Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahvilassa käkkiminen on aivan naurettavaa touhua

Vierailija
27.12.2025 |

En ymmärrä miksi joku menee vapaaehtoisesti kahvilaan, ja vielä maksaa siitä.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa suomea - Mitä Suomessa sanotaan kahvilassa?

Vierailija
42/70 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten ymmärrä vanhaa kaupunkikulttuuria. Ole saatana ymmärtämättä ja juo sumppisi kotona.

Minä käyn usein kahvilassa poikani ja miniäni kanssa. Syömme, kahvittelemme ja puhumme asioista.

Asun isossa kaupungissa, mutta en ole koskaan käynyt yksin kahvilassa. Naisen kanssa olen mennyt kahvilaan, ja joutunut esittää, että kahvila kiinnostaisi minua. Mieluummin olisin jättänyt koko kahvila reissun väliin, ja säästänyt rahaa.

Jätä naiset kokonaan väliin niin pääset hautaan rahojesi kanssa. Win-win.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ilmeisesti vaaraa törmätä ap:hen jos menen Kulma-konditoriaan. Hyvä.

Vierailija
44/70 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kaffe ja kakkupala päihittää panon koska tahansa.

N

Vierailija
45/70 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, selitä verbi "käkkiä".

Vierailija
46/70 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ideana on istuskella hetki ja katsella ohikulkijoita ja ympäristön maisemia.

Vierailija
47/70 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kusi taas treffinsä. Sitä se teettää kun ei nuppivikaansa hoida.

Vierailija
48/70 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain elämäni parhaan cappucchinon kahvilassa.

Niin, fasulla. Mutta tuossa on kirjoitusvirhe.

Vierailija
49/70 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÄÄKKEET

Vierailija
50/70 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen pelkuri. Kakkufoobikko. Torttu taitaa myös aiheuttaa panikointia ja pipari vie tajun.

Vierailija
51/70 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap mutta oletettavasti hän viittaa nurkassa kyhjöttämiseen naama punaisena ja mielipuolisia ääniä päästellen. 

Vierailija
52/70 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä sinä ap tapaat ystäviäsi?

Kannattaa mielummin mennä ystävien kanssa PizzaRaxiin 10€ buffeffiin. Siellä voi syödä niin paljon kuin napa vetää. Sieltä saa paljon enemmän vastinetta rahalle.

Vierailija
53/70 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on maa, jossa elintaso nousi nopeasti, mutta kulttuurinen kehitys tietysti tapahtuu paljon hitaammin. Siksi täällä juodaan poskettomilla summilla vuosittain Juhla Mokkaa.

Vastauksista päätellen kulttuurinen kehitys on jäänyt jälkeen monella osa-alueella.

Vierailija
54/70 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten ymmärrä vanhaa kaupunkikulttuuria. Ole saatana ymmärtämättä ja juo sumppisi kotona.

Minä käyn usein kahvilassa poikani ja miniäni kanssa. Syömme, kahvittelemme ja puhumme asioista.

Asun isossa kaupungissa, mutta en ole koskaan käynyt yksin kahvilassa. Naisen kanssa olen mennyt kahvilaan, ja joutunut esittää, että kahvila kiinnostaisi minua. Mieluummin olisin jättänyt koko kahvila reissun väliin, ja säästänyt rahaa.

Tällaiset vässykät ovat raskaita. Ehdota jotain muuta tekemistä, osoita selkärankaa äläkä anna naiselle harhaluuloa että olisit itsekin kahvilassa mielellään. Jos kahvilassa käynti tuntuu lompakossa, niin aika huonolla tollala ovat raha-asiat muutenkin.

Vierailija
55/70 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä sinä ap tapaat ystäviäsi?

Kannattaa mielummin mennä ystävien kanssa PizzaRaxiin 10€ buffeffiin. Siellä voi syödä niin paljon kuin napa vetää. Sieltä saa paljon enemmän vastinetta rahalle.

Voiko juntimpaa paikkaa olla? En haluaisi ystäviä, jotka edes suostuisivat käymään jossain Raxissa.

Vierailija
56/70 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käkkiminen tarkoittaa oleskelua vastentahtoisesti jossain epämiellyttävässä paikassa.

Vierailija
57/70 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni boheemi musiikintekijä/taiteilija kirjoittaa ikimuistoisimmat sävellyksensä nykyään kahviloissa katsellen ja tarkkaillen ihmisiä ja elämää.

Vierailija
58/70 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttää mun sosiaalisuusvajeen. Tai siis täytti nuorempana :D Kivampi jotenkin tavata kahvilassa niin ei tarvitse itse leipoa, koska sinkkutaloudessa menisi ruokaa hukkaan. Plus toinen saa syödäkseen/juodakseen just sitä mitä haluaa plus en se on aina sellainen arjen luksus :) Ei tarvitse itse tiskata jne. Saa siis samalla itse myös olla hemmoteltavana. 

Vierailija
59/70 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset vässykät ovat raskaita. Ehdota jotain muuta tekemistä, osoita selkärankaa äläkä anna naiselle harhaluuloa että olisit itsekin kahvilassa mielellään. Jos kahvilassa käynti tuntuu lompakossa, niin aika huonolla tollala ovat raha-asiat muutenkin.

Mielummin käyttää saman verran rahaa johonkin järkevämpään kuten esimerkiksi Pizzaraxin 10€ buffettiin.

Vierailija
60/70 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täällä maallakin istutaan kahvilassa. Ukkokööri kokoontuu siellä ja kyllä me akatkin tavataan toisiamme vehnäsen ja kahvikupposen ääressä. Kylän asiat puidaan ja seurakunnan edustajakin käy siellä välillä laulattamassa. Passikuvan ottaja käy joka kuukausi ja erilaisia marttajuttuja järjestetään jne.

Miksi ihmeessä passikuvan ottaja käy joka kuukausi? Maalla on tosiaan outoja tapoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän