Lopetanko seurustelun
Vasta tutustunut netissä mukavaan tyyppiin kummallakin suuria tunteita toisiaan kohtaan, puhuttu kihlauksesta ja muusta semmoisesta.
Nyt sitten yritti vongata mun kaveria cityn-sivuilla, tai no oikeastaan viritettiin ansa ja katsottiin että meneekö siihen. Ja meni oikein sievästi ja kehui vielä olevansa sinkku ja vaikka mitä. Samaan aikaan minulle vannoi ja vakuutti rakkautta ja suuria tunteita.
eli ilmeisesti ei kuitenkaan ole minua kohtaan kovin suuria tunteita, kun kerta on valmis heti kun joku nainen pikkuisen flirttaa. Ei taida kovin pitkälle kantaa tällainen juttu, varsinkin jos saa koko ajan epäillä.
Ilmeisesti tajusi jotain kun tuli minulle äsken viesti että rakastaa vain minua ja käski muistamaan sen...
Kommentit (28)
Onko sulla tapana rakastua renttuihin, ja miksi?
joka ei olisi renttu, ja sitten kuitenkin teki tämän. Parempi nyt kuin myöhemmin.
Kyllä, minä tiedän miksi. Haluan olla hoivaaja, olen sen ymmärtänyt. Nyt halua hellää ja tasa-arvoista rakkautta. Siksi pistinkin ystävän testaamaan olisi vaan pitänyt tehdä jo aiemmin tämä juttu.
Ja tsemppiä... Ei se varmaan helppoa ole, pettyyhän sitä tuollaisessa tapauksessa.
Kissa pöydälle ja sitten pyyhitään se pöytä, eli asia esiin ja kertomaan että kiinni jäit.
Saapa nähdä repeekö toi tyyppi jos kerron sille, mutta pakkohan se on kertoa, että sä jäit kiinni tästä jutusta.
eronnut exästä just pettämisen takia 3 vuotta sitten, niin nyt haluaisi sellaisen ihanan ja rehellisen miehen jonka sanaan voisi luottaa.