Olen mies, joka haluaisi parisuhteesta perheen, mutta juuri siitä syystä en voi ruveta edes seurustelemaan
Noiden kandidaattien kanssa joita on tarjolla. Ei sellainen yli 120-kiloinen nainen tule edes raskaaksi ja tämä ei edes ole vitsi tai trolli, vaan tämä on totaalista totta. En minä tarvi parisuhdetta vaan siihen, että on joku, pärjään ihan hyvin myös yksin. Jeesustellaan tässä sitten, että kun ei lapsia ja perheitä synny.
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
minulla on oikeasti vaimo mutta tykkään trollata vauva palstalla tylsyyttäni. Olen oikeasti vain tylsä kaveri.
Ap
Jepjep ja vaimon nimi on Fleshlight.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sun pitää provota täällä lauantai-iltana? Onko näin ikävää elämäsi?
En oikeasti sano edes provolla. Saisin tuollaisia yli 120-kiloisia naisia parisuhteeseen milloin vain, mutta tuossa painoluokassa on jo oikeasti vaikeuksia tulla raskaaksi. En minä saa esim 80-90-kiloisia naisia.
Ap
80-90 kiloisten kategoriaan menevänä naisena en ottaisi ikinä noin kuvottavaa miestä mistään hinnasta. Entä kun se 90 kiloinen nainen paisuu raskaana ollessaan, jätät kuin nallin kalliolle?
Aah, vihdoin. Olen odottanut sinua. Onko tililläsi 300 000e raskausrahaa ja äitiysrahaa varten, että kannan paskasiementäsi ja annan sen syödä ravinteet priimasta kehostani? Lisäksi 200 000e eläkkeitäni varten, sillä urani kärsii paskaspermasi kasvattelusta. Niin joo ja seksiä ei ole eikä tule, kuppiin ruikkaat ja minä hoidan loput.
Vierailija kirjoitti:
Hengenvaarallisesti lihava-sarjassa on ollut yli 200 kiloisia naisiakin raskaana. Vika on varmaan AP:n heikkolaatuisessa spermassa.
Joopa joo. Aina joskus se yksi saa myös lotossa täysosuman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikeasti sano edes provolla. Saisin tuollaisia yli 120-kiloisia naisia parisuhteeseen milloin vain, mutta tuossa painoluokassa on jo oikeasti vaikeuksia tulla raskaaksi. En minä saa esim 80-90-kiloisia naisia.
Ap
Sellaista se on, kun on sekä sisäisesti että ulkoisesti ruma.
Että se tekee minusta suuren kusipään, kun sanon ääneen totuuden. Väitätkö ihan oikeasti, että yli 120-kiloinen nainen tulee helposti raskaaksi? Jos jätät asian suhteen kaiken tunnepuolen vauhkoamisen pois, niin väitätkö tosissasi?
Ap
Se riippuu ihan naisesta. Saattaa tullakin. Samoin kuin 56 kiloinen nainen saattaa kokea vaikeuksia raskaaksi tulossa. Onneksi se kokeileminen ei maksa sulle mitään. Ota sellainen 120kg tarjokas ja tuiki menemään. Paskimmassa tapauksessa saat seksiä, parhaassa pääset isäksi ja saat perheen. Jos siis suurin ongelmasi ovat potentiaaliset terveysasiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, mikä tässä on ongelma. Sulla on täysi oikeus kieltäytyä suhteesta 120-kiloisten naisten kanssa. Ei kukaan yritä pakottaa sinua heidän kanssaan parisuhteeseen.
Joo..o. Ja miksi ihmiset valittaa sosiaalitukien pienuutta. Mikä ongelma? Menisivät töihin?
Varmaan siksi, kun ne tarvitsisivat ruokaa elääkseen. Mutta ap:n ei edelleenkään ole mikään pakko mennä kenenkään kanssa suhteeseen.
Saa nauraa kyllä ap:n jutuille, ei voi muuta sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
80-90 kiloisten kategoriaan menevänä naisena en ottaisi ikinä noin kuvottavaa miestä mistään hinnasta. Entä kun se 90 kiloinen nainen paisuu raskaana ollessaan, jätät kuin nallin kalliolle?
Se nyt on ihan eri asia, jos lähtöpaino on noinkin kohtuullinen ja raskaana ollessa lihoo. Minua ei välttämättä edes haittaisi, jos nainen painaisi perheen perustamisen jälkeen vaikka 120kg, koska pitää olla myös joustava. Mutta en minä sellaista hedelmätöntä sairaalloisen ylipainoista ota, koska en minä tarvi mitään sellaista.
Ap
Minkä minä sille voin, että sinua lähestyvät tuon painoiset naiset.
Ap sä olet naurettava ja tykkät aina vaan omista kommenteistasi...
Taijat olla Pelle Hermanni?
Miksi te suutuitte ap:n havainnoista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sellaista se on, kun on sekä sisäisesti että ulkoisesti ruma.
Että se tekee minusta suuren kusipään, kun sanon ääneen totuuden. Väitätkö ihan oikeasti, että yli 120-kiloinen nainen tulee helposti raskaaksi? Jos jätät asian suhteen kaiken tunnepuolen vauhkoamisen pois, niin väitätkö tosissasi?
Ap
Se riippuu ihan naisesta. Saattaa tullakin. Samoin kuin 56 kiloinen nainen saattaa kokea vaikeuksia raskaaksi tulossa. Onneksi se kokeileminen ei maksa sulle mitään. Ota sellainen 120kg tarjokas ja tuiki menemään. Paskimmassa tapauksessa saat seksiä, parhaassa pääset isäksi ja saat perheen. Jos siis suurin ongelmasi ovat potentiaaliset terveysasiat.
Minä en halua ottaa ketään vain koekaniiniksi ja jättää sitten siitä syystä, että kun et tullut raskaaksi. Minusta se on ihan vetun omahyväisen kuvottavaa. Toki se raskaaksitulemattomuus voi sattua kenen naisen kohdalle vain, mutta korostetusti noilla sairaalloisen ylipainoisilla.
Ap
Sosiaalisesti ahdistunut mies päätyi kerrankin naisen kiinnostuksen kohteeksi. Heti löytyi syy, miksi ei kiinnosta.
Mitä se 120-kiloinen nainen ap:ssä näki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tajuatko, mikä tilanne on, jos 160 cm nainen painaa 80 kg??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Se nyt on ihan eri asia, jos lähtöpaino on noinkin kohtuullinen ja raskaana ollessa lihoo. Minua ei välttämättä edes haittaisi, jos nainen painaisi perheen perustamisen jälkeen vaikka 120kg, koska pitää olla
Taidat olla itse aika roisi jos pidät 80kg painoa naiselle kohtuullisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tajuatko, mikä tilanne on, jos 160 cm nainen painaa 80 kg??
Hyvinkin kohtuullinen verrattuna siihen, että jos esim 170 cm nainen painaa 125 kg.
Ap
Aplla pakkomielle näihin painoihin.
Uskon että sumipainijasta olisi sulle hyvä kumppani!
Miksi ap haluaa 80-90 -kiloisia naisia, monikossa? Tässä on paljon, mitä en ymmärrä.
Huvittavaa sen puoleen, että aloittaja saa paskaa niskaan, vaikka kelpuuttaisi mielellään 80-90 kg naisen. Suurin osa palstamiehistä oksentaisi noistakin lukemista. Mielestäni selvästi keskivertoa joustavampi.
Jos ymmärtäisit lukemaasi, niin voisit havaita, että tästä ei ole kyse.
Ap