Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mies, joka haluaisi parisuhteesta perheen, mutta juuri siitä syystä en voi ruveta edes seurustelemaan

Vierailija
27.12.2025 |

Noiden kandidaattien kanssa joita on tarjolla. Ei sellainen yli 120-kiloinen nainen tule edes raskaaksi ja tämä ei edes ole vitsi tai trolli, vaan tämä on totaalista totta. En minä tarvi parisuhdetta vaan siihen, että on joku, pärjään ihan hyvin myös yksin. Jeesustellaan tässä sitten, että kun ei lapsia ja perheitä synny.

Kommentit (98)

Vierailija
41/98 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on vaan trolli miksi otat hänet tosissaan? 

Vierailija
42/98 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sun pitää provota täällä lauantai-iltana? Onko näin ikävää elämäsi? 

En oikeasti sano edes provolla. Saisin tuollaisia yli 120-kiloisia naisia parisuhteeseen milloin vain, mutta tuossa painoluokassa on jo oikeasti vaikeuksia tulla raskaaksi. En minä saa esim 80-90-kiloisia naisia.

Ap

Tajuatko, mikä tilanne on, jos 160 cm nainen painaa 80 kg??

Hyvinkin kohtuullinen verrattuna siihen, että jos esim 170 cm nainen painaa 125 kg.

Ap

No minä en ole varmaan ikinä nähnyt 125-kiloista naista. Joten mistä niitä sinun luoksesi tulee, en tiedä. -Nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/98 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sun pitää provota täällä lauantai-iltana? Onko näin ikävää elämäsi? 

En oikeasti sano edes provolla. Saisin tuollaisia yli 120-kiloisia naisia parisuhteeseen milloin vain, mutta tuossa painoluokassa on jo oikeasti vaikeuksia tulla raskaaksi. En minä saa esim 80-90-kiloisia naisia.

Ap

Tajuatko, mikä tilanne on, jos 160 cm nainen painaa 80 kg??

Hyvinkin kohtuullinen verrattuna siihen, että jos esim 170 cm nainen painaa 125 kg.

Ap

No minä en ole varmaan ikinä nähnyt 125-kiloista naista. Joten mistä niitä sinun luoksesi tulee, en tiedä. -Nainen

Tästä kommentista huomaa, että kuinka helvetin huonoja hoikat ihmiset ovat arvioimaan painoja (oletan kommentoijan olevan hoikka). Jos painaa itse 55kg, niin ei osaa pullukoista tunnistaa, että painaako henkilö 100 kg vaiko esim 125 kg. Minä olen 136 kg painava mies ja moni hoikka arvioi painokseni jotain 110-115 kg.

Vierailija
44/98 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 46v nainen joka painaa n.116kg. En kyllä uskalla olla ilman ehkäisyä. Riski raskaudelle on pieni, mutta en silti luottaisi ja olisi ilman ehkäisyä.

Vierailija
45/98 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tutkituta itsesi, ehkä syy löytyy sieltä jos et lapsia ole saanut vielä näitten ehdokkaitten kanssa.

Vierailija
46/98 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tutkituta itsesi, ehkä syy löytyy sieltä jos et lapsia ole saanut vielä näitten ehdokkaitten kanssa.

En ole näiden kanssa yrittänytkään, koska kuten jo aiemmin totesin, en halua jättää ketään lapsettomuuden takia. Lisäksi noissa painoluokissa lapsettomuuden mahdollisuus on selkeän suuri.

Ap

Vierailija
47/98 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provoillaan tässä nyt siitä miksi ap inhoaa naisia ja keksitään tekosyitä miksei hänellä ole parisuhdetta ja lapsia. 

Ei tarvitse. Teit sen ihan itse aloituksessa.

Vierailija
48/98 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa aloittaja keskittyisi niihin oman tasoisiin naisiin, eikä yrittäisi vain niitä hoikkia ja sporttisia kaunottaria. Ei ne ihan ketä tahansa pullukka-pertsaa ota.

Vierailija
49/98 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole näiden kanssa yrittänytkään, koska kuten jo aiemmin totesin, en halua jättää ketään lapsettomuuden takia. Lisäksi noissa painoluokissa lapsettomuuden mahdollisuus on selkeän suuri.

Ap

Syy on 50% miehessä.

Esim se, ettei kykene yhdyntään, on varma ehkäisy.

Vierailija
50/98 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa aloittaja keskittyisi niihin oman tasoisiin naisiin, eikä yrittäisi vain niitä hoikkia ja sporttisia kaunottaria. Ei ne ihan ketä tahansa pullukka-pertsaa ota.

Ap ei saa itseään parempaa, joita nuo hänen halveksimansa pullukatkin ovat.

Parisuhde ilman normaalia älyä ja tunne-elämää on mahdoton. Ap on sairas.

Vierailija
51/98 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska luonne.

En näe yhtään syytä, miksi kukaan nainen huolisi ap:n kaltaisen luonnevikaisen.

Vierailija
52/98 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu koita jo tajuta, että olet täyttä saastaa.

Vierailija
53/98 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paska luonne.

Miten perustelet paskan luonteen tuntematta ihmistä? Tekeekö rehellisyys ihmisen paskaksi?

Vierailija
54/98 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat "parisuhteesta perheen", eli mitä siis?

Statusta? Palvelusväkeä? Todisteen muille miehille, että olet siitoskykyinen?

Haha.

Sun ongelma on heikko itsetunto ja se, ettet pidä itsekään itseäsi miehenä.

Miksi yksikään nainen pitäisi?

Vierailija
55/98 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin ongelma taitaa olla se, että nuorten miesten arvot ovat muuttuneet epäisänmaallisiksi viime vuosina. Monille miehille esimerkiksi isänmaalliset luontoarvot ovat kirosana ja he edistävät toiminnallaan ilmaston muutosta ynnä muuta isänmaallisten suomalaisnaisten halveksimia asioita. Myös yhdenvertaisuuteen ja ihmisoikeuskysymyksiin monet miehet suhtautuvat Suomen Tasavallan kannalta maanpetoksellisesti.

Vierailija
56/98 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinunsta 90 kg painava nainen sporttinen? Ok, palstapirkko.

Vierailija
57/98 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap unohti mainita ikänsä joka on 50v

Vierailija
58/98 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paska luonne.

Miten perustelet paskan luonteen tuntematta ihmistä? Tekeekö rehellisyys ihmisen paskaksi?

Ei, vaan törkeä käytös ja asenteet. Sekä niiden taustalla oleva ilmeinen  persoonallisuushäiriö. 

Vierailija
59/98 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allu koita jo tajuta, että olet täyttä saastaa.

Ap ei nyt ole Allu. Alluhan tykkää pullukoista eikä halua lapsia. Allu haluaa ryypätä.

Vierailija
60/98 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paska luonne.

Ei, vaan törkeä käytös ja asenteet. Sekä niiden taustalla oleva ilmeinen  persoonallisuushäiriö. 

No eikö sinun mielestä ole aika rehellistä sanoa, että keskimäärin yli 120-kiloisilla naisilla lienee vaikeuksia tulla raskaaksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi