kuinka helvetin huonoja hoikat ihmiset ovat arvioimaan painoja (oletan kommentoijan olevan hoikka). Jos painaa itse 55kg, niin ei osaa pullukoista tunnistaa, että painaako henkilö 100 kg vaiko esim 125 kg. Minä olen 136 kg painava mies ja moni hoikka arvioi painokseni jotain 110-115 kg.
Mä olen 46v nainen joka painaa n.116kg. En kyllä uskalla olla ilman ehkäisyä. Riski raskaudelle on pieni, mutta en silti luottaisi ja olisi ilman ehkäisyä.
Ap tutkituta itsesi, ehkä syy löytyy sieltä jos et lapsia ole saanut vielä näitten ehdokkaitten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ap tutkituta itsesi, ehkä syy löytyy sieltä jos et lapsia ole saanut vielä näitten ehdokkaitten kanssa.
En ole näiden kanssa yrittänytkään, koska kuten jo aiemmin totesin, en halua jättää ketään lapsettomuuden takia. Lisäksi noissa painoluokissa lapsettomuuden mahdollisuus on selkeän suuri.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Provoillaan tässä nyt siitä miksi ap inhoaa naisia ja keksitään tekosyitä miksei hänellä ole parisuhdetta ja lapsia.
Ei tarvitse. Teit sen ihan itse aloituksessa.
Jospa aloittaja keskittyisi niihin oman tasoisiin naisiin, eikä yrittäisi vain niitä hoikkia ja sporttisia kaunottaria. Ei ne ihan ketä tahansa pullukka-pertsaa ota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole näiden kanssa yrittänytkään, koska kuten jo aiemmin totesin, en halua jättää ketään lapsettomuuden takia. Lisäksi noissa painoluokissa lapsettomuuden mahdollisuus on selkeän suuri.
Ap
Syy on 50% miehessä.
Esim se, ettei kykene yhdyntään, on varma ehkäisy.
Vierailija kirjoitti:
Jospa aloittaja keskittyisi niihin oman tasoisiin naisiin, eikä yrittäisi vain niitä hoikkia ja sporttisia kaunottaria. Ei ne ihan ketä tahansa pullukka-pertsaa ota.
Ap ei saa itseään parempaa, joita nuo hänen halveksimansa pullukatkin ovat.
Parisuhde ilman normaalia älyä ja tunne-elämää on mahdoton. Ap on sairas.
Paska luonne.
En näe yhtään syytä, miksi kukaan nainen huolisi ap:n kaltaisen luonnevikaisen.
Allu koita jo tajuta, että olet täyttä saastaa.
Vierailija kirjoitti:
Paska luonne.
Miten perustelet paskan luonteen tuntematta ihmistä? Tekeekö rehellisyys ihmisen paskaksi?
Haluat "parisuhteesta perheen", eli mitä siis?
Statusta? Palvelusväkeä? Todisteen muille miehille, että olet siitoskykyinen?
Haha.
Sun ongelma on heikko itsetunto ja se, ettet pidä itsekään itseäsi miehenä.
Miksi yksikään nainen pitäisi?
Suurin ongelma taitaa olla se, että nuorten miesten arvot ovat muuttuneet epäisänmaallisiksi viime vuosina. Monille miehille esimerkiksi isänmaalliset luontoarvot ovat kirosana ja he edistävät toiminnallaan ilmaston muutosta ynnä muuta isänmaallisten suomalaisnaisten halveksimia asioita. Myös yhdenvertaisuuteen ja ihmisoikeuskysymyksiin monet miehet suhtautuvat Suomen Tasavallan kannalta maanpetoksellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinunsta 90 kg painava nainen sporttinen? Ok, palstapirkko.
Ap unohti mainita ikänsä joka on 50v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paska luonne.
Miten perustelet paskan luonteen tuntematta ihmistä? Tekeekö rehellisyys ihmisen paskaksi?
Ei, vaan törkeä käytös ja asenteet. Sekä niiden taustalla oleva ilmeinen persoonallisuushäiriö.
Vierailija kirjoitti:
Allu koita jo tajuta, että olet täyttä saastaa.
Ap ei nyt ole Allu. Alluhan tykkää pullukoista eikä halua lapsia. Allu haluaa ryypätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paska luonne.
Ei, vaan törkeä käytös ja asenteet. Sekä niiden taustalla oleva ilmeinen persoonallisuushäiriö.
No eikö sinun mielestä ole aika rehellistä sanoa, että keskimäärin yli 120-kiloisilla naisilla lienee vaikeuksia tulla raskaaksi?
Ap on vaan trolli miksi otat hänet tosissaan?