Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahvilassa käkkiminen on aivan naurettavaa touhua

Vierailija
27.12.2025 |

En ymmärrä miksi joku menee vapaaehtoisesti kahvilaan, ja vielä maksaa siitä.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen ihminen pitää Raxin kaltaista paskaa hyvänä sijoituskohteena muutamalle pennoselle? Meluisaa, epäsiistiä ja vastenmielisiä ihmisiä mässyttämässä. Hyi yök. Ennemmin laittaa 10€ kahviin ja pullaan hiljaisessa ja siistissä paikassa, jossa ihmiset osaavat käyttäytyä.

Vierailija
62/72 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on hyviä paikkoja, niissä tarjotaan nykyään viinaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käki kahvilassa, nautin kahvista ja berlininmunkista sekä rauhasta.

Mitä edes on käkkiminen? Kerro, maalainen.

Ostin eilen illalla kaksi Berliininmunkkia paistopisteeltä, ja söin ne aamukahvin kahvin kanssa.

Munkkia aamupalaksi? Voi järjen köyhyyttä.

Vierailija
64/72 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käki kahvilassa, nautin kahvista ja berlininmunkista sekä rauhasta.

Mitä edes on käkkiminen? Kerro, maalainen.

Ostin eilen illalla kaksi Berliininmunkkia paistopisteeltä, ja söin ne aamukahvin kahvin kanssa.

Munkkia aamupalaksi? Voi järjen köyhyyttä.

Eipä ihme, että lihavuusepidemia pahenee. Paistopisteet ja karkkihyllyt pitäisi sijoittaa erilliseen tilaan, johon saa astua vain jos mahtuu portista sisään.

Vierailija
65/72 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen ihminen pitää Raxin kaltaista paskaa hyvänä sijoituskohteena muutamalle pennoselle? Meluisaa, epäsiistiä ja vastenmielisiä ihmisiä mässyttämässä. Hyi yök. Ennemmin laittaa 10€ kahviin ja pullaan hiljaisessa ja siistissä paikassa, jossa ihmiset osaavat käyttäytyä.

Jokainen leivos, jonka syöt kahvilassa, muuttuu ihraksi vartalollesi. Siinä leivoksessa ei ole mitään ravinteita. PizzaRaxissa voi valita monipuolisen salaatin ja ravitseva keitto alkuruokana, joissa on valtavasti ravinteita.

Vierailija
66/72 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä 90-luvulla oli niin kiva käydä sunnuntaikävelyllä ja poiketa sievään kahvilaan juomaan leivoskahvit. Ihmiset osasivat silloin vielä käyttäytyä hyvin.

Nykyään juon kahvin mielummin kotona.

Vierailija
67/72 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten ymmärrä vanhaa kaupunkikulttuuria. Ole saatana ymmärtämättä ja juo sumppisi kotona.

Minä käyn usein kahvilassa poikani ja miniäni kanssa. Syömme, kahvittelemme ja puhumme asioista.

Asun isossa kaupungissa, mutta en ole koskaan käynyt yksin kahvilassa. Naisen kanssa olen mennyt kahvilaan, ja joutunut esittää, että kahvila kiinnostaisi minua. Mieluummin olisin jättänyt koko kahvila reissun väliin, ja säästänyt rahaa.

Tällaiset vässykät ovat raskaita. Ehdota jotain muuta tekemistä, osoita selkärankaa äläkä anna naiselle harhaluuloa että olisit itsekin kahvilassa mielellään. Jos kahvilassa käynti tuntuu lompakossa, niin aika huonolla tollala ovat raha-asiat muutenkin.

Ajattelen sen kahvilakäynnin pilun saannin ylläpitokuluihin. Siinä mielessä se ei ole paha rasti.

Vierailija
68/72 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä rakastan Wienin kahviloita: pöytiintarjoilu, hyvää ruokaa, kahvia ja leivoksia. Helsingissä on valitettavasti enää vain muutama kahvila jossa ei tarvitse jonottaa tiskillä eikä palvella itse itseään. Tapaan Helsingin keskustassa kahviloissa ystäviäni ja perheenjäseniäni, koska en enää itse viitsi leipoa enkä laittaa ruokaa.

Vielä viime kesänä suosikkipaikkojani oli ihana etelätirorilainen kahvila Hämeentiellä. Se kuitenkin lopetti, ja sen jälkeen olen käynyt siinä lähellä vietnamilaisessa kahvilassa josta saa fantastisia täytekakkuja. Siinä lähellä on myös lahtelaisen kotileipomon kahvila. Eerikinladulla on japanilainen ja itävaltalainen. Suosin ja suosittelen niitä. 

Jotain muuta kuin kotosalla käkkimistä.

Vierailija
69/72 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä 90-luvulla oli niin kiva käydä sunnuntaikävelyllä ja poiketa sievään kahvilaan juomaan leivoskahvit. Ihmiset osasivat silloin vielä käyttäytyä hyvin.

Nykyään juon kahvin mielummin kotona.

Totta, nykyään ovat vitsauksena ihmiset jotka valtaavat kahvilan pöydät toimistoiksi. Monissa kahviloissa onkin lounasaikaan läppärikielto.

Vierailija
70/72 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sain elämäni parhaan cappucchinon kahvilassa.

Cappucchino 🤣

Espressomatsiaatto

Vierailija
71/72 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvilassa kakkiminen vasta noloa onkin AP

Terv porttikiellon saanut. 

Vierailija
72/72 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sain elämäni parhaan cappucchinon kahvilassa.

Cappucchino 🤣

Espressomatsiaatto

Floridalainen broileri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi