Ilotulitteiden myynti yksityishenkilöille tulisi lopettaa.
Ilotulitteiden myynnin voisi lopettaa. Menköön jokainen katsomaan kunnan järjestämää tulitusta. Tosin nekin voisi lopettaa. Roskaa ja rahan hukka. Eläimet pelkää. Sairaaloissa taas silmä- ja palovammoja saaneita.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten hyvin kieltolaki toimi?
Alkoholia osaa jokainen valmistaa itsekin, mutta aika harva osaa niitä raketteja tehdä.
Sepä kuulostaakin turvalliselta kun amatöörit rakentavat ilotulitteita.
Vierailija kirjoitti:
Tästä voisin melkein allekirjoittaa kansalaisaloitteen jos joku sellaisen tekisi.
Kunnat ja kaupungit voisivat järjestää ilotulitukset asukkaille turvallisesti ja fiksusti, ja vältyttäisiin 99%sta haittoja.
Tämä aloite on joka vuosi joulukuussa. Ei saa 5000 enempää ääntä.
Samaten joka vuosi tästä aiheesta on sama ruikutus. Ennen valitettiin että veteraanit traumatisoituu vaikka he nauroivat vain.
Sitten tuli ruikutus että luontoon tulee roskaa joten ilotulite firmat alkoi tekee niistä luonnossa hajoavia. Sitten alkoi itku että joku piski ei tykkää kun hieman paukkuu. Noh sekin kaadettiin yks vuosi että paukkuuhan kesäsin ukkonenkin. Eli joku pieni ryhmä on näitä mielensäpahoittajia.
Vihaan mielensäpahoittajia eli juuri näitä, jotka haluavat kieltää kaikilta kaiken, mistä he eivät itse tykkää.
Minusta riittää, että jättää itse ostamatta-tekemättä-katsomatta-jne sellaiset, mistä ei pidä, eikä puutu toisten asioihin, eikä näin ollen pahoita sitä mieltään joka hemmetin asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi muslimit ampuu jokavuosi raketteja ihmisiä päin
Mitä v*ttua Timo?
Vierailija kirjoitti:
Kunnan järjestämä on tunnin ajomatkan päässä.
Kaikki ei asu Homocityssä
Ongelma onkin nämä taajamassa asuvat rakettien ampujat. Räiskivåt keskellä omakotitaloaluetta. Ihan järjetöntä touhua.
Vaikka lapsena tykkäsin katsella raketteja, niin onhan tuollainen roskaaminen ja savusaaste ihan mennyttä aikaa. Ei yksityishenkilöt niitä tarvitse.
Olen eri mieltä. Kyllä ilotulitteet kuuluvat uuteenvuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kaduta kuolinvuoteella, kun jäi elämä kaikin tavoin elämättä?
Ei mitään iloa koskaan?
Tosi ok, että raketteja on kerran vuodessa.
Ihan lastenkin ilon tähden.
Olet varmaan vanha ja katkera. Kun itsellä ei ole mitään kivaa, ei saa olla muillakaan?
Mulla ON koira ja kissa. Yhteiskunnan ei silti tarvitse pyöriä mun pillin mukaan, enkä kiellä itsekkyyteni takia rakettien tuomaa iloa lapsiperheiltä.
Teinilauma losautti raketin suoraan eteeni. Ei siis taivaalle, vaan maata pitkin ja se lojahti siinä onnekseni sentään naamani edessä eikä päälläni.
Kyllä, noiden idioottien takia voidaan viedä myös lapsiperheiltä se "ilo".
Raketeissa on paljon vaihtoehtoja, myös turvallisempia ja hiljaisempia raketteja on olemassa ja en ymmärrä miks ei nää vois olla niitä mitä meillä saa myydä.
Eläminen ja asuminen Suomessa pitäisi kieltää yksityishenkilöiltä kokonaan.
Yksityisehenkilöillä on Suomessa on aivan liian suuri itsemurha, päihde ja MT-riski
Yksityisautoilu pitää kieltää kokonaan!
Lemmikkieläimet pitää kieltää yksityishenkilöiltä kokonaan!
Jokamiehenoikeudet pitää kieltää!
Lasten ilo on ihanaa katsottavaa, niin pienten kuin isojen. Kaipaan 90-luvun paukkujen kulta-aikaa kun äiti osti meille paukkuja ja me paukuteltiin ekasta päivästä aattoon. Ihania aikoja!
M42
Valtavasti energiaa hukkaavat yksityiset saunat pitää kieltää!
Yksityiset loma-asunnot pitää kieltää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma onkin nämä taajamassa asuvat rakettien ampujat. Räiskivåt keskellä omakotitaloaluetta. Ihan järjetöntä touhua.
Yleensä menee niin, että kaikki on kännissä roskaamassa aluetta ja sitten yksi ukko siivoaa koko alueen aamulla krapulassa.
Vierailija kirjoitti:
Asut siis homoperäkorvessa?
Kumiveneentuomat tykkää ampua raketteja suoraan kohti. Hienoja ihmisiä.