Onko se teistä oikein että ihminen joka saa tukia ostaa raketteja?
Jos siis saa tukia valtiolta ja ihminen ostaa sitten raketteja eli ampuu ne rahat taivaan tuuliin niin onko se teistä oikein? Eikö tuet ole liian hyvät jos ne tukirahat voi ampua taivaan tuuliin?
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen saa tehdä rahoillaan mitä haluaa.
Mutta ne tukirahat tulee ihmisiltä jotka tekee töitä joten eikö se heille kuulu mihin se tukia saava ihminen rahat käyttää?
Ei eikä kiinnosta kontrollointi ja vallankäyttö.
Tämä, ei mullakaan ole kiinnostusta tai aikaa miettiä tai selvittää mitä tekee työttömäksi jäänyt serkkuni työttömyyskorvauksellaan, mitä naapuri puuhaa lapsilisillään, tai kuinka monta tuntia opintotukea saava vaimon siskon poika opintoihinsa käyttää per viikko.
En ole koskaan ostanut ilotulitteita.
Ostakoot mitä haluaa. Kai köyhälläkin on joskus oikeus pitää hauskaa. Luulen että jos köyhä makaa vaan itsemurhayksiössään niin se ei ainakaan parannut millään tavalla työllistymistä. Kaikille kuuluu hauskanpito edes kerran vuodessa. Naurettavaa työttömien kadehtimista taas.
Hauskanpitopa hyvinkin. Saastutetaan luontoa ja pelotellaan eläimiä.
Parempi olisi kysyä, miksi kukaan käyttää rahansa raketteihin?
Monta tuntia pauketta ja väkisinkin tulee mieleen, että ihmisillä on liikaa rahaa. Sen verran katsoin rakettien hintoja ettei köyhät kovinkaan montaa pikkurakettia osta kuukauden budjetilla. Itse asiassa köyhän kannattaa ostaa vain ne turvalasit ja mennä katsomaan muiden ihmisten rakettien ampumista.
Mikä tätä yhteiskuntaa ja meitä äänestäjiä vaivaa, kun tähän ollaan tultu? Mä en vaan tajua tätä kyykyttämisen tarvetta. Puhutaan kuinka tietoisempi yhteiskunta on tasa-arvosta, ja siitä kuinka muita kanssakulkijoita pitää kohdella ihmisarvoisesti. Ja sitten kuitenkin: Sellainen hallitus, kuin kansa. Kaksi naamasta, toisiaan kyykyttävää paskaa.
Miten se on keneltäkään pois, mihin vähä-varaiset rahansa käyttää? Miten se näkyy sinun arki elämässä? Eikö niitä köyhiä jo ihan tarpeeksi kyykytetä. Pahin oli kun otettiin suojaraja pois työttömyysturvasta, sen avulla minä työllistyin koko-aikaseksi, kun pystyin ottamaan 0h soppareita vastaan ja noin. 1,5 v. Jälkeen en tarvinnu enää edes tt-tukea, koska työllistyin niin hyvin 0h soppareilla.
Antakaa jo olla!
Ihan vituttaa tälläne.
Ihnisarvolla ei ole mitään väliä, koska se perkeleen oma täydellinen napa.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ostanut ilotulitteita.
Minä olen nuorena ostanut jotain mattopapatteja. Yksitellen niitä sitten paukuteltiin, vaikka tarkoituksena taisi olla sytyttää koko matto kerrallaan.
Niin kauan, kun dumpataan miljarditolkulla rahaa korruptioon Ukrainassa, niin minua ei kiinnosta miten joku tukensa käyttää
Sama itkeminen oli eineslaatikoista. Menikö joulu nyt jotenkin pieleen vai mikä on kun pitää joulunakin kitistä täällä työttömistä ja tuilla eläjistä?
Vierailija kirjoitti:
Ja tuskinp hän joka päivä raketteja ostelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ne tukirahat tulee ihmisiltä jotka tekee töitä joten eikö se heille kuulu mihin se tukia saava ihminen rahat käyttää?
Ei eikä kiinnosta kontrollointi ja vallankäyttö.
Mä olen tullut siihen tulokseen, että suomalainen oikeisto perustaisi mielellään ns. työleirejä ja rupeisivat siellä mielellään vartijoiksi. Ajatusmaailma on kyllä niin helvetin natsahteleva.
Vierailija kirjoitti:
Niin saa, mutta sitten ei saa kitistä liian pienistä tuista.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan kyseenalaista tätä ikuista väittämää, että aina työttömät on syyllisiä - kaikkeen mihin heillä ei ole varaa.
Onko kukaan työssäkäyvä koskaan käynyt kaljakuppilassa oluella - kun ne asiakkaat tuppaa aina olemaan pelkkiä työttömiä ja tuilla eläviä? Onko kukaan työssäkäyvä koskaan käynyt Alkossa, kun senkin asiakkaat koostuu työttömistä?
Mitä tahansa negatiivista uutisoidaan, niin aina kommenttiosion alkuun tulee nopeasti kommentti, jossa asiasta syyllistetään työttömät.
En kyseenalaista. Työssäkäyvä, joka tienaa rahansa saa käyttää ne mihin haluaa - vaikka sinne Alkoon. Monesti työssäkäyvällä riittää rahaa myös peruselämiseen Alkon lisäksi. Juu, onhan näitä, jotka juovat palkkansa, mutta he ovat sitten loppu kuun ilman rahaa, voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Joo omilla, ei muiden.
Vierailija kirjoitti:
Ostakoot mitä haluaa. Kai köyhälläkin on joskus oikeus pitää hauskaa. Luulen että jos köyhä makaa vaan itsemurhayksiössään niin se ei ainakaan parannut millään tavalla työllistymistä. Kaikille kuuluu hauskanpito edes kerran vuodessa. Naurettavaa työttömien kadehtimista taas.
Mitä hauskanpitoa rakettien ampuminen oikein on? Huomaa taas että joku mieslapsi siellä kommentoimassa.
Lopeta kyttääminen ja hanki elämä. Orpohan tuhosi sitäpaitsi ansiosidonnaisen päivärahan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin saa, mutta sitten ei saa kitistä liian pienistä tuista.
Saa kitistä. Siihenkään ei kukaan tarvitse sinun lipaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo omilla, ei muiden.
Tuet ovat ihan heidän omia rahojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo omilla, ei muiden.
Mä oon työtön ja mulla on itse tienattua rahaa. Kaikki ei ole ollut koko elämäänsä työttömiä.
Eikö kukaan kyseenalaista tätä ikuista väittämää, että aina työttömät on syyllisiä - kaikkeen mihin heillä ei ole varaa.
Onko kukaan työssäkäyvä koskaan käynyt kaljakuppilassa oluella - kun ne asiakkaat tuppaa aina olemaan pelkkiä työttömiä ja tuilla eläviä? Onko kukaan työssäkäyvä koskaan käynyt Alkossa, kun senkin asiakkaat koostuu työttömistä?
Mitä tahansa negatiivista uutisoidaan, niin aina kommenttiosion alkuun tulee nopeasti kommentti, jossa asiasta syyllistetään työttömät.