Olen mies, joka haluaisi parisuhteesta perheen, mutta juuri siitä syystä en voi ruveta edes seurustelemaan
Noiden kandidaattien kanssa joita on tarjolla. Ei sellainen yli 120-kiloinen nainen tule edes raskaaksi ja tämä ei edes ole vitsi tai trolli, vaan tämä on totaalista totta. En minä tarvi parisuhdetta vaan siihen, että on joku, pärjään ihan hyvin myös yksin. Jeesustellaan tässä sitten, että kun ei lapsia ja perheitä synny.
Kommentit (98)
Tasoteoria toimii. Ap on hypergaminen.
Provoillaan tässä nyt siitä miksi ap inhoaa naisia ja keksitään tekosyitä miksei hänellä ole parisuhdetta ja lapsia.
Kokeile silti pukata. Kyllä se toimii. Iskäx4
Et halua. Sä haluat piehtaroida itseinhossa, joka johtuu surkeudestasi miehenä.
Miksi sun pitää provota täällä lauantai-iltana? Onko näin ikävää elämäsi?
Vierailija kirjoitti:
Kokeile silti pukata. Kyllä se toimii. Iskäx4
Ei se ylety. Lähimmät naiset on sadan km päässä
Vaikka ylettyis, ei löytäis oikeaa reikää.
Pena sullaha on jo vaimo....
Marjatta tulee vihaseks ku kirjottelet tälläsiä.
Vierailija kirjoitti:
En oikeasti sano edes provolla. Saisin tuollaisia yli 120-kiloisia naisia parisuhteeseen milloin vain, mutta tuossa painoluokassa on jo oikeasti vaikeuksia tulla raskaaksi. En minä saa esim 80-90-kiloisia naisia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikeasti sano edes provolla. Saisin tuollaisia yli 120-kiloisia naisia parisuhteeseen milloin vain, mutta tuossa painoluokassa on jo oikeasti vaikeuksia tulla raskaaksi. En minä saa esim 80-90-kiloisia naisia.
Ap
Sellaista se on, kun on sekä sisäisesti että ulkoisesti ruma.
Vierailija kirjoitti:
Näkyy olevan muita, paljon vaikeampia esteitä.
Kuten mitä?
ap esteitä ovat se että hän ei etsi oikeasti ketään vaan haluaa valittaa turhasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sellaista se on, kun on sekä sisäisesti että ulkoisesti ruma.
Että se tekee minusta suuren kusipään, kun sanon ääneen totuuden. Väitätkö ihan oikeasti, että yli 120-kiloinen nainen tulee helposti raskaaksi? Jos jätät asian suhteen kaiken tunnepuolen vauhkoamisen pois, niin väitätkö tosissasi?
Ap
En ymmärrä, mikä tässä on ongelma. Sulla on täysi oikeus kieltäytyä suhteesta 120-kiloisten naisten kanssa. Ei kukaan yritä pakottaa sinua heidän kanssaan parisuhteeseen.
minulla on oikeasti vaimo mutta tykkään trollata vauva palstalla tylsyyttäni. Olen oikeasti vain tylsä kaveri.
Ap
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, mikä tässä on ongelma. Sulla on täysi oikeus kieltäytyä suhteesta 120-kiloisten naisten kanssa. Ei kukaan yritä pakottaa sinua heidän kanssaan parisuhteeseen.
hänen ongelmansa on se että kukaan nainen ei halua parisuhdetta hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Joo..o. Ja miksi ihmiset valittaa sosiaalitukien pienuutta. Mikä ongelma? Menisivät töihin?
Perusta perhe toisen miehen kanssa. Adoptoitte, ellei kummallakaan ole rikostuomioita ja jos teidät todetaan sopiviksi, s.o. elatuskykyisiksi ja henkisesti terveiksi.
Hengenvaarallisesti lihava-sarjassa on ollut yli 200 kiloisia naisiakin raskaana. Vika on varmaan AP:n heikkolaatuisessa spermassa.
Näkyy olevan muita, paljon vaikeampia esteitä.