Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahvilassa käkkiminen on aivan naurettavaa touhua

Vierailija
27.12.2025 |

En ymmärrä miksi joku menee vapaaehtoisesti kahvilaan, ja vielä maksaa siitä.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se on hoitaa asia jos tulee käkkihätä.

Vierailija
22/70 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä maallakin istutaan kahvilassa. Ukkokööri kokoontuu siellä ja kyllä me akatkin tavataan toisiamme vehnäsen ja kahvikupposen ääressä. Kylän asiat puidaan ja seurakunnan edustajakin käy siellä välillä laulattamassa. Passikuvan ottaja käy joka kuukausi ja erilaisia marttajuttuja järjestetään jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaviloista ei saa Maggisbeggiksiä Airflyyeristä. Kotona saa.

Vierailija
24/70 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täällä maallakin istutaan kahvilassa. Ukkokööri kokoontuu siellä ja kyllä me akatkin tavataan toisiamme vehnäsen ja kahvikupposen ääressä. Kylän asiat puidaan ja seurakunnan edustajakin käy siellä välillä laulattamassa. Passikuvan ottaja käy joka kuukausi ja erilaisia marttajuttuja järjestetään jne.

Tämä on erittäin positiivista kuulla. Maaseutumatkaillessa ovat muuten aina harvassa tällaiset paikat. Rannikkoalueelta löytyy kyllä paljon tarjontaa, mutta miksi muualla huonommin?

Vierailija
25/70 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sain elämäni parhaan cappucchinon kahvilassa.

Se kahvikone maksaa varmaan kymppitonnin.

Samanlaisen panon voit saada myös kotona.

Vierailija
26/70 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, se menekin ihan muuksi kuin nauramiseksi kun nälkäkiukku iskee koko päivä kestävällä kaupunkireissulla, varsin kun kahvihammastakin kolottaa ja rakkokin olisi tyhjennettävä.

Helppo se täällä korvessa on termarista hörpätä kaffet ja kyykistyä rakon tyhjennykseen, mutta kapunnissa pittää olla nii mahottoman immeisiksi. Onneksi on nuo kahvilat ni menee naurun puolelle

Haluatko, että tässä nyt keksitään maalaisjussien hassuja tapoja? Voisin kuvitella, että lauantai-illan ratoksi pistävät lantsarit jalkaan ja otsalampun päähän ja lähtevät kävelemään raitille nähdäkseen jonkun auton ajavan ohi.

-Mieluummin istun kahvilassa muiden ihmisten kanssa.

Voi ei tarvitse ruveta keksimään mittään meijän hassuja tapoja, hyvin kuvittelit illan suunnitelmani, vaikka muutama yksityiskohta ei osunutkaan. 

Vierailija
27/70 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko bongata julkkiksia? Mun kantakahvilassa niitä riittää. Joka kerta on joku julkisuudesta tuttuja kahvilla, viimeksi oli Kaija Koo ja Jukka Puotila. 

Vierailija
28/70 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaviloista ei saa Maggisbeggiksiä Airflyyeristä. Kotona saa.

Hyi yök.

Vierailija
29/70 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä sinä ap tapaat ystäviäsi?

Hölmö kysymys. Olen ehtinyt melkein viisikuymppiseksi tapaamatta ystäviäni kahvilassa. Joskus teininä muistan käyneeni yhden ystäväni kanssa kahvilassa, kun oltiin muutenkin kaupoilla. Varta vasten emme sinne menneet toisiamme tapaamaan. Ystäviään voi tavata aika monissa paikoissa.

Vierailija
30/70 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten ymmärrä vanhaa kaupunkikulttuuria. Ole saatana ymmärtämättä ja juo sumppisi kotona.

Minä käyn usein kahvilassa poikani ja miniäni kanssa. Syömme, kahvittelemme ja puhumme asioista.

Asun isossa kaupungissa, mutta en ole koskaan käynyt yksin kahvilassa. Naisen kanssa olen mennyt kahvilaan, ja joutunut esittää, että kahvila kiinnostaisi minua. Mieluummin olisin jättänyt koko kahvila reissun väliin, ja säästänyt rahaa.

Vierailija
31/70 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap. Mutta joko ystävät käyvät minun luona kylässä, tai minä heidän luona. Välillä muutaman kans käydään salilla, tai kävelyllä.

Vierailija
32/70 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vuosiin ollut. Riippuu kai mitä tarjolla. Joissakin huono laatu. Hyvä kahvila on ihme. Niissä ei ole kärpäsiä.

Vierailija
33/70 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvilaan meno ei maksa mitään. Tuotteet maksavat.

Vierailija
34/70 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai onko kyseessä huoltoasema, josta saa kahvia?

Vierailija
35/70 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotona 

Tuetussa asumisyksikössä?

Vierailija
36/70 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cappucchino 🤣

Hyvää se kuitenkin on. Ei meitä amiksia opeteta kirjoittamaan vaan tekemään töitä.

Vierailija
37/70 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kahvikone maksaa varmaan kymppitonnin.

Samanlaisen panon voit saada myös kotona.

Kahvikoneelta? Kappas poikaa.

Vierailija
38/70 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hölmö kysymys. Olen ehtinyt melkein viisikuymppiseksi tapaamatta ystäviäni kahvilassa. Joskus teininä muistan käyneeni yhden ystäväni kanssa kahvilassa, kun oltiin muutenkin kaupoilla. Varta vasten emme sinne menneet toisiamme tapaamaan. Ystäviään voi tavata aika monissa paikoissa.

Tai olla tapaamatta. Tiesitkö, että yksinäisyys ja katkeruus tappaa etenkin syrjäseutujen sinkkumiehiä.

Vierailija
39/70 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on maa, jossa elintaso nousi nopeasti, mutta kulttuurinen kehitys tietysti tapahtuu paljon hitaammin. Siksi täällä juodaan poskettomilla summilla vuosittain Juhla Mokkaa.

Vierailija
40/70 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on hienoa mainosta kahviloille. Siellä ilmeisesti saa olla rauhassa sivistymättömiltä, persaukisilta junteilta, jotka vinkuvat panoa tuntemattomilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan